Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi Julie.

https://annoncelight.dk/showad/193962 - Billedet I annoncen passer meget godt - der kunne godt være lidt flere.

Julie har en lille lækker krop og er helt perfekt, hvis man er til det. Hun er sød og let at snake med.

Julie kysser med tunge og gør det godt.

Selve akten var på det jævne, dog noget amatøragtigt (kan jo også være frækt). Der manglede generelt øjenkontakt. Nu har jeg ikke den største pik, men alligevel måtte jeg ikke støde I bund og skulle i det hele taget være forsigtig da hun var MEGET følsom. Jooo selvfølgelig skal vi passe på de søde piger, meeeen man skulle godt nok være forsigtig.

Vi havde inden vi started aftalt afslutning I mund og ansigt, men da det kom til stykket ville hun gerne at jeg afsluttede over hendes bryster. Det kan så igen være kemi, men jeg må indrømme at jeg blev noget skuffet.

Blev simpelhen nødt til at 'prøve' hende. Kunne ikke lade være med at lave en sammenligning med Lea på forhånd.

Desværre var Julie ikke i nærheden af Lea. Hun er på det jævne.

Jeg kommer ikke igen - Hvis Julie kunne finde ud af at overholde det der bliver aftalt kunne det godt være.

Ovenstående taget i betragtning er et besøg hos Julie mange penge I forhold til andre piger - 2000,-

Lea var jo fantastisk og hos hende ville jeg gerne aflevere 2000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Hvad betalte du 2000kr for?

Hun tager da 1700kr for en halv time jf hendes annonce:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
Borntofly skrev, for 3 timer siden:

Hvad betalte du 2000kr for?

Hun tager da 1700kr for en halv time jf hendes annonce:)

Tror Gotu. Henviser til at han betalte 2000 kr for 30im hos Lea og at Julie er i næsten samme pris klasse med sine1700 kr for 30 min men oplevelserne forskellige. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu lidt morsomt. Ja hendes pris er 1700,-. Jeg afleverede 2000,- da jeg kun havde 2 af de store, men kommer i tanke om nu at jeg da aldrig fik penge tilbage. 

Det er jo så delvis min egen skyld. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
gotu2 skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu lidt morsomt. Ja hendes pris er 1700,-. Jeg afleverede 2000,- da jeg kun havde 2 af de store, men kommer i tanke om nu at jeg da aldrig fik penge tilbage. 

Det er jo så delvis min egen skyld. 

 

Ok:) ja så giver det bedre mening:) 

Som du selv siger er det lidt din egen skyld;)

Men tak for anmeldelsen . Jeg havde en top oplevelse hos hende. Om det er kemi eller hendes humør den dag. Det ved jeg ikke:)

Men altid rart med en reel anmeldelse. Håber ikke tråden ender som min;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte for nylig en lækkermås via sugardaters.. Lea.. Lækker slank og super dejlige bryster som passede hendes slanke krop..  183 høj.. Hun tog 2000kr.. Lød bare som hende.. Og hvis det er tilfældet.. Min varmeste anbefaling..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggersen skrev, for 8 timer siden:

Jeg mødte for nylig en lækkermås via sugardaters.. Lea.. Lækker slank og super dejlige bryster som passede hendes slanke krop..  183 høj.. Hun tog 2000kr.. Lød bare som hende.. Og hvis det er tilfældet.. Min varmeste anbefaling..;)

DEN Lea er ikke så høj - ville ellers have været noget af et scoop...
Vi leder stadig efter en "Lea-afløser" ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggersen skrev, for 11 timer siden:

Jeg mødte for nylig en lækkermås via sugardaters.. [navn]. Lækker slank og super dejlige bryster som passede hendes slanke krop..  183 høj.. Hun tog 2000kr.. Lød bare som hende.. Og hvis det er tilfældet.. Min varmeste anbefaling..;)

Bagge: det er ikke o.k. at udlevere navne. Derfor anmelder jeg dit indlæg. No hate.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggersen skrev, for 11 timer siden:

Jeg mødte for nylig en lækkermås via sugardaters.. Lea.. Lækker slank og super dejlige bryster som passede hendes slanke krop..  183 høj.. Hun tog 2000kr.. Lød bare som hende.. Og hvis det er tilfældet.. Min varmeste anbefaling..;)

Studinebaben Lea er stoppet. Så det må være en anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop: Det er okay.. Respekt.. Jeg var af den opfattelse det er "kunstnernavn".. 

Bebop skrev, for 38 minutter siden:

Bagge: det er ikke o.k. at udlevere navne. Derfor anmelder jeg dit indlæg. No hate.

Respekt Bebop.. Må tage min straf.. Var dog af den opfattelse, at der tale om "kunstnernavn" - de fleste indlæg referere da til det brugernavn pigerne har på deres profil.. Men lessons learned må jo fremover når jeg vil anbefale andre piger refere til "pigen"... Men bliver lidt svært for de andre at vide hvem det så er i det hav af piger der er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...