Hop til indhold
Onslow

Et dyt i bamsen - 1.000 kr.

Recommended Posts

Nu siger han jo selv han har gjort det hver dag i årevis, så han er vist billigt sluppet med kun 1000 kroner.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender selv problemet med folk - og som regel de samme, der dytter umotiveret, når de kører her forbi - og vi har da snart været gift i 20 år :roll: - og kan udmærket forstå naboen, der har følt sig så irriteret at han har anmeldt vedkommende. Jeg vil tro at alle naboerne har følt sig irriterede, men bare ikke turdet henvende sig og risikere at manden så bare dyttede endnu mere intensivt.

Nu har han fået en bøde og ved hvad klokken er slået og andre der gør det samme har fået en advarsel :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Nu siger han jo selv han har gjort det hver dag i årevis, så han er vist billigt sluppet med kun 1000 kroner.......

Hornet skal da tjekkes, hver gang man skal starte en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville I også lade jeres hårdtprøvede politi klare §'erne for jer?

Husk nu, at Søren Vatpind siger, at vi må finde os i mindre service i en periode (Indtil Helvede fryser til, mig)

Uden at prale, så tror jeg nok, at jeg er mand nok til at vende det irritationsmoment med naboen over en øl over hækken!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, Lige nu:

Hornet skal da tjekkes, hver gang man skal starte en tur.

Han har nok 200 arbejdsdage om året.... og har brugt hornet uden der var overhængende fare i 10 år. Jeg holder på han skal have en bøde på 2 mill.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kender selv problemet med folk - og som regel de samme, der dytter umotiveret, når de kører her forbi - og vi har da snart været gift i 20 år :roll: - og kan udmærket forstå naboen, der har følt sig så irriteret at han har anmeldt vedkommende. Jeg vil tro at alle naboerne har følt sig irriterede, men bare ikke turdet henvende sig og risikere at manden så bare dyttede endnu mere intensivt.

Nu har han fået en bøde og ved hvad klokken er slået og andre der gør det samme har fået en advarsel :)

Jeg har i hvertfald taget den til mig :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Han har nok 200 arbejdsdage om året.... og har brugt hornet uden der var overhængende fare i 10 år. Jeg holder på han skal have en bøde på 2 mill.

Hvis han ikke prøver det, og det så ikke virker ved en politikontrol, så får han en bøde for det. Det viser jo bare, at loven er inkonsekvent, når man kan få bøde for at teste hornet og bøde for ikke at have testet det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Hvis han ikke prøver det, og det så ikke virker ved en politikontrol, så får han en bøde for det. Det viser jo bare, at loven er inkonsekvent, når man kan få bøde for at teste hornet og bøde for ikke at have testet det...

hehe. han skal vel bare afprøve det, hvor det ikke generer..... Men hold da kæft for nogle rådne naboer. At de ikke lige kan nævne det, er godt nok lavt. Små mennesker, siger jeg bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 minutter siden:

hehe. han skal vel bare afprøve det, hvor det ikke generer..... Men hold da kæft for nogle rådne naboer. At de ikke lige kan nævne det, er godt nok lavt. Små mennesker, siger jeg bare

§ 67. Et køretøj skal være således indrettet og holdes i en sådan stand, at det kan benyttes uden fare og ulempe for andre samt uden skade for vejene.

Stk. 2. Ejeren eller den person (brugeren), som har varig rådighed over køretøjet, er ansvarlig for, at køretøjet er i lovlig stand.

Stk. 3. Føreren af et køretøj skal til enhver tid være opmærksom på, at køretøjet og eventuelt påhængskøretøj er i forsvarlig stand, særligt at styre-, bremse-, signal- og tegngivningsapparater samt lygter virker forskriftsmæssigt og sikkert, og at tilkoblingen til eventuelt påhængskøretøj er forsvarlig.

 

Skal han så skubbe bilen hen et øde sted, hvor han kan prøve hornet, inden han starter. Øde steder kan i øvrigt være svære at finde i storbyerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

§ 67. Et køretøj skal være således indrettet og holdes i en sådan stand, at det kan benyttes uden fare og ulempe for andre samt uden skade for vejene.

Stk. 2. Ejeren eller den person (brugeren), som har varig rådighed over køretøjet, er ansvarlig for, at køretøjet er i lovlig stand.

Stk. 3. Føreren af et køretøj skal til enhver tid være opmærksom på, at køretøjet og eventuelt påhængskøretøj er i forsvarlig stand, særligt at styre-, bremse-, signal- og tegngivningsapparater samt lygter virker forskriftsmæssigt og sikkert, og at tilkoblingen til eventuelt påhængskøretøj er forsvarlig.

 

Skal han så skubbe bilen hen et øde sted, hvor han kan prøve hornet, inden han starter. Øde steder kan i øvrigt være svære at finde i storbyerne...

hahahahaha. I love it..... Men det betyder jo ikke at ALT skal afprøves hver gang man starter bilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 11 minutter siden:

hahahahaha. I love it..... Men det betyder jo ikke at ALT skal afprøves hver gang man starter bilen. 

I princippet jo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

I princippet jo!

:) OK, men så må manden jo vente med at tage hjemmefra til han kan afprøve sit horn uden at forstyrre naboerne......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

hahahahaha. I love it..... Men det betyder jo ikke at ALT skal afprøves hver gang man starter bilen. 

Til syn, oplever jeg sjældent at de tester hornet - nok, fordi de ikke gider høre på det eller genere naboerne til synsvirksomheden :roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Til syn, oplever jeg sjældent at de tester hornet - nok, fordi de ikke gider høre på det eller genere naboerne til synsvirksomheden :roll:

 

Eller også arbejder konen der og ville så tro at det er manden der kommer på besøg i tide og utide......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Til syn, oplever jeg sjældent at de tester hornet - nok, fordi de ikke gider høre på det eller genere naboerne til synsvirksomheden :roll:

 

Lad mig lige få navnet på den synshal, du bruger, så jeg kan anmelde den til trafikstyrelsen :shock:

Når jeg har haft bilen til syn, kan jeg høre, at de prøver hornet under prøveturen - selvfølgelig ikke inde i synshallen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal i princippet altid sikre sig at bilens udstyr er i orden før man starter sin tur. Nu er det mange år siden jeg fik kørekort, men jeg ved helt sikkert at hornet ikke blev tjekket før vi startede på prøven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er tankevækkende at politiet bruger deres begrænsede ressourcer på den slags småligheder. 

De burde istedet koncentrere sig om at opklare mange af de daglige tyverier af cykler, smartphones og tasker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 36 minutter siden:

Det er tankevækkende at politiet bruger deres begrænsede ressourcer på den slags småligheder. 

De burde istedet koncentrere sig om at opklare mange af de daglige tyverier af cykler, smartphones og tasker.  

Eller stoppe nogle af de fartbøller der gør vejene usikre for børn. Tak Gud for fotovognene !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 26 minutter siden:

Eller stoppe dem der ikke kan finde ud af, at man ikke må have cykler på Nørreport Station i myldretiden :grin:

NEMLIG !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 1 time siden:

Eller stoppe dem der ikke kan finde ud af, at man ikke må have cykler på Nørreport Station i myldretiden :grin:

Bondejyden spørger lige: Er det virkelig sådan, eller er der en joke jeg ikke forstår? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...