Hop til indhold
Onslow

Disse dejlige pestilensere.

Recommended Posts

Gæst

Må desværre se i øjnene, at indlæggene under Hyggesnak at så perfide og tåbelige, at jeg har valgt at ignorere enkelte brugere selvom det er en løsning, jeg ikke bryder mig om, faktisk er det en falliterklæring,  men indlæggende er efterhånden en endnu større falliterklæring.

Så meget for 'højt til loftet'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 46 minutter siden:

For dig er folkeoplysning åbenbart lig propaganda. 

Vil du hermed hævde, at butikken med navnet Hitler ikke eksisterer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
comeback skrev, for 7 timer siden:

Må desværre se i øjnene, at indlæggene under Hyggesnak at så perfide og tåbelige, at jeg har valgt at ignorere enkelte brugere selvom det er en løsning, jeg ikke bryder mig om, faktisk er det en falliterklæring,  men indlæggende er efterhånden en endnu større falliterklæring.

Så meget for 'højt til loftet'.

Enig

Jeg forstår ikke, at admin bliver ved med, at give lov til, at disse indlæg igen og igen oprettes. Naturligvis har alle ret til at have deres mening, men for mig at se, så er der bestemt en person, der ikke laver andet end oprette indlæg, de fleste ved er at pisse på andre der ikke har hans egen mening. Hvis det var et enkelt indlæg i ny og næ, så var det fint for mig, men det er FOR meget.

Men sådan er der jo så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

Enig

Jeg forstår ikke, at admin bliver ved med, at give lov til, at disse indlæg igen og igen oprettes. Naturligvis har alle ret til at have deres mening, men for mig at se, så er der bestemt en person, der ikke laver andet end oprette indlæg, de fleste ved er at pisse på andre der ikke har hans egen mening. Hvis det var et enkelt indlæg i ny og næ, så var det fint for mig, men det er FOR meget.

Men sådan er der jo så meget

Når jeg læser indlæg som dette, dukker der altid et blillede op på min nethinde.

Har du nogen ide om, hvorfor?

Hvis ikke, kan jeg anbefale dig at beskæftige dig med Max Frischs "Biedermann og brandstifterne" Fremragende både i teatret, på skærmen og på papyrus.

Med venlig og konstruktiv hilsen.

Onslow

 

aber.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 11 timer siden:

Vil du hermed hævde, at butikken med navnet Hitler ikke eksisterer?

Nej, men urinposten er tydeligvis nødt til at tage hele vejen til Gaza (som nærmest er at sammenligne med et gigantisk fængsel hvor Israel holder 1,8 mio palæstinensere isoleret) for at finde butikken. Jeg har mildt sagt svært ved at se hvorfor det er relevant at gøre opmærksom på.

Det eneste relevante der er i det link som du har lagt op er faktisk kommentarerne, det er ikke andet end en ordentlig gang "hatespeech" mod anderledes tænkende, i dette tilfælde muslimer og venstrefløjen.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...