Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nogle gange brugt Wangthai Wellness udelukkende for massagen, da de har en massør som jeg synes kan løsne mine ømheder. Det har altid været meget lødigt, men denne gang var min sædvanlige massør optaget. Det var en yngre pige som lukkede mig ind, og hun var den eneste at se i klinikken. Jeg vil gætte på at hun er omkring 26, men det kan være svært at vurdere dem. Hun så på en gang både genert og forførende ud, hvilket jeg synes er svært at stå for. Jeg var egentlig ikke ude på noget frækt, men den måde vi fik øjenkontakt gik lige i de nedre regioner.

Jeg fulgte efter hende ind i et deres massagerum, og det blev hurtigt klart for mig at jeg ikke længere havde lyst til kun massage. Hun virkede fortsat meget bly, hvilket ikke dulmede min begyndende ophidselse. På en blanding af dansk og engelsk fandt vi frem til, at hun skulle give mig en body 2 body med svensk afslutning. Vi klædte os begge af, mens hun smilte genert. Vores øjne mødtes ind i mellem, afbrudt af at hun kiggede genert væk, og jeg kunne mærke forventningen brede sig i min krop. Det der skulle have været en gang seriøs massage på en kedelig onsdag var nu pludselig blevet meget spændende. De uventede oplevelser er altid de bedste.

Jeg lagde mig på maven og hun begyndte langsomt at påføre min krop olie skiftevis med hendes hænder og hendes krop. Hun havde ikke de største bryster men en god lille håndfuld. Jeg er vild med når de fører deres bryster forbi ens hænder, mens man ligge på maven, og standser længe nok til man kan få lov at klemme dem. Det endte også med at min rejsning blev så hård at jeg måtte vende mig om. Hun fortsatte med at køre hendes krop langsomt over min, og lod hendes bryster og brystvorter tirre mit lem. Hun skiftede over til det svenske i mens mine hænder gik på opdagelse over hendes olierede krop. Jeg kærtegnede hendes baller, og lod hånden glide over hendes maveskind og videre til hendes bryster. Synet af en mørk skinnende krop og mine hænders frie adgang til den blev hurtigt for meget. Det endte som det skulle, og jeg kom lige så tæerne strittede og lægmusklerne spændte i mens jeg havde et fast greb om hendes ene bryst. Jeg tænkte at det var nødvendigt for dem at vaske loftet ned efter den eksplosion, men helt så vildt var det nu ikke, da jeg åbnede øjnene igen. Hun malkede langsomt de sidste dråber ud af mig, og vi lå og nussede lidt inden jeg tog et bad og var afsted igen.

Det er længe siden jeg har været ude i noget griseri, og ladet en fremmed kvinde lette mit tryk mod betaling, så det er måske derfor oplevelsen var ekstra god, men det sad i benene et par dage efter, og jeg følte mig nødsaget til at dele det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Takker for en dejlig ug udførlig anmeldelse.

Pigen i deres galleri er det den omtalte pige?

 

Nej, det er ikke hende, men hun ser også sød ud. De minder meget om hinanden synes jeg, men jeg har ikke haft fornøjelsen af hende.

Redigeret af Peter West

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen på de tre billeder i galleriet hedder Lilly, og minder i væremåde meget som Peter West' beskrivelse.
Der er mulighed for ekstra.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 21 timer siden:

Pigen på de tre billeder i galleriet hedder Lilly, og minder i væremåde meget som Peter West' beskrivelse.
Der er mulighed for ekstra.

 

-OD

 

Det må være mig der tager fejl, da hende jeg skriver om også kaldte sig Lily.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, den 6/11/2015 12.57.16:

Pigen på de tre billeder i galleriet hedder Lilly, og minder i væremåde meget som Peter West' beskrivelse.
Der er mulighed for ekstra.

 

-OD

desværre er der ingen person billeder i deres galleri mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...