Hop til indhold
valentino

Belinda i Thorning

Recommended Posts

Havde den store glæde at besøge Belinda i går. Belinda er en rigtig smuk pige fra Brasilien i starten af tredverne. Hun har et fantastisk humør og er tydeligvis meget glad for sex. Hun har en buttet krop med et par dejlige, store, bløde naturlige bryster samt et par fyldige baller man ikke kan holde hænderne fra. Da jeg ringede for at få oplyst en pris opfordrede hun mig til at komme på besøg så hun kunne give mig et godt tilbud. Jeg må tilstå at det var overordentligt svært at få øjnene rettet mod menukortet. De ville meget hellere kigge lystent på de udstillede varer der truede med at hoppe ud af bh'en hver gang Belinda bare rørte sig en smule.

Selve akten vil jeg gerne beholde for mig selv men vil dog sige at det var tydeligt at Belinda også nød lagengymnastikken i fulde drag, og selv om jeg havde lidt problemer, var hun ikke den der bare gave op. Hun var fast besluttet på at jeg skulle have fuldt udbytte af min investering. Det fik jeg også ;-)

Link til anonnce i EB:http://side6.dk/resultatside/?q=belindahot

Thorning ligger tæt på Silkeborg og Kjellerup. Når du kommer til Blichersgade 12, skal du gå ind ad indkørslen på venstre side af huset og ind i gården hvor du uforstyrret kan ringe på døren, der er lige overfor lågen som du kom ind ad.

God fornøjelse med Belinda. Hun er supersød og -imødekommende, så pas godt på hende. Hun skulle jo gerne være på toppen næste gang jeg skal besøge hende :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det blot undertegnede, men der indsniger sig en tvivl om hvorvidt Valentino betaler - eller reelt er den man betaler til  ;-)

Specielt med den omhyggelige reklame beskrivelse af tilgangsforholdene

- Scepter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scepter skrev, for 3 timer siden:

Måske er det blot undertegnede, men der indsniger sig en tvivl om hvorvidt Valentino betaler - eller reelt er den man betaler til  ;-)

Specielt med den omhyggelige reklame beskrivelse af tilgangsforholdene

Beskrivelsen af adgangsforholdene kan du nu finde i flere andre anmeldelser af stedet - og da stedet ligger ret indiskret midt i byen, er det rart ikke vide præcist, hvordan man finder indgangen, så man ikke behøver gå frem og tilbage mere end 3 gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til de der ikke uventet har reageret med skepsis: Nej, I betaler ikke en krone til mig, men skulle I få lyst til at sende mig en skilling kan I da bare sige til. :wink: Jeg har en lille stor svaghed når det gælder latinaer og, jeg må sige at jeg faldt pladask for Belindas charmerende og imødekommende væsen så det afspejler anmeldelsen naturligvis.

Passussen om indgangsforholdene er såmænd blot en serviceoplysning til de der ikke har lyst til at stå at ringe og banke på en dør der ikke bliver åbnet.

Jeg har besøgt Belinda igen i dag, og hun fortæller at billederne er taget en 5-6 år og en barnefødsel siden så derfor er det forståeligt nok at nogle tror at de er fake. Frisuren mellem benene er dog stadig den samme :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...