Hop til indhold
Guest orion5000

slugeren Nordsjælland

Recommended Posts

Hej Lange William :-)

Jeg er en pæn sjat missundelig på det du har oplevet, håber det er sandt..

Jeg er dog tvivlende, jeg har været der mange gange, og spurgt flere gange  til lidt mere end der er på menukortet - og altid fået NIX - det er forbeholdt min mand og KUN HAM.

Er der flere der har oplevet dette - så må jeg vist forbi Helsinge igen ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange William skrev, den 22. juni 2016 at 07:47:

Har været forbi Helsinge et par gange og kan kun anbefale denne smukke kvinde. Smuk, smilende og fantastisk til at sutte. Jeg fik lov at slikke fisse sidst jeg var der - og det bliver oplevelsen bestemt ikke ringere af. Jeg ved ikke om tilbuddet gælder alle, men spørg. Efter hun havde fået nok, så spillede jeg den af og afleverede ladningen i hendes mund. Hun smiler og roser lillemanden undervejs - er det ikke bare herligt? I det hele taget foregår hele seancen i en god og afslappet stemning. Man får præcis hvad der er blevet lovet, med smil og elegance - både før og efter. 5 stjerner!

Er det i Helsinge? Synes hendes annonce siger Hillerød...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eiskalt skrev, for 10 minutter siden:

Er det i Helsinge? Synes hendes annonce siger Hillerød...

Det er i Helsinge. Har selv været der flere gange. Det er blot så hun ikke kun annoncerer i Nordsjælland, men også rammer København. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 34 minutter siden:

Er der flere end William der har oplevet mere end blow ved besøg, håber at se et ja

så er jeg fast kunde igen 

Det har jeg også :) Hun spurgte om det var til slik eller blow!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For katten da

så er jeg fast mand igen , hvis jeg kan prøve det også

viser hun sine nye bryster også 

Tak for svar 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 24 minutter siden:

For katten da

så er jeg fast mand igen , hvis jeg kan prøve det også

viser hun sine nye bryster også 

Tak for svar 

 

 

 

Det var så lidt.

Nej jeg har endnu ikke oplevet, at hun vil vise sine bryster. 

Skriv gerne hvis hun vil det efter dit besøg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Kan kun bekræfte hvad Lange William skriver. Hun er en flot, slank kvinde, der er nem og sød at tale med. Har selv været forbi et par gange. Begge gange slikkede jeg hende, hvorefter jeg spillede jeg den af, og afleverede ladningen i munden på hende, alt imens hun suttede og sugede til sidste dråbe. Super fræk oplevelse.

Man får præcist hvad man betaler for. Intet mere eller mindre, og alt foregår i bedste stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Forskellige priser for de enkelte services. Mener jeg gav 900kr for slik og spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad for at jeg lige fik startet denne del af Helsinge-pigens tråd op. Selvfølgelig er det sandt norbert; bare se at komme op på hesten og afsted til Helsinge. Et nej kan man vel løbe ind i mange steder, hvilket selvfølgelig er helt OK, du må bare spørge (pænt) igen. Good luck!

Jeg kan også bekræfte prisen som mannings angiver, hvilket vel er i den høje ende, men klasse og specielle oplevelser koster! Op med muldvarpen drenge!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Har skrevet til hende om slik, det svare hun ikke på, så man skal nok møde op og spørge ! har besøgt hende et par gange top class

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske der er ferielukket :-)

Har sendt en SMS men ikke fået svar endnu..

Hendes annonce er heller ikke fornyet, det sker dagligt når der er åbent

PS: Jeg fik nej - inden det var på hendes menukort :-) - så håber da jeg kan opleve det nu

Redigeret af norbert
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Jørgensen fra i onsdags: Jeg kan jo kun sige, at jeg blev betjent på en værelse, der ligger bag køkkenet. Meget hjemligt og afslappet; men køkkenet og carporten er blevet nævnt nogle gange herinde; hvilket bare gør konceptet endnu bedre synes jeg.

Redigeret af Lange William
Fik svaret på et gammelt indlæg - sorry!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da utroligt, at en pige, der yder så lidt og til så høj en pris, kan skabe så megen ståhej! Hvad kan det skyldes? Er det den private situation, der gør det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 2 timer siden:

Det er da utroligt, at en pige, der yder så lidt og til så høj en pris, kan skabe så megen ståhej! Hvad kan det skyldes? Er det den private situation, der gør det?

Det handler nok i særdeleshed om det frække setup.

Hun er jo fræk i munden, og husker at rose dilleren.

Og så tigger hun jo om at få lov til at smage ens sæd.

Og når hun så får lov til at smage, ja så ligner hun sandelig også en der i den grad nyder smagen, og siger tak for vitaminindsprøjtningen.

Den slags lir er der da ingen raske drenge der kan stå for. 8-)

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været der en "del" gange efter det gamle koncept - det blev for ensformigt - og som jeg har nævnt og andre lige så - så er der altid en vis distance, man på IKKE pille eller røre hende overhovedet....

Har været der en gang nu - efter det nye tiltag med at slikke hende. Og det var da frækt - men så heller ikke mere -og  for 900 kr. så holder det ikke til gentagelse herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den ‎22‎-‎06‎-‎2016 at 21:35:

Foregår det stadig på en stol ude i køkkenet?

Nej, der er lavet sutterum...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...