Hop til indhold
Toddy

Forslag til ny ydelse fra pigerne

Recommended Posts

Jeg sad lige i bilen og blev lidt inspireret og kom til at tænke på noget, som jeg tror kunne være ret fedt

Forestil jer at få barberet de ædlere dele af en dejlig pige, mens at hun sidder overskrævs, så man kan slikke hende imens ;-)

Man mærker hvordan hun sæber en grundigt ind, føler hvordan hun blidt og forsigtigt lader bladet gøre sit arbejde

Man hører hvordan hun skyller bladet i varmt vand, mellem hvert strøg altimens at man nyder hendes duft og smag

Efter endt barbering, mærker man hvordan hun vasker en helt ren med varme våde klude

Derefter afslutter hun det hele ved at lade den rene og fine pik glide ind i hendes mund til et fantastisk blow :D

Jeg ved ikke lige hvad man skulle kalde sådan en omgang, men jeg gad heeeelt sikkert godt :-):-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøhm, så du vil slikke hende imens? Hvis ikke hun er en død sild, så held og lykke efter skamferingen af dit nøddetræ. :D

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 4 minutter siden:

Øøhm, så du vil slikke hende imens? Hvis ikke hun er en død sild, så held og lykke efter skamferingen af dit nøddetræ. :D

 

Mvh,

/Gina.

Blot et spørgsmål om kontrol smukke ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 28 minutter siden:

Øøhm, så du vil slikke hende imens? Hvis ikke hun er en død sild, så held og lykke efter skamferingen af dit nøddetræ. :D

 

Mvh,

/Gina.

 

Ja jeg skulle satme da heller ikke have en pige i orgasme-kramper til at fægte omkring min diller med skarpslebent værktøj :rolleyes:

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror altså godt at jeg kunne finde ud af at slikke lidt behersket, mens bladet er dernede ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Blot et spørgsmål om kontrol smukke ;-)

 

-

Æh, ok. Du kan li', at der ingen reaktion er fra pigen? :D 

 

Personligt ville jeg ikke tilbyde den ydelse. Jeg vil da gerne kunne give slip på mig selv og give mig hen til tungen, i stedet for at skulle være så meget i kontrol og undertrykke mine reaktioner - og samtidig føre et skarpt barberblad henover tynd hud.

Men der er sikkert andre, der kan begge på en gang. :)

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 17 minutter siden:

Jeg sad lige i bilen og blev lidt inspireret og kom til at tænke på noget, som jeg tror kunne være ret fedt

Forestil jer at få barberet de ædlere dele af en dejlig pige, mens at hun sidder overskrævs, så man kan slikke hende imens ;-)

Man mærker hvordan hun sæber en grundigt ind, føler hvordan hun blidt og forsigtigt lader bladet gøre sit arbejde

Man hører hvordan hun skyller bladet i varmt vand, mellem hvert strøg altimens at man nyder hendes duft og smag

Efter endt barbering, mærker man hvordan hun vasker en helt ren med varme våde klude

Derefter afslutter hun det hele ved at lade den rene og fine pik glide ind i hendes mund til et fantastisk blow :D

Jeg ved ikke lige hvad man skulle kalde sådan en omgang, men jeg gad heeeelt sikkert godt :-):-) 

 

Ork, det har jeg i store træk foreslået for mindre end et halvt år siden.

Men det var bare omvendt: Jeg kunne altså så godt tænke mig at barbere en pige og give hende den "rigtige" frisure, med alt hvad der derefter følger af hendes "medleven".

Desværre, for en pige, går der nok et par dage, før hun kan gentage barberingsseancen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en pige herinde, som tilbyder barbering af de ædlere dele og måske kan du få fransk til hende samtidigt?
Jeg kan bare ikke huske, hvad hun hedder på stående fod. Umiddelbart mener jeg, at hun er halvt japansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 10 minutter siden:

Der er en pige herinde, som tilbyder barbering af de ædlere dele og måske kan du få fransk til hende samtidigt?
Jeg kan bare ikke huske, hvad hun hedder på stående fod. Umiddelbart mener jeg, at hun er halvt japansk.

 

http://nikigeisha.blogspot.dk 

Måskesen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Må da lige høre :D

 

Jeg ved ikke, om hun måske kun vokser? Det er ikke helt så nydelsesfuldt, som det du der beskriver. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke, om hun måske kun vokser? Det er ikke helt så nydelsesfuldt, som det du der beskriver. :D 

Ingen voks!!!!

har prøvet, grundet et væddemål 

gør det aldrig mere!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 53 minutter siden:

Jeg sad lige i bilen og blev lidt inspireret og kom til at tænke på noget, som jeg tror kunne være ret fedt

Forestil jer at få barberet de ædlere dele af en dejlig pige, mens at hun sidder overskrævs, så man kan slikke hende imens ;-)

Man mærker hvordan hun sæber en grundigt ind, føler hvordan hun blidt og forsigtigt lader bladet gøre sit arbejde

Man hører hvordan hun skyller bladet i varmt vand, mellem hvert strøg altimens at man nyder hendes duft og smag

Efter endt barbering, mærker man hvordan hun vasker en helt ren med varme våde klude

Derefter afslutter hun det hele ved at lade den rene og fine pik glide ind i hendes mund til et fantastisk blow :D

Jeg ved ikke lige hvad man skulle kalde sådan en omgang, men jeg gad heeeelt sikkert godt :-):-) 

 

Jeg ville nu nok foretrække at kunne se på hende og hvad hun foretager sig imens barberingen foretages - tog hun så også lige en tur rundt om månen og klippede mine tånegle, ville det være perfekt og jeg kvitterede gerne med en tur i kanen :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, 1 time siden:

Jeg sad lige i bilen og blev lidt inspireret og kom til at tænke på noget, som jeg tror kunne være ret fedt

Forestil jer at få barberet de ædlere dele af en dejlig pige, mens at hun sidder overskrævs, så man kan slikke hende imens ;-)

Man mærker hvordan hun sæber en grundigt ind, føler hvordan hun blidt og forsigtigt lader bladet gøre sit arbejde

Man hører hvordan hun skyller bladet i varmt vand, mellem hvert strøg altimens at man nyder hendes duft og smag

Efter endt barbering, mærker man hvordan hun vasker en helt ren med varme våde klude

Derefter afslutter hun det hele ved at lade den rene og fine pik glide ind i hendes mund til et fantastisk blow :D

Jeg ved ikke lige hvad man skulle kalde sådan en omgang, men jeg gad heeeelt sikkert godt :-):-) 

 

Der var for mange år siden en der hed Kisser eller noget i den stil, som slog sine folder på bodellet i Nørregade i Esbjerg. Hun tilbød servicen og det var både godt og frækt.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 6 minutter siden:

Der var for mange år siden en der hed Kisser eller noget i den stil, som slog sine folder på bodellet i Nørregade i Esbjerg. Hun tilbød servicen og det var både godt og frækt.

 

Pite

Så er jeg da ikke heeeelt alene :D

Ligger desværre lidt langt væk, da jeg bor i Nordsjælland 

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hun blande ikke tingene sammen, først barberingen og så det frække.

Der blev lagt et stykke voksdug på sengen, en skål med varm vand, gammeldags barberskum, en lille kost og en skraber. Og man er så dejlig følsom lige efter, når de frække læber lukker sig om pikken.

 

Pite

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, 1 time siden:

-

Æh, ok. Du kan li', at der ingen reaktion er fra pigen? :D 

 

Personligt ville jeg ikke tilbyde den ydelse. Jeg vil da gerne kunne give slip på mig selv og give mig hen til tungen, i stedet for at skulle være så meget i kontrol og undertrykke mine reaktioner - og samtidig føre et skarpt barberblad henover tynd hud.

Men der er sikkert andre, der kan begge på en gang. :)

 

/Gina.

Altså tænker jo ikke at barberingen tager så lang tid, så jeg tror altså godt at jeg kunne styre mine bevægelser, hvis det var omvendt og altså der blev slikket på den blide måde :D

og skulle det gå hen og blive lidt intenst, kan man jo bare holde en komme pause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montezi skrev, 1 time siden:

 

Ja jeg skulle satme da heller ikke have en pige i orgasme-kramper til at fægte omkring min diller med skarpslebent værktøj :rolleyes:

 

 

 

Hun måtte 100 gange hellere barbere mig på halsen end "dernede" :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

 

Hun måtte 100 gange hellere barbere mig på halsen end "dernede" :D 

 

Jeg syntes altså lidt at i lyder som små kyllinger ;-)

Hun skulle jo ikke bruge en gammeldags kniv, for så ville jeg nu også nok betakke mig :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 timer siden:

Jeg syntes altså lidt at i lyder som små kyllinger ;-)

Hun skulle jo ikke bruge en gammeldags kniv, for så ville jeg nu også nok betakke mig :D

 

Gilette havde engang et reklameslogan: "Gilette, den tavse vinder". Jeg er ikke sikker på, det helt holder stik her :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver vist ret svært at finde den rigtige pige til den her lille leg :D

Ærgeligt for har ellers tid idag ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne også foreslå en anden variation, som ikke indeholder skarpe genstande:

Du sidder behageligt tilbagelænet i en stol, med pigen siddende foran dig, evt. med knæene på en pude - for det kommer til at tage lang tid, mens hun en for en laaaangsomt og pirrende trækker nossehårene af, evt. af og til sutter, giver dig en spiller eller bare rører dig blidt og pirrende på penishovedet med et par fingre, en flad hånd med udstrakte fingre, neglene eller hvad hun nu finder på :)

Hvis hun er rigtig ond, ordner hun også lige hårene ved røvhullet - men så skal du vist bindes først 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...