Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 Ved en Krølle Bølle fejl loggede jeg ud. Ved efterfølgende log in, kom følgende: Your account has been locket. Try again in. 14 minutes. Er jeg blevet hacket! Er jeg blevet staket! Er jeg uheldsramt! Er jeg uønsket på slemme EG! Eller!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 Rolig nu Krølle Bølle. Det er også sket for mig en enkelt gang, men blev lukket ind i andet forsøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2015 Krølle Bølle skrev, for 12 minutter siden: Ved en Krølle Bølle fejl loggede jeg ud. Ved efterfølgende log in, kom følgende: Your account has been locket. Try again in. 14 minutes. Er jeg blevet hacket! Er jeg blevet staket! Er jeg uheldsramt! Er jeg uønsket på slemme EG! Eller!!!!! Du er jo inde igen ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Du er jo inde igen ikke ? Jo Og slap så af! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2015 Krølle Bølle skrev, for 1 minut siden: Jo Og slap så af! Hvad pisser dig nu af. Jeg spurgte blot om problemet ikke er løst? Slap da selv af med den der tynde hud. Godnat igen bølleis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Hvad pisser dig nu af. Jeg spurgte blot om problemet ikke er løst? Slap da selv af med den der tynde hud. Godnat igen bølleis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 Krølle Bølle skrev, for 44 minutter siden: Ved en Krølle Bølle fejl loggede jeg ud. Ved efterfølgende log in, kom følgende: Your account has been locket. Try again in. 14 minutes. Er jeg blevet hacket! Er jeg blevet staket! Er jeg uheldsramt! Er jeg uønsket på slemme EG! Eller!!!!! Jeg har, ligesom Aarhuselsker, svært ved at forstå hvad dit problem egentlig er? Du er jo blevet lukket ind i varmen igen og kan skrive indlæg efter 14 minutter i kulden, måske pga brug af forkert password. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 comeback skrev, Lige nu: Jeg har, ligesom Aarhuselsker, svært ved at forstå hvad dit problem egentlig er? Du er jo blevet lukket ind i varmen igen og kan skrive indlæg efter 14 minutter i kulden, måske pga brug af forkert password. Forkert brug af password kan total afvises. Altså: er det forbudt at stille et spørgsmål????? Har du aldrig selv haft problemer med lille EG????? Blev logget ind efter præcis 14 minutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 31. Oktober, 2015 (edited) Krølle Bølle skrev, for 17 minutter siden: Forkert brug af password kan total afvises. Altså: er det forbudt at stille et spørgsmål????? Har du aldrig selv haft problemer med lille EG????? Blev logget ind efter præcis 14 minutter Hvis du taster brugernavn/password forkert et antal gange som Admin har valgt, så er systemet sådan at der først er adgang efter et nærmere angivet antal min. Programmet er vist også lidt ustabilt til tider. Redigeret 31. Oktober, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 Krølle Bølle skrev, for 9 minutter siden: Forkert brug af password kan total afvises. Altså: er det forbudt at stille et spørgsmål????? Har du aldrig selv haft problemer med lille EG????? Blev logget ind efter præcis 14 minutter Jeg har selv lige prøvet at logge af, og havde intet problem med at logge på igen, men fejlen kunne også ligge i forkert tastet brugernavn, Og selvfølgelig er det ikke forbudt at stille spørgsmål, og du fik da også et forslag til en mulig fejlkilde. Når jeg har haft et problem, som jeg ikke kunne klare er der typisk en eller flere brugere herinde, som spørger om hvorfor jeg bekymrer om det (problemet), da det ikke rager mig; så jo, jeg kender det udmærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 BigDick skrev, for 3 minutter siden: Hvis du taster brugernavn/password forkert et antal gange som Admin har valgt, så er systemet sådan at der først er adgang efter et nærmere angivet antal min. Det vist meget normalt, og som oftest bliver man også nødt til at ændre password i disse tilfælde, det er dog ikke tilfældet på EG (indtil nu). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 1. November, 2015 Jeg er stødt på et lignende, noget med at jeg ikke havde adgang - husker egentlig ikke præcist hvad der stod - måske banned?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg