Hop til indhold
Bear

Hvem sagde dobbeltmoral???

Recommended Posts

Pia Kjærsgaards mener nu at hun som folketingets formand skal blande sig i om folketingsmedlemmerne nu også følger ordentligt med i debatterne i folketinget. 

Hun kalder det "utilstedeligt" at tweete osv.. f.eks under folketingets åbningsdebat.

>> »Der er fuldstændig utilstedeligt, at folk på åbningsdagen sidder og tweeter,« siger Pia Kjærsgaard <<

http://www.politiko.dk/nyheder/pia-kjaersgaard-fuldstaendig-utilstedeligt-at-folk-sidder-og-tweeter

Hun glemmer lige at nævne at hun selv gjorde det for 3 år siden, (men der var hun selvfølgelig ikke formand og i opposition)..

 

DF= Dobbeltmoralsk Folkeparti

 

12193886_874519809322168_572199949296483

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hvis man lige glemmer alt om dobbelt moral, så synes jeg faktisk det er et rimeligt krav, af fokus er på det man er valgt til at varetage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg snakkede også i timen da jeg var barn, men havde jeg børn, ville de da alligevel få besked på at lukke og lytte...

Og helt rimeligt, de er på arbejde, hold op hvor er det sørgeligt at se på nogengange.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 12 timer siden:

Men hvis man lige glemmer alt om dobbelt moral, så synes jeg faktisk det er et rimeligt krav, af fokus er på det man er valgt til at varetage.

Realistisk set, så er det MEGET få mennesker der er istand til at opretholde fuldt fokus på f.eks. en debat i 12-15 timer i træk. Alle mennesker har behov for et "frikvarter" ind imellem, og det er lige præcis hvad det kan anses som.

Men det ændrer ikke ved at Pia Kjærsgaard og dermed DF endnu engang har fremstillet sig selv som dobbeltmoralens vogtere. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...