Hop til indhold
Bear

Sidste nye Trend

Recommended Posts

Gæst

Det der er for ulækkert.
Den første der smider sådan et billede i hovedet på mig på FB, ryger af vennelisten.

ØV! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

haha, det rigtigt sjove er, at man så nemt kunne bilde mænd ind, at det var skamlæber eller sådan noget (måske ikke lige på det der) Og så ville det være mega frækt og der ville sidde en bunke mænd herinde og skrive kommentarer om at "nyde udsigten" og "guds natur"..
:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 2 minutter siden:

haha, det rigtigt sjove er, at man så nemt kunne bilde mænd ind, at det var skamlæber eller sådan noget (måske ikke lige på det der) Og så ville det være mega frækt og der ville sidde en bunke mænd herinde og skrive kommentarer om at "nyde udsigten" og "guds natur"..
:P

 

Heller ikke.
Min søn sidder tit og kigger med på FB og skriver/video chatter med sine fætre og kusiner i USA, og der vil jeg heller ikke synes, det er ok med en gang kvindeligt skridtkød.

Her på EG kan folk poste, hvad de vil, men ikke på non-seksuelle sites. Det er simpelthen mangel på respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ah well.. #freethenipple / #freetheball.. same same.

Det er da rimelig uskyldigt sammenligner man det med reklame for silicone bryster og stripklubber på Københavns busser.

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 7 minutter siden:

ah well.. #freethenipple / #freetheball.. same same.

Det er da rimelig uskyldigt sammenligner man det med reklame for silicone bryster og stripklubber på Københavns busser.

Jeg har stadigvæk ikke lyst til at min søn skal få smækket lidt "uskyldigt" i form af behårede kugler og vaginas i hovedet, fordi en eller anden har behov for at flashe sin krop for andre mennesker inkl. børn.

Vil man flashe lidt "uskyldigt" kan "man" holde sig til sexsites.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 13 timer siden:

Jeg har stadigvæk ikke lyst til at min søn skal få smækket lidt "uskyldigt" i form af behårede kugler og vaginas i hovedet, fordi en eller anden har behov for at flashe sin krop for andre mennesker inkl. børn.

Vil man flashe lidt "uskyldigt" kan "man" holde sig til sexsites.

Som jeg forstår det, så lægger man billederne op på nutscapes.com, ikke på Facebook. Iøvrigt kunne det vel ligeså godt være en ubarberet hage i forgrunden, hvis ikke man vidste at det var et par kugler. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 16 timer siden:

Hvad de dog ikke finder på :D

 

Men are taking photos of their balls in front of beautiful landscapes

Men are taking photos of their balls in front of beautiful landscapes

Read more: http://metro.co.uk/2015/10/27/men-are-taking-photos-of-their-balls-in-front-of-beautiful-landscapes-5465223/#ixzz3psXATS8W

http://nutscapes.com/

 

Hvordan f..... holder man kameraet/telefonen, så man får noget fornuftigt ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan f..... holder man kameraet/telefonen, så man får noget fornuftigt ud af det?

Kunne forestille mig man er ude i en stillig der ikke pynter i familiealbummet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 31 minutter siden:

Hvordan f..... holder man kameraet/telefonen, så man får noget fornuftigt ud af det?

1. Find yourself somewhere awesome

2. Turn your back to the awesome scene

3. Drop your pants

4. Bend over and shoot Nutscape through your legs



Read more: http://metro.co.uk/2015/10/27/men-are-taking-photos-of-their-balls-in-front-of-beautiful-landscapes-5465223/#ixzz3pwmkzHaQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...