Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Så nemt at være et meget bedre Menneske!!

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-voldtog-19-aarig-i-gangtunnel/5810728

Nu er personen ikke dømt og benægter... men det er så ærgerlig sådan noget sker, når man så nemt kan opfylde sine lyster andetsteds.

Han ødelægger helt sikkert Pigens liv og muligvis også sit eget.... og det værste er, der næsten ingen grund er til det. For 400-500 kr kan han de fleste steder i Landet finde en ung køn Pige på Bordel som tilbyder en hurtig omgang Dansk. Ønsker han det skal være hårdt og hun skal fastholdes kan du finde Piger til dette. Dog vil prisen nok stige, men trods alt ikke til et niveau hvor alle Mænd ikke ville kunne spare sammen til at få den fantasi udlevet.

Hvis man ikke ønsker betaling er der ligeledes mulighed for det. Det kræver så lidt mere arbejde og tålmodighed og man kan ikke selv udvælge Pigens alder og udseende (så nemt). En del/mange Piger har en fantasi om at blive voldtaget. Naturligvis ikke rigtig, men hvor det er aftalt. Og her passer de 2 personer jo som hånd i en handske

Der er intet galt med fantasien!!!! hverken for ham eller hende...der har vi så forskellige lyster!!! Men det giver så uendelig lidt mening at ødelægge andres Liv, når man faktisk har stor mulighed for at udleve det på anden vis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kun kigger på den artikel, så oser historien langt væk af en pige, der har fået bondeanger.

Jeg har aldrig og vil aldrig gøre mig til talsmand for voldtægt eller lignende, men falske anmeldelser bør efter min mening straffes efter samme målestok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 41 minutter siden:

Hvis man kun kigger på den artikel, så oser historien langt væk af en pige, der har fået bondeanger.

Jeg har aldrig og vil aldrig gøre mig til talsmand for voldtægt eller lignende, men falske anmeldelser bør efter min mening straffes efter samme målestok.

Sådan er det i Australien- Der straffes man efter samme strafferamme for at give falsk anmeldelse, som den strafferamme som man beskylder, skulle straffes efter.

I øvrigt kan man ikke sammenligne Dominas og SM med voldtægt... Overhovedet! Jeg er fuldstænd overbevist om at de mænd der yder voldtægt ikke vil få forløsning ved af "taget trykket" hos en alm pige, heller ikke selvom han får lov at gå lidt hårdt til hende..

Det er helt andre lyster om kontrol, afmagt, destruktion og vold de er ude efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Slemmert skrev, for 51 minutter siden:

..

Det er helt andre lyster om kontrol, afmagt, destruktion og vold de er ude efter.

Og kan de få ved nogle Piger (langtfra alle) Som nævnt stiger prisen....

Skuespil i know.... men tilgengæld er der ikke nogen følger af det.

Vi har alle mørke sider vi tumler lidt med. Som tænder noget ikke hensigtsmæssig i os. Man kan selvfølgelig vælge helt at fortrænge disse lyster/fantasier, men man kan som nævnt sagtens føre meget af det ud i livet under "ordnede" forhold. Et aftalt skuespil som minder om virkeligheden....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må indrømme at jeg selv har svært ved at se, og forstå sammenligningen. 

Jeg kan sagtens se det sjove i at genneprygle en pige/fyr, så længe hun/han/de selv er med på den.

Men der er så så milevid afstand i at have fantasier om egentligt overgreb, og så det at påføre nogen smerte og ydmygelser under sex, hvor enten betaling eller ømhed også indgår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Slemmert skrev, for 6 minutter siden:

 

Men der er så så milevid afstand i at have fantasier om egentligt overgreb,

 

prøv at tage dominaen herskeren osv væk igen! (noget helt andet)

og hold dig til fantasien om et overgreb... Du kan godt arrangere et overgreb på en pige. Hvor hun bliver hevet rundt flået tøjet af imens hun kæmper voldsomt imod og så bliver knebbet. Altså en arrangeret voldtægt om du vil. Det vil være et skuespil som jeg skriver flere steder... men et skuespil som ligger sig op af virkeligheden.

Det vil ikke helt kunne sammenlignes med en Voldtægt... men er overbevist om det vil give en light version af Kicket og vel og mærke uden det får livsvarige efterfølger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Hvis man kun kigger på den artikel, så oser historien langt væk af en pige, der har fået bondeanger.

Jeg har aldrig og vil aldrig gøre mig til talsmand for voldtægt eller lignende, men falske anmeldelser bør efter min mening straffes efter samme målestok.

Hvad er det præcis i den artikel der får dig til at tro at pigen har været med på samlejet, og derefter har fortrudt?

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Hvis man kun kigger på den artikel, så oser historien langt væk af en pige, der har fået bondeanger.

Jeg har aldrig og vil aldrig gøre mig til talsmand for voldtægt eller lignende, men falske anmeldelser bør efter min mening straffes efter samme målestok.

Hvordan kommer du frem til den konklusion ?

Hun har mærker efter vold i ansigtet.....og kendte ham ikke i forvejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...