Hop til indhold
21 cm

Silke 22 Herning

Recommended Posts

21 cm skrev, for 43 minutter siden:

Hej

Har forsøge at fange hende to gange nu, hvor jeg har skullet til Herning. Hun ser jo lækker ud, men er ikke til at få fat i. Er det blot mig, eller lugter der lidt af fake, når hun vil kende ens adresse.

https://annoncelight.dk/showad/194840

Du bør flytte den til Efterlysninger med det samme, da du der sikkert vil få mere respons.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silke er eftersigende helt ægte. Hendes skønne billeder dukker heller ikke op underlige steder.
Jeg forstår egentligt godt at hun vil kende ens identitet, når det er hendes eget hjem hun åbner op for.

Så er det bare ærgeligt for dem der ønsker komplet anonymitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 11 minutter siden:

Silke er eftersigende helt ægte. Hendes skønne billeder dukker heller ikke op underlige steder.
Jeg forstår egentligt godt at hun vil kende ens identitet, når det er hendes eget hjem hun åbner op for.

Så er det bare ærgeligt for dem der ønsker komplet anonymitet.

Måske en skjult dagsorden, hvem ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at få fat på hende, ud fra hvad andre poster og anmeldelser er hun svær at få fat i, men virker ikke som en Fake... jeg håber virkelig ikke hun er fake :)

 

men jeg er lidt ny herinde, er det normalt at de vil have at de kan finde dig på de gule sider og lignende? 

Redigeret af Romeo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 1 time siden:

Jeg har også prøvet at få fat på hende, ud fra hvad andre poster og anmeldelser er hun svær at få fat i, men virker ikke som en Fake... jeg håber virkelig ikke hun er fake :) men jeg er lidt ny herinde, er det normalt at de vil have at de kan finde dig på de gule sider og lignende? 

Ja det er det, så dermed kan du drage dine egne konklusioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Ja det er det, så dermed kan du drage dine egne konklusioner.

Eller ringe fra naboens telefon :grin:

Redigeret af Romeo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...