Hop til indhold

Silke 22 Herning

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har forsøge at fange hende to gange nu, hvor jeg har skullet til Herning. Hun ser jo lækker ud, men er ikke til at få fat i. Er det blot mig, eller lugter der lidt af fake, når hun vil kende ens adresse.

https://annoncelight.dk/showad/194840

Skrevet
21 cm skrev, for 43 minutter siden:

Hej

Har forsøge at fange hende to gange nu, hvor jeg har skullet til Herning. Hun ser jo lækker ud, men er ikke til at få fat i. Er det blot mig, eller lugter der lidt af fake, når hun vil kende ens adresse.

https://annoncelight.dk/showad/194840

Du bør flytte den til Efterlysninger med det samme, da du der sikkert vil få mere respons.

Skrevet

Silke er eftersigende helt ægte. Hendes skønne billeder dukker heller ikke op underlige steder.
Jeg forstår egentligt godt at hun vil kende ens identitet, når det er hendes eget hjem hun åbner op for.

Så er det bare ærgeligt for dem der ønsker komplet anonymitet.

Skrevet
DJX skrev, for 11 minutter siden:

Silke er eftersigende helt ægte. Hendes skønne billeder dukker heller ikke op underlige steder.
Jeg forstår egentligt godt at hun vil kende ens identitet, når det er hendes eget hjem hun åbner op for.

Så er det bare ærgeligt for dem der ønsker komplet anonymitet.

Måske en skjult dagsorden, hvem ved.

Skrevet

Jeg har også prøvet at få fat på hende, ud fra hvad andre poster og anmeldelser er hun svær at få fat i, men virker ikke som en Fake... jeg håber virkelig ikke hun er fake :)

men jeg er lidt ny herinde, er det normalt at de vil have at de kan finde dig på de gule sider og lignende? 

Redigeret af Romeo

Skrevet
Romeo skrev, for 1 time siden:

Jeg har også prøvet at få fat på hende, ud fra hvad andre poster og anmeldelser er hun svær at få fat i, men virker ikke som en Fake... jeg håber virkelig ikke hun er fake :) men jeg er lidt ny herinde, er det normalt at de vil have at de kan finde dig på de gule sider og lignende? 

Ja det er det, så dermed kan du drage dine egne konklusioner.

Skrevet
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Ja det er det, så dermed kan du drage dine egne konklusioner.

Eller ringe fra naboens telefon :grin:

Redigeret af Romeo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.