Hop til indhold
KBH2200

Absolut nystartet Mia

Recommended Posts

PrinceCharming skrev, for 15 timer siden:

Prøvet?
Mener du besøgt?

Du vidste da udemærket godt, at det var besøgt han mente. Det bliver jo skrevet tit herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 4 timer siden:

Du vidste da udemærket godt, at det var besøgt han mente. Det bliver jo skrevet tit herinde.

Og så er vi i gang med at mundhugges igen... LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det tid til popcorn og drikkevarer, igen - igen -igen :)  :)

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
PrinceCharming skrev, den Wed Nov 04 2015 14:43:46 GMT+0100:

Og så er vi i gang med at mundhugges igen... LOL

Ja, og det er du jo bare en ørn til... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Ja, og det er du jo bare en ørn til... 

Siger du der fortsætter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, den 3/11/2015 20.32.56:

Nystartede og nystartede er vist en underdrivelse. Jeg mener at have set de billeder før.

Har ikke selv været på besøg.

Hej skat. Jeg synes ikke, at jeg kan huske dig, for siden jeg har startet d. 28. Oktober, har jeg ikke haft besøg af nogle idioter. Så jeg går ud fra, at det må være en fejl fra din side at skrive om mig overhovedet, så tag din kommentar "nystartede og nystartede er vist en underdrivelse" og slug den tilbage. Jeg ER nystartet her,  men dog ikke er ny i sex. Tidligere har jeg blot været gift og ikke havde været min mand utro.

For øvrige interesserede vil jeg gerne bekræfte, at jeg har lagt mine egne billeder på, dog har jeg simpelthen ikke haft arme lange nok for at få lavet et billede af min dejlige fisse, så de billeder var jeg nødsaget til at finde på nettet. Hvis der er nogen her med et godt kamera og som vil være behjælpelig med et par gode billeder, venligst ring til mig, så jeg kan få denne fejl rettet.

Kærlige frække hilsener fra Mia

Del dette indlæg


Link til indlæg
MiaS skrev, for 7 minutter siden:

Hej skat. Jeg synes ikke, at jeg kan huske dig, for siden jeg har startet d. 28. Oktober, har jeg ikke haft besøg af nogle idioter. Så jeg går ud fra, at det må være en fejl fra din side at skrive om mig overhovedet, så tag din kommentar "nystartede og nystartede er vist en underdrivelse" og slug den tilbage. Jeg ER nystartet her,  men dog ikke er ny i sex. Tidligere har jeg blot været gift og ikke havde været min mand utro.

For øvrige interesserede vil jeg gerne bekræfte, at jeg har lagt mine egne billeder på, dog har jeg simpelthen ikke haft arme lange nok for at få lavet et billede af min dejlige fisse, så de billeder var jeg nødsaget til at finde på nettet. Hvis der er nogen her med et godt kamera og som vil være behjælpelig med et par gode billeder, venligst ring til mig, så jeg kan få denne fejl rettet.

Kærlige frække hilsener fra Mia

Flot håndteret Mia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MiaS skrev, for 6 minutter siden:

The... Jeg må forbi en fotograf, som jeg har skrevet før...

eller også bare slette de fotos der ikke er dine egne. det er hurtigere og billigere for dig.

Tilføjelse: Du behøver heller ikke billeder af din fisse - der skal vel også være lidt at glæde sig til ved at møde dig ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 minutter siden:

eller også bare slette de fotos der ikke er dine egne. det er hurtigere og billigere for dig.

Er hermed gjort, nu er der KUN mine egne billeder på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Flot håndteret Mia.

Hej Mia, du siger bare til, så vil jeg gerne tage nogle flotte fotos af dig og ikke mindst din fisse, du ligger bare en besked, har godt og professionelt "udstyr"

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 6 minutter siden:

Hej Mia, du siger bare til, så vil jeg gerne tage nogle flotte fotos af dig og ikke mindst din fisse, du ligger bare en besked, har godt og professionelt "udstyr"

Hø,hæ. udstyr :)

Du må ikke blive sur, jo det må du selvfølgelig. 

Men ligger og lægger. 

 

Ligger er passiv. Dvs jeg ligger i sengen - jeg kan se håndklædet ligger på bænken. 

Lægger er aktiv: Dvs, jeg lægger mig hos dig ( den kan du huske ;) ) jeg lægger kondomet på natbordet. 

 

Summa sumarum: Du kan huske denne sætning. Vil du ikke lige ligge stille i vandsengen, mens jeg lægger mig hos dig. 

 

Undskyld, med det skulle altså ud. 

I øvrigt er du ret nu her,så velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MiaS skrev, for 6 timer siden:

Hej skat. Jeg synes ikke, at jeg kan huske dig, for siden jeg har startet d. 28. Oktober, har jeg ikke haft besøg af nogle idioter. Så jeg går ud fra, at det må være en fejl fra din side at skrive om mig overhovedet, så tag din kommentar "nystartede og nystartede er vist en underdrivelse" og slug den tilbage. Jeg ER nystartet her,  men dog ikke er ny i sex. Tidligere har jeg blot været gift og ikke havde været min mand utro.

For øvrige interesserede vil jeg gerne bekræfte, at jeg har lagt mine egne billeder på, dog har jeg simpelthen ikke haft arme lange nok for at få lavet et billede af min dejlige fisse, så de billeder var jeg nødsaget til at finde på nettet. Hvis der er nogen her med et godt kamera og som vil være behjælpelig med et par gode billeder, venligst ring til mig, så jeg kan få denne fejl rettet.

Kærlige frække hilsener fra Mia

Ser først nu dit svar.

Jeg har så taget fejl og forvekslet dig med en anden.

Jeg skal selvfølgelig dybt beklage og undskylder mange gange.

Jeg bliver aldrig for stor til at komme med en undskyldning, hvis det er nødvendigt.

Håber du tager imod den!!

Redigeret af Krølle Bølle
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 11 timer siden:

Ser først nu dit svar.

Jeg har så taget fejl og forvekslet dig med en anden.

Jeg skal selvfølgelig dybt beklage og undskylder mange gange.

Jeg bliver aldrig for stor til at komme med en undskyldning, hvis det er nødvendigt.

Håber du tager imod den!!

Det er helt OK - tak for det, det var meget vigtigt for mig at få det afklaret.

Ha' det godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Mia :-)

Tror ikke der er nogle der vil gå skuffede fra hende.

Sjælendt man møder en kvinde der er så meget tilsted og viser hvor meget hun nyder det.

Smuk og rigtig flot krop. små flotte bryster. Her var så brugt sillikone normalt et turn  off for mig, men det glemte jeg fuldstændigt i kampens hede :grin: da nærvær og intimitet overskyggede det.

 

EPO

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...