Hop til indhold
gerog

Movember ;)

Recommended Posts

gerog skrev, for 8 minutter siden:

Movember ;)

10y1lqq.jpg

Han skulle enten se at få trimmet sit overskæg eller bruge skægpolitur :-D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.. ha ha gerog... håber dog ikke, at alle mulige mænd hopper på 'movemer' igen i år - skæg er langt fra klædeligt til alle, men åbenbart 'en ting', som er kommet for at blive, stort suk... - men det er jo bare min personlige mening, smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 19 minutter siden:

.. ha ha gerog... håber dog ikke, at alle mulige mænd hopper på 'movemer' igen i år - skæg er langt fra klædeligt til alle, men åbenbart 'en ting', som er kommet for at blive, stort suk... - men det er jo bare min personlige mening, smiler

enig, der mange det ikke klæder særligt godt, hvor det mere ligner de har en dræbersnegl under snuden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Pigerne kan skam også være med :lol:

JYSei.jpg

Den frisure er ikke set før. Ejerinden har et fint stænk af humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

enig, der mange det ikke klæder særligt godt, hvor det mere ligner de har en dræbersnegl under snuden.

Det ta'r kun et år, at gro et pænt fuldskæg . . . ;-) Først nu har barberen fået styr på hvirvlerne, og er tilfreds med sit værk . . . :grin: Sidste års movember . . 

Må låne en hårelastik af pigen, for ikke at få for meget hår i munden . . . :P (IKKE hendes) . . . :grin::grin:

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, for 11 minutter siden:

Først nu har barberen fået styr på hvirvlerne, og er tilfreds med sit værk . . . :grin:

Han må have kendt Franz Ferdinand :grin:

ArchdukeFranzFerdinand.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Han må have kendt Franz Ferdinand :grin:

ArchdukeFranzFerdinand.jpg

Mere dette . . . :grin::grin: Det skal jo passe til årstiden . . . ;-)

04.11.santa..jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig mit negative indlæg men man bør huske på den alvorlige side af Movember inden man sparker dårlige jokes afsted og at man ikke bryder sig om skæg og denne trend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 6 timer siden:

Undskyld mig mit negative indlæg men man bør huske på den alvorlige side af Movember inden man sparker dårlige jokes afsted og at man ikke bryder sig om skæg og denne trend.

Pjat med dig. Der er 1000 måder man kan gøre opmærksom på cancer. Det hjælper lige nøjagtigt lige så meget som at like et billede på FB. Sidste år spurgte jeg flere, blandt andet nogle med skæg, hvorfor de gjorde det. Fik flere svar om "fordi det er en sjov gimick" eller lignende før jeg fik "det rigtige svar".

Skægget i sig selv er en "sjov" og grinagtig måde at gøre opmærksom på noget, og så må man også acceptere at blive udsat for sjov og grin.

Redigeret af Harran
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...