Hop til indhold
slaskeren

thai massør med sort lingeri

Recommended Posts

Hej

Er der nogen som ved, hvor man kan få thaimassage af en lækker thai med sorte nylonstrømper?.......og gerne hård thai massage, når det nu skal være

Hilsen

Slaskeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var måske meget nemmere at spørge den pige, du har udset dig, om hun, når du bestiller tid, kunne levere denne lille serviceydelse? Thaipiger er i reglen meget serviceopmærksomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slaskeren skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er der nogen som ved, hvor man kan få thaimassage af en lækker thai med sorte nylonstrømper?.......og gerne hård thai massage, når det nu skal være

Hilsen

Slaskeren

 

Nina, når hun er på Asger Rygsgade. Hvor hun begynder igen om lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det var måske meget nemmere at spørge den pige, du har udset dig, om hun, når du bestiller tid, kunne levere denne lille serviceydelse? Thaipiger er i reglen meget serviceopmærksomme.

Ja, eller tage de sorte nyloner med som gave. Det er faktisk lidt sexet at give en pige strømper på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Ja, eller tage de sorte nyloner med som gave. Det er faktisk lidt sexet at give en pige strømper på :) 

Jep. På og af, det er lige langt. Og lad hende beholde dem. Måske Nylonlover har lidt ekspertise?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jep. På og af, det er lige langt. Og lad hende beholde dem. Måske Nylonlover har lidt ekspertise?

Jeg har da noget ekspertise i frækt lingeri. Min favorit er det klassiske "luderdress" sorte strømper, hofteholder og bh. Desværre er det efterhånden en sjældenhed (ikke på billeder, men når man rent faktisk møder op). 

Som starter sæt har jeg dog ofte set piger bare anvende et par sorte selvsiddende strømper som kan fås i enhver landsby i dagli-brugsen. ( Jeg kender ikke mange erhverv hvor det er billigere at komme igang: Et par selvsiddende strømper og en madras på gulvet, så er forretningen igang )

Men selv bare et par strømper synes jeg pynter, og det er da et beskedent ønske. Udover at de er frække i sig selv viser de at pigen har dresset lidt op til den frække situation. Men ak, der er desværre en del piger der ikke engang råder over nogle nylonstrømper. Og du kan ikke altid regne med det de siger i telefonen, der kan alt ofte lade sig gøre, men når du kommer har de så ikke lige undertøjet med idag. Du kan slet ikke regne med at de har det de har på på billedet. Så vil du være sikker, så tag et par strømpermed som gave ( vælg rigtig størrelse eller tag et par størrelser med ) og overræk dem med højtidelig mine, som om det var en stor kurv med blandet vin og chokolade. Sig som det er, med et undskyldende smil, at du tænder på det. Gør det inden du betaler eller sammen med betalingen. Du skal ikke vente med at hive dem frem til hun kommer ind og I skal igang.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Har ved flere lejligheder foreslået "klinikdamerne" at iføre sig passende uniform: Høje hæle, sorte strømper, og hvid kittel.  Intet andet.  Absolut INTET ANDET.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...