Hop til indhold
Dick Princess

Mini GB Fredag formiddag & Lørdag aften i Midtjylland ? Dani Invitere til frækt GB :D !

Recommended Posts

Frække handyr så er det tid igen ! :D .. 

Hele 2 Mini Gb's :D !!! Kom og vær med når Dani slår sig løs! 

 

Dani er liderlig og det skal gå udover jer, så derfor invitere jeg jer til Mini GB Fredag D. 6 kl 10:00 OG Lørdag aften D.7 kl 19:00 i Midtjylland ! (Omkring Herning, Ikast, Silkeborg) 

 

Prisen er 1000 kr for at deltage plus 200 mere for at komme mig i munden ;) .. Jeg er til normal sex med et lille tvist!  

Man tilmelder sig ved at skrive til mig på 50 19 38 42 ! 

Håber på at se jer !!! 

Kig andre tråde omkring mine Gb's :D

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39747-spontant-mini-gb-i-bording-i-morgen-aften-evt-dani-er-rastl%C3%B8s-og-liderlig-0/ 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :) ... 

 

Jo tiden Lørdag er til at rykke på, det er kun fredag jeg ikke kan rykke det :) ..

alt efter hvor mange der kan middag og aften så bliver det efter jeres ønsker :) .. '

 

 

Hilsen Dani 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dværgen_127 skrev, for 6 minutter siden:

Har du nogle krav til dine deltagere ?

Ankom til tiden, og husk slanterne :P

(sorry, det var for fristende).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Alle :D .. 

der er sket det at jeg har haft glemt min telefon i farten, men jeg har den senere i aften ! :D .. så hvis i ikke har fået svar tilbage på jeres tilmeldinger er det derfor :D .. 

for en sikkerheds skyld så må i meget gerne skrive en pm herinde til mig så jeg er sikker på at jeg har fået skrevet alle op senere .. 

 

 

Hilsen Dani :D .. 

 

PS : deltagere på Gb er maks 6 stykker :) :!! 

 

 

Skovfoden: når jeg har fundet et sted deroppe i de rigtige omgivelser til at gøre det i :) .. det har jeg desværre ikke i øjeblikket ! .. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle :D .. 

så kom der styr over de forskellige ting .. 

Tilmeldinger sker på 50 19 38 42 

Location får de tilmeldte kun selvfølgelig ;) ... 

Hvis du står og gerne vil deltage men ikke har skrevet endnu så er det bare med at gøre det ! :D .. .

OBS -- jeg har stadig et par pladser Fredag formiddag (I morgen) . hvis du ikke kan fredag så frygt ej jeg slår mig løs igen lørdag kl 11-13 , det er stadig pladser tilbage der så det er bare med at jump in :D .. 

Relevant Info: 

Jeg skal have en bekræftelse fra dig på dagen og det skal senest være en time inden den satte tid..Fredag kl 10 & Lørdag kl 11 ..

SKRIV til 50 19 38 42 at du deltager og lig et "Navn". 

Prisen er 1000 for 1 time til 2 timer (Alt efter hvad stemningen er til)  Der er mulighed for at komme mig i munden for 200 ekstra 

 

OBS OBS – jeg forventer at man er diskret med hvor det er henne ligesom jeg selv er diskret med jeres oplysninger;) det er i privat bolig.

 

Der vil være lidt vand og kaffe til dem der tørster eller lige skal have en lille pause fra lagenerne 

 

Der er fri benyttelse af bad både før imellem og efter hvis dette ønskes!

 

 

 

Jeg er 22 ung slank pige som vejer 58 kg og er 169 høj , har en b75 langt brunt hår og blå øjne.

 

Jeg er vild med almindelig kinky sex, hvor der sker noget og der er en fast mandehånd dog uden at blive for dominerende.

 

 

Hvis der er andet så skriv endelig jeg har nok glemt at skrive et eller andet :D ! 

 

JEG ER IKKE TIL anal sex hård sex, ydmygende sex , bæ eller tis

IMG_0067.thumb.JPG.722764ffa202ff6945c925f0f39b1861.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uhm det var et dejligt gb vi var ikke så mange men så hyggede vi os det mere

Og det blev det jo bare mere intimtog lækkert ved. 

Og Dani gik da til den og fik suttet noget pik så det er jeg frisk på en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
knajten skrev, for 8 minutter siden:

Uhm det var et dejligt gb vi var ikke så mange men så hyggede vi os det mere

Og det blev det jo bare mere intimtog lækkert ved. 

Og Dani gik da til den og fik suttet noget pik så det er jeg frisk på en anden gang

Ja, hun er en lille lækkermås hende Dani - desværre kan jeg ikke få det til at hænge sammen med tid denne gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle :D ... 

Der er stadig et par pladser tilbage  til i morgen kl 11 , så skriv endelig og tilmeld dig :D !! Jeg er klar på ballade hehe.. 

 

Kig længere oppe i tråden for info, hvis du ikke allerede har læst den ;) .. 

Knus Dani !!

 

håber på at se alle tilmeldte ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...