Hop til indhold
Loranga

Angående kroppsdetaljer i annonserna.

Recommended Posts

Angående kroppsdetaljer i annonserna.

 

När jag tittar på annonserna som kvinnorna lägger ut, så är de en massa detaljer om vad de tilbyder och text om deras personegenskaper. Och allt detta är super bra! 

Men jag saknar ändå en del.

Som fakta angående skönhets operationer. T.ex bröstförstoringar och botoxläppar.

Jag skulle vilja ha den informationen i ett tidigt skede när man tittar runt bland annonserna.

Kan tycka att de är en väsentlig information, som borde framgå i annonserna.

 

Vad tycker ni andra om detta önskemål?

Loranga

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo det er sikkert en vigtig information for nogle, men andre er ligeglad om der er foretaget diverse kosmetisk kirurgi som fx brystforstørrelse.
Jeg tror du misforstår konceptet om annoncer lidt. Det er glædespigerne som bestemmer, hvilke sider af sig selv de vil fremhæve og det er oftest de positive. Jeg kan tilføje at det ikke er meget anerledes, når man skriver en jobansøgning, eller en dating profil, så er det også de positive sider af sig selv, man fremhæver.

Betragt det som reklame :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loranga skrev, 1 time siden:

Vad tycker ni andra om detta önskemål?

at det er en større invasion af min sfære end jeg nogensinde ville synes var ok

når detaljerne bliver SÅ specifikke mener jeg ærlig talt at man(den) har misforstået hvad det går ud på... jeg vil gerne fremhæve at GPer er rigtige personer... ikke barbier eller fantasi-figurer og skal ikke behandles eller opfattes som designer-dukker

jeg kan sætte mig ind i at man(d) bliver ærgelig hvis man elsker naturlige bryster uanset form og farve og så møder et par Hskåle i silicone... eller omvendt... men der går grænsen personligt for mig ifht hvad man kan tillade sig at forvente info omkring

jeg ville blive stødt en del på manchetterne hvis jeg blev spurgt om den slags for det går meget mere for tæt på end rimeligt er!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Loranga.

Er det mon fordi du er meget fixeret på skønhed, at du fremkommer med dette ønske?

Du kunne jo også spørge over telefonen, ved aftalens indgåelse, om pigens bryster er ægte.

Det er jo trods alt ikke indgåelse af ægteskab, men bare en “slags date”, hvor man er sikker på, at man får sex.

Måske har man aversion mod tatoveringer, botox eller piercinger, så har man jo lige lov at spørge pigen, inden man aftaler.

Vi piger, ja, jeg håber da, at jeg taler for alle, behandler da jer mænd på samme måde, uanset om du har måne, halvmåne, lidt mave, bumser på ryggen, en skæv tissemand eller en skæv næse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loranga skrev, for 5 timer siden:

Angående kroppsdetaljer i annonserna.

 

När jag tittar på annonserna som kvinnorna lägger ut, så är de en massa detaljer om vad de tilbyder och text om deras personegenskaper. Och allt detta är super bra! 

Men jag saknar ändå en del.

Som fakta angående skönhets operationer. T.ex bröstförstoringar och botoxläppar.

Jag skulle vilja ha den informationen i ett tidigt skede när man tittar runt bland annonserna.

Kan tycka att de är en väsentlig information, som borde framgå i annonserna.

 

Vad tycker ni andra om detta önskemål?

Loranga

 

En pige som Paprika lægger ikke fingrene i mellem:

http://www.paprikapigen.mono.net 

:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troldmanden

Att ha tankar och funderingar omkring saker och ting, innebära inte att man har missförstått något.

Att en annons utformning kan var vidd och bredd för att fånga en stor målgrupp eller detaljrik som  direkt riktar sig till en kundgrupp, är vi nog alla medvetna om.  

Att vi har olika synpunkter på en annons utformning är väl en självklarhet i sig. 

Men vad tycker folk här inne på EG!!!!!

Tacksam för ditt svar. 

 

Jasmin

Det är bra att du lyfter fram dina ståndpunkt, var din gräns går för vad du vill skriva i en annons.

Men också att du kan sätta dig in i en kunds dilemma, tack.

 

Hyggepigen

De var mest för att höra andras åsikt om ämnet. kunde ej finna de här på EG om de har diskuterats förut. 

Så varför inte fråga om det här!

Att få höra andras syn om ett ämne kanske ger en djupare kunskap om hur vi tänker olika, utifrån vilken horisont vi ser ifrån.

 

Loranga 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 30/10/2015 19.12.18:

at det er en større invasion af min sfære end jeg nogensinde ville synes var ok

når detaljerne bliver SÅ specifikke mener jeg ærlig talt at man(den) har misforstået hvad det går ud på... jeg vil gerne fremhæve at GPer er rigtige personer... ikke barbier eller fantasi-figurer og skal ikke behandles eller opfattes som designer-dukker

jeg kan sætte mig ind i at man(d) bliver ærgelig hvis man elsker naturlige bryster uanset form og farve og så møder et par Hskåle i silicone... eller omvendt... men der går grænsen personligt for mig ifht hvad man kan tillade sig at forvente info omkring

jeg ville blive stødt en del på manchetterne hvis jeg blev spurgt om den slags for det går meget mere for tæt på end rimeligt er!  

hvorfor vil du blive stødt på manchetterne over at en person spurgte om du havde silicone bryster eller ej?
er det ikke ok at spørge, så længe tonen er sober?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, den 6/11/2015 17.57.09:

hvorfor vil du blive stødt på manchetterne over at en person spurgte om du havde silicone bryster eller ej?
er det ikke ok at spørge, så længe tonen er sober?

Ja, det er altså også helt uforståeligt for mig....

Jasmins indlæg oven for antyder, at spørgsmålet om "siliconebryster eller ej" er særdeles uvelkomment uanset "tonen".
Kvinder med naturlige/ægte bryster vil normalt - alt andet lige - omvendt være glad for at få samme spørgsmål :razz:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThorsHammer skrev, for 1 time siden:

Jasmins indlæg oven for antyder, at spørgsmålet om "siliconebryster eller ej" er særdeles uvelkomment uanset "tonen".
Kvinder med naturlige/ægte bryster vil normalt - alt andet lige - omvendt være glad for at få samme spørgsmål :razz:

Det er vel heller ikke ligefrem "gentlemanlike" at spørge en pige om hun har siliconebryster - man kan komplimentere hende anerkendende for hendes dejlige/smukke/flotte/nuttede bryster alt efter hvad man synes passer bedst som kompliment :smile: . Man spørger jo heller ikke en pige om ikke hun har overvejet at få gjort noget ved hendes bryster, uanset hvor meget man så synes der er plads til forbedringer :smile:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 15 timer siden:

Det er vel heller ikke ligefrem "gentlemanlike" at spørge en pige om hun har siliconebryster - man kan komplimentere hende anerkendende for hendes dejlige/smukke/flotte/nuttede bryster alt efter hvad man synes passer bedst som kompliment :smile: .

Den holdning har du da lov at have - jeg er bare lodret uenig.... 8-)

Jeg har en klar præference for naturlige bryster og ønsker ikke at dyrke sex for penge med kvinder, der har fået brysterne kirurgisk transformeret (nedsætter min sexlyst simpelt hen).
Derfor føler jeg det er min ret at spørge, forinden jeg hiver X antal tusindkronesedler op af lommen, men pigen har selvfølgelig lige så stor ret til at nægte at give oplysningen(!)
Så finder jeg bare en anden pige, som ikke har noget imod at give et ærligt svar ;-)

Jeg har det lidt på samme måde med mænd, der har fået lavet kunstige bryster og evt. opereret en funktionsdygtig phisse på plads - den slags tænder jeg heller ikke på, men jeg kunne ikke drømme om at blande mig i, om andre mænd ser anderledes på det - blot de bruger deres egne penge til at betale med :grin:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu heller ikke se noget forkert i et sådan spørgsmål, og jeg ville da aldrig opfatte det som fornærmende, så længe der bliver spurgt på en rimelig facon.

Lyder spørgsmålet "har du siliconekasser/plastikpatter", så skaber det ikke noget godt udgangspunkt. Men bliver jeg spurgt, om jeg har implantater eller lignende, så svarer jeg da på det. Jeg skammer mig ikke over at have fået opereret mine bryster, for så havde jeg som nok ikke gjort det.

Til gengæld tager jeg det som en kompliment (og godt valg af størrelse og kirurg), at man også kan være i tvivl. ;) 

Med bægeret halvt fyldt,

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, jeg finder det nu også ret relevant at spørge om silikonebryster.. Jeg er ikke til silikone, så ville da være lidt.. arh.. hvis jeg dukkede op og det ikke var.. au natural.
Mange prøver jo så vidt muligt at finde en pige de tænder på, hvis der er ting der kan være "turn offs", så syntes jeg det er ok at spørge ind til.
Plastic, Tattoveringer og piercinger og sådan noget vil jeg gerne lige ha besked om på forhånd..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, for 21 minutter siden:

Er det kun mig, der ikke forstår det, som Lorenga skriver om skede?: "Jag skulle vilja ha den informationen i ett tidigt skede när man tittar runt bland annonserna"

 

Google translate er din ven :) 

SVENSK: "Jag skulle vilja ha den informationen i ett tidigt skede när man tittar runt bland annonserna"

DANSK: "Jeg vil gerne have, at oplysninger på et tidligt tidspunkt, når du kigger rundt i annoncer"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så lige en mere her :

Jeg tænker det er yderst vigtigt at vide hvad man møder. Måske er det fordi jeg ikke har egne billeder på at jeg synes at selv et spørgsmål som : "Har du store eller små skamlæber" er helt ok. Kan sagtens sætte mig ind i den verden af perfektionisme som for nogle mennesker gør at der ved blot en lille afvigelse af ens præferencer bliver slukket fuldstændigt :) og det er lige så meget nederen for manden som for pigen, der så muligvis står tilbage med en følelse af utilstrækkelighed ...

I princippet synes jeg at det vendt om på hovedet kan tages som at der udvises respekt for begge parters tid og risiko for akavede situationer mindskes  ;)

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg


Link til indlæg
NajaP75 skrev, for 19 minutter siden:

I princippet synes jeg at det vendt om på hovedet kan tages som at der udvises respekt for begge parters tid og mindsker risiko for akavede situationer ;)

Helt enig! :) 

Jeg ville da til enhver tid foretrække et spørgsmål for meget (så længe det foregår på en høflig facon) hvis det så betyder, at man slipper for en potientiel utilfreds gæst. Om det så handler om man har ægte bryster, tatoveringer eller store skamlæber - hvis det er vigtigt for manden at vide sådanne detaljer, for at han får en god oplevelse, så er det vigtigt at oplyse.

Det hedder grundigt forarbejde. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

 meget kan da "klares" ved at kigge på billederne i annoncen synes jeg.  

Måske udfra de kriterier, som du personligt har, ja :) Men i mænd er jo meget forskellige, så hvor du måske er græskkatolsk overfor, om pigen har tatoveringer og andre ting, der måske ikke er så tydelige, så kan der jo være andre med helt anderledes præferencer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Måske udfra de kriterier, som du personligt har, ja :) Men i mænd er jo meget forskellige, så hvor du måske er græskkatolsk overfor, om pigen har tatoveringer og andre ting, der måske ikke er så tydelige, så kan der jo være andre med helt anderledes præferencer. 

Det er der jo også nogen som skriver i deres annonce... At de har tatoveringer eller andre visuelle ting :)  

Men altså, "har du en pæn fod"  det er vel individuelt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Det er der jo også nogen som skriver i deres annonce... At de har tatoveringer eller andre visuelle ting :)  

Ja, det gjorde jeg selv f.eks... Men det er langt fra alle, der gør det. :)

Og nu er der jo ingen, der nævnte noget om fødder :D 

De eksempler der er fremført i tråden er ret gode eksempler på, hvad man ikke altid får oplyst medmindre man spørger. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 30 minutter siden:

Ja, det gjorde jeg selv f.eks... Men det er langt fra alle, der gør det. :)

Og nu er der jo ingen, der nævnte noget om fødder :D 

De eksempler der er fremført i tråden er ret gode eksempler på, hvad man ikke altid får oplyst medmindre man spørger. ;) 

 

Det var bare et eksempel med fødderne :D

Ok, jeg har ikke fulgt så godt med i tråden... jeg forstår sgu ikke det der bliver skrevet på svensk :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...