Hop til indhold
gerog

Klask i røven

Recommended Posts

Efter historien om en ung kvinde, der har skrevet en besked på Facebook om, at hun blev raget på i byen.
Der er debatten, om det er i orden, at give en pige et klask i røven startede.

Jeg synes det er lidt proletar agtigt, at bruge den metode for at komme i kontakt med piger på.
Og hvis jeg skal skabe kontakt til en kvinde, så plejer jeg at ligge min hånd på hendes skulder, og der er det gået fint at komme i snak med kvinderne på.

Er det ok at give det andet køn et klask i røven?
Og hvilken måde kan du selv bedst lide, at folk bruger når de vil i kontakt med dig, når du står med ryggen?

Link til historien: http://nyhederne.tv2.dk/2015-10-27-25-aarig-kvinde-faar-facebook-til-at-gloede-stop-med-at-rage-paa-mig-i-byen

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Av puha det kan godt være at ClaireClaire knalder mænd, men jeg slår altså impulsivt hvis nogen i byen rør mig, jeg kan slet ikke ha det. Og tanken om en hånd på skulderen brr jeg får helt myrekryb ved tanken. Man skal altså ikke rende rundt og røre ved fremmede.

og at jeg står i en bar er ikke en invitation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 45 minutter siden:

Der er debatten, om det er i orden, at give en pige et klask i røven startede.

Jeg synes det er lidt proletar agtigt, at bruge den metode for at komme i kontakt med piger på.

Øh... er der så vildt meget at debattere? Hvad ville du selv sige til at en mand gav dig et klask i røven?

Hvis du med "proletar agtigt" mener "sexkrænker-agtigt", så er vi enige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 6 minutter siden:

Øh... er der så vildt meget at debattere? Hvad ville du selv sige til at en mand gav dig et klask i røven?

Hvis du med "proletar agtigt" mener "sexkrænker-agtigt", så er vi enige ;)

Ja, især efter at en professor sagde, at man ikke tager skade af et niv i røven.

Og hvis en mand gav mig et klask i røven, så ville jeg sige "gå hjem med dig dennis knudsen" ;)

Ja, med proletar mener jeg sexkrænker agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde en anden mand klappet mig på røven, ude i byen/på et diskotek etc, havde jeg slået ham i gulvet.
Havde en kvinde gjort det samme, havde jeg skældt hende al hæder og ære fra.

Det er et overgreb, uanset hvordan man ser det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 33 minutter siden:

Av puha det kan godt være at ClaireClaire knalder mænd, men jeg slår altså impulsivt hvis nogen i byen rør mig, jeg kan slet ikke ha det. Og tanken om en hånd på skulderen brr jeg får helt myrekryb ved tanken. Man skal altså ikke rende rundt og røre ved fremmede.

og at jeg står i en bar er ikke en invitation.

Vil du så hellere foretrække et prik på skulderen, hvis en person vil i kontakt med dig imens du står med ryggen til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 2 minutter siden:

Vil du så hellere foretrække et prik på skulderen, hvis en person vil i kontakt med dig imens du står med ryggen til?

Kan du ikke bare sige "hej"?  
Generelt kan jeg slet ikke li at blive antastet af fremmede, men sådan er vi jo så forskellige.
Hvis jeg ser en i byen og der er øjenkontakt og man føler en form for interesse, så er en verbal hilsen vel en god start? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis en mand klapper mig i måsen, vil jeg smile til ham, og venligt lade ham vide han er på gale vej. Ellers skal han dæleme være lækker :) 

Gjorde en kvinde det samme, ville jeg venligt lade hende vide, at hun er på rette vej. 

 

Min krop er altså ikke så privat. I sidste ende bestemmer jeg jo selv hvor den skal tilbringe natten ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Kan du ikke bare sige "hej"?  
Generelt kan jeg slet ikke li at blive antastet af fremmede, men sådan er vi jo så forskellige.
Hvis jeg ser en i byen og der er øjenkontakt og man føler en form for interesse, så er en verbal hilsen vel en god start? 
 

Jo, det er også det jeg gør de fleste gange.

Men hvis der er høj musik, så man knap kan høre hvad man tænker, så er det svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ung hex i hvid lårkort kjole, og høje stilletter, blev "ravet" på bagfra, på Strøget, en sen aften, af en grinene ungflab i selskab, med 2 af hans venner,....

Nej hvor var det sjovt....Hexen smed stilletterne og fanget fyren i Jorks passage og banket ham med stilletterne!

Det gør han ikke mere! Det er helt sikkert at det har han lært i dag!

;):D :-o

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL Cherie... Er du begyndt at give freebies nu ??? Eller fik han også lov til at betale for seancen ? For ellers forudser jeg mange slaver der stiller sig på i hvidovre i håb om at kunne "cop a feel"når du forlader etablissementet, med efterfølgende gratis tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 16 minutter siden:

LOL Cherie... Er du begyndt at give freebies nu ??? Eller fik han også lov til at betale for seancen ? For ellers forudser jeg mange slaver der stiller sig på i hvidovre i håb om at kunne "cop a feel"når du forlader etablissementet, med efterfølgende gratis tur :D

Kære Fran....

Det var en meget ung Hex, i en meget lårkort hvid stram kjole, men derfra til at lave "tag-selv-bord" er meget langt, ....hvad du kender mig godt nok til at ikke accptere!

Men han fik ihvertilfælde læst og påskrevet!:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 7 timer siden:

Av puha det kan godt være at ClaireClaire knalder mænd, men jeg slår altså impulsivt hvis nogen i byen rør mig, jeg kan slet ikke ha det. Og tanken om en hånd på skulderen brr jeg får helt myrekryb ved tanken. Man skal altså ikke rende rundt og røre ved fremmede.

og at jeg står i en bar er ikke en invitation.

Du er også så sart :lol: Sidste weekend var jeg i byen og der var flere piger, som gnid deres kropsdele op af mig, da vi dansede tæt på dansegulvet. Det var vel at mærket fremmede piger. Det blev jeg da ikke sur over :D

Dans er en kontaktsport :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 5 timer siden:

"En ung hex i hvid lårkort kjole, og høje stilletter,"

Hvad med i dag, det er jo længe siden - ville det være et frynsegode, hvis det samme skete i dag :rolleyes:

Ja, hvis hun er over 40 :grin::grin:. Er hun under er det chikane.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 6 timer siden:

Du er også så sart :lol: Sidste weekend var jeg i byen og der var flere piger, som gnid deres kropsdele op af mig, da vi dansede tæt på dansegulvet. Det var vel at mærket fremmede piger. Det blev jeg da ikke sur over :D

Dans er en kontaktsport :D

Tilykke med det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Berøring er jo en hel videnskab. Og der er da også forsket en del i emnet.

http://www.dailymail.co.uk/health/article-3290112/Don-t-touch-Women-let-strangers-contact-hands-men-happy-touched-long-s-female.html
"male strangers should note that almost all parts of the female body are to be avoided, other than the hands."
"Men, it seems, have no areas which would be completely off limits to a touch from a total stranger – as long as the stranger is a woman."
"However, almost the entire male body was up for grabs to a female stranger or acquaintance, with no part considered taboo."

Det bekræfter altså at selv en skulderberøring på en ukendt kvinde ikke er velset. Det harmonerer fint med, at da jeg var ung, måtte samle mod længe, bare for at turde lægge armen om en pige i sofaen. Ofte turde jeg slet ikke. Men på den anden side måtte jeg så også indse, at man så ikke kom videre (medmindre man var så heldig at pigen havde lidt initiativ :) ) .

Hjulpet på vej af lidt alkohol lærte jeg efterhånden at lidt "frækhed" indenfor civiliserede grænser i form af en arm om skulderen, berøring på skulderen eller armen (ikke røven) belønnes hvis stemningen i forvejen er positiv. Men her taler vi jo også om at man havde indledt bekendtskab. ikke at man bare går hen og lægger armen om en ukendt pige i baren.

At berøring er en måde at komme lidt videre med et bekendtskab på bekræftes også af følgende studium:

http://videnskab.dk/kort-nyt/en-mands-beroring-fyrer-op-under-kvinder?page=49
"Når de under et forsøg blev berørt af en mandlig forsker, steg kvindernes kropstemperatur særligt i ansigtet og ved brystet."

Jeg tror man kan konkludere at kvinder på ingen måde bryder sig om at blive rørt uden varsel af ukendte. Men hvis man har indledt et bekendtskab kan man godt forsøge sig med en diskret berøring af neutrale steder.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, den 29/10/2015 18.28.40:

Hvis en mand klapper mig i måsen, vil jeg smile til ham, og venligt lade ham vide han er på gale vej. Ellers skal han dæleme være lækker :) 

 

Du  må da springe ud i det hvis du kan lade dig friste af det du synes er "lækre" fyre ;););)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...