Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK
Pite skrev, den 20/11/2015 08.30.53:

Indlæg fra SM-Porten

LadyT.JPG

Klumb, det får jo din historie til at lyde lidt mærkeligt?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gør det da godt nok, synes jeg selv. Men jeg står ved hvad jeg siger og så kan hun selvom hvad hun bilder andre ind, det kan jeg ikke stå til ansvar for.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den Wed Nov 18 2015 23:36:16 GMT+0100:

Var hun 'brutal', da hun førte sounden ind i pikken på dig, eller skete det med forsigtighed?

Legede hun (ind, ud, ind, ud, ind, ud...) med sounden inde i pikken, eller kørte hun den bare hurtigt ind og ud?

Kom du med sounden i pikken?

Hun var forsigtig. Hun førte den langsomt længere og længere ind. Hun kørte den heldigvis ikke frem og tilbage. Så var jeg sgu besvimet! Det er ret vildt og intenst! Jeg kom bagefter.Tror det vil føles sært at komme med et metalrør der blokerer urinrøret 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 8 timer siden:

Hun var forsigtig. Hun førte den langsomt længere og længere ind. Hun kørte den heldigvis ikke frem og tilbage. Så var jeg sgu besvimet! Det er ret vildt og intenst! Jeg kom bagefter.Tror det vil føles sært at komme med et metalrør der blokerer urinrøret 100 %

Okay, tak for info.

Jeg kan hilse og sige, at det ikke bare føles sært, men gør ret ondt at komme med et metalrør (en sound) i pikken. Trykket i underlivet bliver ubehageligt stort, når man kommer i den situation. Føles nærmest som om, noget springer i en - og gør ondt et par dage efter... Men den glædespige (semi domina), der legede med mig, insisterede på, at det skulle foregå sådan :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...