Hop til indhold
Maxxx6000

Sexueltforhold

Recommended Posts

jeg stødte på en annonce for seksueltforfold.dk.

nogen der har erfaring med det? Tilmeldte mig som gratis medlem og kunne naturligvis hverken til se billeder eller skrive....

men får en masse brev fra "piger" på alle tider af døgnet....man skal bare være medlem for læse dem....

siden ser sådan set meget prof. Ud men for mig virker det ikke troværdigt...

nogen der har erfáringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg stødte på en annonce for seksueltforfold.dk.

nogen der har erfaring med det? Tilmeldte mig som gratis medlem og kunne naturligvis hverken til se billeder eller skrive....

men får en masse brev fra "piger" på alle tider af døgnet....man skal bare være medlem for læse dem....

siden ser sådan set meget prof. Ud men for mig virker det ikke troværdigt...

nogen der har erfáringer?

Selvfølgelig er det en scam side, prøv at søge oplysninger  her

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg stødte på en annonce for seksueltforfold.dk.

nogen der har erfaring med det? Tilmeldte mig som gratis medlem og kunne naturligvis hverken til se billeder eller skrive....

men får en masse brev fra "piger" på alle tider af døgnet....man skal bare være medlem for læse dem....

siden ser sådan set meget prof. Ud men for mig virker det ikke troværdigt...

nogen der har erfáringer?

jeg vil betragte det som scam ligesom c-date.com

der er jo en god grund til, at firmaet er registreret på de Britiske jomfru øer og ikke København http://www.seksueltforhold.dk/staticPage/terms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ellers meget proff ud i designet ;) 

Koster vel heller ikke meget at lave, i forhold til alle de idioter, der lader sig lokke til at oprette en profil og betale for at lade sig narre :roll:

Vil tro du kan finde den samme side på flere forskellige sprog - og jeg tænker måske også lidt at "seksueltforhold" er en google oversættelse - stave kan de heller ikke:

En gratis datingtjeneste til gallante eventyr og sjov! :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ellers meget proff ud i designet ;) 

Hvis du kun dømmer websitets ud fra deres design om det ser professionelt ud eller ej, så skal du ikke blive overrasket hvis du en dag bliver "taget med bukserne nede".

Det er idag utrolig nemt, at købe en design skabelon der ser meget professionel ud og som er til meget små penge.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du kun dømmer websitets ud fra deres design om det ser professionelt ud eller ej, så skal du ikke blive overrasket hvis du en dag bliver "taget med bukserne nede".

Det er idag utrolig nemt, at købe en design skabelon der ser meget professionel ud og som er til meget små penge.
 

Ja du har nok ret i at man skal se på andre ting også. Efter at have læst vilkårene kan jeg godt se at det virker lidt lusket. Det er fx ikke muligt at markere noget på siden og kopiere fra teksten. Som Jernsvinet også er inde på ,er der en påfaldende og mystisk sprogbrug i teksterne på siden. Alene navnet "seksualforhold" vil nok få mig til at tænke, at det var noget lusket over det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har nok ret i at man skal se på andre ting også. Efter at have læst vilkårene kan jeg godt se at det virker lidt lusket. Det er fx ikke muligt at markere noget på siden og kopiere fra teksten. Som Jernsvinet også er inde på ,er der en påfaldende og mystisk sprogbrug i teksterne på siden. Alene navnet "seksualforhold" vil nok få mig til at tænke, at det var noget lusket over det. 

Det er meget lusket, ligesom bl.a. c-date.com som jeg nævnte tidligere.

Man skal bare huske på, at der ikke findes nogen nemme løsninger på tingene her i livet uanset hvor fristet man bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er meget lusket, ligesom bl.a. c-date.com som jeg nævnte tidligere.
Man skal bare huske på, at der ikke findes nogen nemme løsninger på tingene her i livet uanset hvor fristet man bliver.

Ja du har ret. 

Jeg var lige ved at falde i fælden og blev forført af den fine indpakning, men heldigvis fik i talt mig til fornuft :smile:

Det er jo nok det de tjener kassen på. De få, der falder i fælden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har ret. 

Jeg var lige ved at falde i fælden og blev forført af den fine indpakning, men heldigvis fik i talt mig til fornuft :smile:

Det er jo nok det de tjener kassen på. De få, der falder i fælden. 

præcis, man skal ikke lade sig narre.

det er bare en hundelort pakket ind i gavepapir :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo nok det de tjener kassen på. De få, der falder i fælden. 

Det de virkelig tjener kassen på; det er dem, der aldrig får sig meldt ud igen - enten fordi det er besværligt og/eller umuligt at finde ud af - så kan man umiddelbart ikke se hvordan og hvor man skal melde sig ud - så skal man undlade at melde sig ind :)

Forsøg istedet med dating.dk, hvor der i det mindste er danske piger - medbring lidt af Fick von Fickensteins rødvin og wupti er du inde i varmen :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det de virkelig tjener kassen på; det er dem, der aldrig får sig meldt ud igen - enten fordi det er besværligt og/eller umuligt at finde ud af - så kan man umiddelbart ikke se hvordan og hvor man skal melde sig ud - så skal man undlade at melde sig ind :)

Forsøg istedet med dating.dk, hvor der i det mindste er danske piger - medbring lidt af Fick von Fickensteins rødvin og wupti er du inde i varmen :wink:

Præcis, det er MEGET besværligt at melde sig ud. Derfor er det nemmere at spærre sit betalingskort, for at komme ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis, det er MEGET besværligt at melde sig ud. Derfor er det nemmere at spærre sit betalingskort, for at komme ud af det.

jeg har skrevet det før men skriver de tgerne igen.

Få et kort som der ikke er overtræk tilladelse til, og indsæt kun det beløb, der skal bruges, så er de færdige med at trække noget som helst.Så er man fri for det bøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Få et kort som der ikke er overtræk tilladelse til, og indsæt kun det beløb, der skal bruges, så er de færdige med at trække noget som helst.Så er man fri for det bøvl.

Er det så vigtigt BD?

Dækker banken ikke op til en vis beløbsgrænse ved kortmisbrug? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så vigtigt BD?

Dækker banken ikke op til en vis beløbsgrænse ved kortmisbrug

Men det er jo ikke kortmisbrug, når man selv har tilmeldt sig. Det kræver en retssag at få bevist. Og det kan jo ikke betale sig at starte, når man ved hvilken timeløn advokaterne har idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så vigtigt BD?

Dækker banken ikke op til en vis beløbsgrænse ved kortmisbrug? 

Kun hvis man bestiller noget på nettet og det ikke leveres. Eller hvis der hæves uautoriseret på kortet, og det er der altså nogen der gør. 

Se forøvrigt svaret i indlæg fra gerog, 

Tilmed er det så smart at det er sælgeren(slynglen) der skal dokumentere at det bestilte ikke er leveret, jvf. reglerne, for at få pengene.

Redigeret af BigDick
ændret ordstilling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kun hvis man bestiller noget på nettet og det ikke leveres. Eller hvis der hæves uautoriseret på det, og det er der altså nogen der gør. 

Se forøvrigt svaret i indlæg fra gerog, 

Tilmed er det så smart at det er sælgeren(slynglen) der skal dokumentere at det bestilte ikke er leveret, jvf. reglerne, for at få pengene.

Okay tak for svar :) 

Jeg vil tage en snak med min bankrådgiver om at få et kort, hvor der ikke kan laves overtræk på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay tak for svar :) 

Jeg vil tage en snak med min bankrådgiver om at få et ekstra kort, hvor der ikke kan laves overtræk på. 

sm244.gif Lige til oplysning. Det har jeg fået lavet, det er virkelig smart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...