Hop til indhold
Romeomand

TS Da Daa i Hamborg

Recommended Posts

Var på en weekend sviptur til min favorit gå i byen by, Hamborg, svært ikke at synes godt om det liv der foregår om aftenen og natten.

Var taget afsted i fredags og havde booket tid i en time hos en "japansk" TS som hedder Da Daa om lørdagen. Bor i Langenhorn, som er nord for centrum, på vej retur mod DK.

Blev modtaget af en veloplagt Da Daa, kl. 17.00 lørdag, som var iført sort korset og strømpe holder og lange støvler med stiletter, pænt frækt....

Stedet er en massage salon, med både thai massage og naturligvis sex...

Vi fik ordnet det økonomiske, 150 europæiske  for en time, kan ikke vælge 30 min...undersøgte i mobil inden.

Jeg har nu så meget erfaring med de her aftaler, at vi fik aftalt at der skulle indgå Blow til mig og anal til hende, sorte kys og et par andre detaljer...

Ikke noget problem, og hun var meget imødekommende.  Jeg fik tøjet af i det hyggelige men lille rum, hun vaske min pik, og smagte lidt på den 

For så at angribe den som en sulten hund med en medister,,, der var max. Sug i hende og jeg var lidt nervøs for at jeg ville komme med det samme.

Fik hende trukket af og vi gik i gang med at hygge os. Knap en time og to udløsninger senere fik jeg en kold dåseøl stukket i hånden og vi sludrede

Så godt som det kunne kunne Lade sig gøre, hun er dårlig til tysk, og misforstår meget på engelsk, således troede hun at jeg ville have en time mere senere på aftenen og jeg sagde bare

At jeg gerne ville tage en omgang mere en anden gang. Jeg var helt udkneppet.. Men en TS der kan lide det hun laver, som sutter som en spædekalv, og tager den bagi uden at pive

Og nyder at blive kneppet. Dejlig oplevelse..

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende her?

TS-Da Daa
Straße: Tannenweg 8 A
22415 Hamburg - Langenhorn
http://www.modelle-hamburg.de/transsexuell/details.html?data[meta_id]=12162

Er dette adressen?

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Tannenweg+8A,+22415+Hamburg,+Tyskland/@53.6442825,10.0122037,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47b188389c924679:0xd73dab5b6617e9ec

Ser ud til at der er et godt TS udbud i Hamburg:

Die schärfsten TS und Trans-Modelle Hamburg im Norden!
http://www.modelle-hamburg.de/transsexuell.html

Det ser ud til at de fleste, er spredt rundt på traditionelle bordeller.

Nogen der ved om der findes en trans klub, eller bar i Hamburg, hvor man kan møde dem i øjemed af købesex, ikke almindelige bi/gay/trans steder.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse, 

Går målrettet efter de asiatiske ladyboys og TS, da jeg synes de er de mest feminine .

Hamburg er godt dækket ind på det felt, der skiftes ud jævnligt. Har dog kun besøgt 2 i HH.

Du har ramt rigtigt med både ts og sted, en rigtig god og indlevende omgang, eneste minus er at det er en massage salon, med en del aktivitet.

Jeg er og var ligeglad, da jeg ikke har nogen genertheds tærskel når jeg først er indenfor døren...

Hvis der er nogen der kender til en decideret klub, så er jeg også interesseret,  kunne være meget sjovt at gå et par omgange med en 2 -3 stykker. ..

Jeg bruger den side du linker til en del, men har også gode erfaringer med www.kaufmich.de  når det gælder regulære piger...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...