Hop til indhold
Lady Cherie

For os med bil!

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

Ja, det er måske en af de kofangere, der er vand i. Hælder man kogende vand på, vil vandet i fangeren udvidde sig og dermed rette bulen ud.

Bare mine 6 øre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Ja, det er måske en af de kofangere, der er vand i. Hælder man kogende vand på, vil vandet i fangeren udvidde sig og dermed rette bulen ud.

Bare mine 6 øre

Kofangere med vand i? Buler de så ud når det er varmt? :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 15 minutter siden:

Kofangere med vand i? Buler de så ud når det er varmt? :lol: 

Det ved jeg ikke. Det var bare et forslag. Jeg så for mange Herrens år siden en kofanger, der var fyldt med vand, og ved et sammenstød ville en prop blive trykket ud, så vandet sprøjtede ud. Det skulle give mindre stødskade på bilen, og fangeren kunne fyldes op bagefter. Men systemet slog vist aldrig an.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Det ved jeg ikke. Det var bare et forslag. Jeg så for mange Herrens år siden en kofanger, der var fyldt med vand, og ved et sammenstød ville en prop blive trykket ud, så vandet sprøjtede ud. Det skulle give mindre stødskade på bilen, og fangeren kunne fyldes op bagefter. Men systemet slog vist aldrig an.

Det sikreste er et træk som sidder forholdsvist højt, så kan de bagfrakommende lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...