Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vallensbæk den 4. nov. m. 36 årig slank dansk Q - mulighed for sex uden kondom

Recommended Posts

Guest anders Jensen
GB-Peter skrev, den 8/11/2015 02.51.05:

Hmmmm - Anders og andre utilfredse - jeg sidder og tænker lidt på hvor mange fyre der hver eneste gang tilmelder sig et gangbang, og derefter bliver væk - vi taler over halvdelen - her taler vi om en enkelt der ved et uheld er blevet glemt af pige - det er et uendeligt lavt fejlgennemsnit i forhold til det hun selv er udsat for hver eneste gang - jeg ved hun har skrevet til Anders og givet en forklaring - vi taler om et rent uheld, og det er første gang det er sket for hende - så måske skulle man lige give hende en smule margin.

Det kan godt være at det er ærgerligt osv - men oven på den besked som Anders har fået finder jeg det urimeligt at han fortsat kalder hende useriøs - hun er en af de mest seriøse piger jeg kender i denne branche - og hun er 100 gange mere seriøs end alle de  fyre som bare bliver væk fra de events som de har tilmeldt sig.

OG Anders - har du aldrig selv glemt noget eller lavet en fejl - og i så fald - har du så været udsat for at det er blevet offentliggjort på en internet side, hvor flest mulig kan se det - kunne du tænke dig det? - eller ville du finde det en smule ubehagelig - eller helt fortjent??

Enig i der kan ske fejl og der en mange useriøse - men jeg er MEGA seriøs og har respekt for at en aftale er en aftale - og jeg kommer altså altid når jeg har lavet en aftale - ellers melder jeg afbud.

Det useriøse lå også i at jeg kl lidt over 11 får en mail om at jeg kan ringe til dem og få adressen _ så snakker vi ikke forglemmelse med ren dovenskab efter min mening - der var det lige at de kunne have grebet knoglen og ringet til mig _ eller have sms'et adressen.

Det er klart forglemmelser er i orden, og jeg er også glad for at få en forklaring og et smil - men det fjerner ikke det faktum at der skulle have været reageret med en sms eller en telefon opringning i det øjeblik det var gået ind på lystavlen at jeg ikke havde adressen.

Ellers er jeg enig i det selvfølgeligt er OK at lave fejl - Jeg er glad for i havde et godt GB og jeg kunne da godt tænke mig at komme med næste gang hvis jeg kan få adressen dagen før

Ellers gider må det blive gb andre steder :-)

 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...