Hop til indhold
Guest sanistål

Siam Thai Kolding

Recommended Posts

Guest sanistål
69lover skrev, den 11/17/2015, 5:36:45:

Jeps - It's a good good day today

Har i dag været på besøg hos Siam, skøn skøn massage diskret beliggende i en opgang. Det er IKKE hende som er på billedet under kontakter...

men OK - fik sød og dejlig sensuel Olie massage med dejlige Thai afslapningsmusik i baggrunden. Men for pokker en dejlig muskel afslapningstime,  kom med et håb og ønske om fuldpakke men det var ikke mulig øv, øv… Men en lille håndtrold blev det dog til !!! men ikke blæs eller mere desværre.  

Sted: 8 - Fint diskret i en opgang

Massage: 9 - Kommer helt sikkert igen når musklerne skal have en tur

Sex: 2 - Øv, øv kun en håndtrold 

Hvis nogen er heldig med mere … så giv endelig et PIP … Jeg betaler gerne, men tror sgu ikke hun vil desværre !!! 

 

Du skriver                 Det er IKKE hende som er på billedet under kontakter..!

Så spørger jeg hvem er det så ???

For da jeg var der var det hende på billede ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg tror kun det er hår farven som er den samme, hende på billedet virker mere lækker og petit, end hende man møder og som fysisk udføre massagen,

ellers tror jeg sgu det er ved at være tid til et smut forbi "Louis Nielsen". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål

Smid meget gerne en pb til mig hvis der er nogen der kan berette om noget frækt/lækkert  de har fået hos den lækre Thai hos  siam thai massage i Kolding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
sanistål skrev, 1 time siden:

Smid meget gerne en pb til mig hvis der er nogen der kan berette om noget frækt/lækkert  de har fået hos den lækre Thai hos  siam thai massage i Kolding

 

Det her er en af de mest besynderlige tråde, jeg har læst på EG. Det er sanistål, som har oprettet den og han spørger hele tiden om nogen har prøvet den lille lækre thai hos Siam. Han skriver endvidere at han selv vil afsted, men herefter hører man intet om han var på stedet eller ej.

Efterfølgende bliver sanistål ved med at spørge, om nogen dog ikke har været der og hvad de mon har oplevet. Egentlig ganske god underholdende læsning ;-)

Nu tror jeg, at jeg er en del mere voksen end sanistål, men man kan aldrig vide sig sikker.

Som jeg ser det, er sanistål mere interesseret i at høre om andres oplevelser - måske han endda tænder på det - og fred være med det, hvis det forholder sig således. Måske sanistål er en genert lille dreng, som ikke selv tør besøge de frække thaipiger og mangler mors hånd til at følge ham på vej.

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor sanistål ikke for længst har være på besøg hos Sian Thai ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, for 38 minutter siden:

 

Det her er en af de mest besynderlige tråde, jeg har læst på EG. Det er sanistål, som har oprettet den og han spørger hele tiden om nogen har prøvet den lille lækre thai hos Siam. Han skriver endvidere at han selv vil afsted, men herefter hører man intet om han var på stedet eller ej.

Efterfølgende bliver sanistål ved med at spørge, om nogen dog ikke har været der og hvad de mon har oplevet. Egentlig ganske god underholdende læsning ;-)

Nu tror jeg, at jeg er en del mere voksen end sanistål, men man kan aldrig vide sig sikker.

Som jeg ser det, er sanistål mere interesseret i at høre om andres oplevelser - måske han endda tænder på det - og fred være med det, hvis det forholder sig således. Måske sanistål er en genert lille dreng, som ikke selv tør besøge de frække thaipiger og mangler mors hånd til at følge ham på vej.

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor sanistål ikke for længst har være på besøg hos Sian Thai ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Hey HL - Sanistål skriver dog den 19nov at han har været DER !!! men jeg kan også være i tvivl om det nu også forholder sig sådan ??? 

Men jeg har været der, og det er helt sikkert ikke hende som er på billedet, kun hår farven passer måske.

Men en ting som jeg også er interesseret i er, om andre har fået mere ud af hende end en håndtrold ?? jeg tilbød hende da en god betaling for mere… men hen sagde NEJ ØV. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt ligesom en masse børn som flokkes om en flødeskumskage, men ingen får den......der er selvfølgelig en årsag hvorfor der ikke bliver givet mere end massage dette sted. Så forstår det dog herinde......den dag man kan læse på Eroguide at der bliver givet ekstra så er Hr. og fru. jensen ikke kunder længere, idet alt kan Googles nu til dags....Hvis kunderne nu kunne holde kæft når de havde fundet en lille guldgrube så var det noget andet.....og der er altså mange flere penge i at give normal massage end til de få som ønsker mere end det.....Det skal der altså ikke den store maskinmestereksamen til at forstå....og sådan er det mange steder...De steder som tilbyder normal massage eksisterer i mange år mens de steder hvor alskens mærkelige typer frekventerer åbner og lukker i tide og utide....sådan er det bare....

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 4 timer siden:

Det er lidt ligesom en masse børn som flokkes om en flødeskumskage, men ingen får den......der er selvfølgelig en årsag hvorfor der ikke bliver givet mere end massage dette sted. Så forstår det dog herinde......den dag man kan læse på Eroguide at der bliver givet ekstra så er Hr. og fru. jensen ikke kunder længere, idet alt kan Googles nu til dags....Hvis kunderne nu kunne holde kæft når de havde fundet en lille guldgrube så var det noget andet.....og der er altså mange flere penge i at give normal massage end til de få som ønsker mere end det.....Det skal der altså ikke den store maskinmestereksamen til at forstå....og sådan er det mange steder...De steder som tilbyder normal massage eksisterer i mange år mens de steder hvor alskens mærkelige typer frekventerer åbner og lukker i tide og utide....sådan er det bare....

Vrøvl men jeg er nok maskinmester 8-)

tingene er ikke sorte eller hvide i denne branche. Hvis pigen vælger at rykke i banditten så kender hun også til konsekvensen om at der nok foregår lidt debat her. 

Og er der ikke nogle, som rykker i banditten. Så dør forum med aksel og undertegnede. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål

Er der nogen der kan berette om noget nyt lækker herfra ?? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag, for fan en dejlig massage jeg fik, dejlig hårdt lige som det skal være. Om det er pigen som er afbilledet på hjemmesiden man møder er sgu svært at sige, måske hvis man ligger 10 år til.

Hun snakker ok engelsk og meget lidt dansk men vil gerne hyggesnakke under massagen. Efter 40 minutters god massage spurgte jeg om hun havde noget ekstra massage at byde på, hun er kun villlig til HJ dog ikke hvergang, kom lidt an på kemien.

Da jeg tog afsked sagde jeg til hende at jeg ville komme tilbage og næste gang skulle hun være nøgen under massagen, hun var ikke afvisende men grinede lidt frækt.

Gav 600 kr for 1 times rigtig god massage og en dejlig HJ.

Dejlig diskret i opgang og let at parkere i området.

Kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for kort tid siden besøgt Siam for en omgang Thai Massage.

Blev taget pænt imod og ført igennem stuen ind til massage rummet. En god brix - ville dog være dejligt, hvis der i Brixen var et

hul til ansigtet. Det ville gøre massagen på nakke / skuldre mere behageligt.

Da jeg er en smule genert, så tog jeg ikke underbukserne af - det blev dog beordret hurtigt, således alt tøjet blev smidt.

Massagen var virkelig god - og den megen massage af ballerne var enormt rart. Under massagen var der ingen berøring

af klokkeværket og flagstangen, men eftersom kvaliteten af massagen var høj, så nød jeg det alligevel.

Til sidst blev jeg spurgt til "noget ekstra" og jeg spurgte til menuen - KUN HJ. Forståeligt men alligevel ærgerligt

fordi et godt BJ havde været et perfekt punktum. Ekstra ydelse er altså kun HJ.

 

Vil helt sikkert besøg Siam Massage igen og næste gang vil jeg gå efter mere end HJ. Måske nøgen massage eller

et BJ eller All The Way.............

 

Har nogen af Jer modtaget mere end et HJ????

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, den 7/12/2015 at 18:02:

Hey HL - Sanistål skriver dog den 19nov at han har været DER !!! men jeg kan også være i tvivl om det nu også forholder sig sådan ??? 

Men jeg har været der, og det er helt sikkert ikke hende som er på billedet, kun hår farven passer måske.

Men en ting som jeg også er interesseret i er, om andre har fået mere ud af hende end en håndtrold ?? jeg tilbød hende da en god betaling for mere… men hen sagde NEJ ØV. 

 

Jeg har været der rigtig mange gange, og kan bekræfte at det ER hende på billedet....

her. http://www.siamspamassage.dk/contact

Redigeret af saccy
indsat billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der skal være en chance for mere skal man vel signalere at man er interesseret ved at smide underbukserne.

Det er jo meget naturligt ved en oliemassage så underbukserne ikke bliver til smurte....men smider i dem også ved alm. Thaimassage?

@KAN da du blev beordret underbukserne af, var det ved en oliemassage eller thaimassage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pro
Maxxx6000 skrev, for 4 timer siden:

Hvis der skal være en chance for mere skal man vel signalere at man er interesseret ved at smide underbukserne.

Det er jo meget naturligt ved en oliemassage så underbukserne ikke bliver til smurte....men smider i dem også ved alm. Thaimassage?

@KAN da du blev beordret underbukserne af, var det ved en oliemassage eller thaimassage?

Smider dem altid, men jo ikke sikkert at det giver andet end massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der to gange nu.

den enegang var det en veninde der masserede mig. Massagen var til UG. Pigen var mega lækker. Men tilbød ikke andet end massagen.

den anden gang var det Kansinee selv. Massagen til UG men intet andet. 

Kommer gerne igen for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, den 29/1/2017 at 07:04:

Har været der to gange nu.

den enegang var det en veninde der masserede mig. Massagen var til UG. Pigen var mega lækker. Men tilbød ikke andet end massagen.

den anden gang var det Kansinee selv. Massagen til UG men intet andet. 

Kommer gerne igen for massagen.

Er jeg den eneste der har oplevet en anden pige på stedet. Ejeren vil skrive nær hun kom igen men hører intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen igen igen.....dette massagested er for hele familien og det skal det jo gerne blive ved med. Så snart det bliver landskendt her på dette forum at man kan knalde indehaveren, så er stedet dømt og det går kun en vej og det er nedad, idet der er nogen flere penge i hr. og fru. Hansen med familie...end liderlige tosser der kører Danmark rundt for at få den ultimative oplevelse ...så fat det dog....finder man et sted hvor man kan få hele pakken så hold dog kæft med det....og nyd det i stedet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...