Hop til indhold
Krølle Bølle

UPS!! Eromani - billeder.

Recommended Posts

Er det ikke snart  lettere at finde de rigtige gode steder med reelle billeder!

Jeg tror den liste bliver ganske lille.

NB! Jeg laver den ikke selv.

Ja de par steder fylder jo IKKE så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke snart  lettere at finde de rigtige gode steder med reelle billeder!

Jeg tror den liste bliver ganske lille.

NB! Jeg laver den ikke selv.

Den sætning giver da ikke mening.

Er du i lidt godt humør ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fair ikke at kunne forstå et skriv.

Men hvorfor skal det kobles sammen med en dignose!!!

Så vidt jeg kan se det, så er det en overtrædelse af reglerne: paragraf 2 og 23.

Nu er det ikke første gang Hr. Århuselsker sidder og fjerndiagnosticerer mig med en lægelig diagnose. Forrige gang fik Hr. Århuselsker besked fra en af styrmændene på kommandoen om, at EG ikke er lægebrevkasse.

Mit alkohol-forbrug  er følgende: På Bornholm kan jeg med venner eller familie få et glas kølig hvidvin eller en fadbamse på Cafe Klint eller Provianten i Gudhjem.

Til daglig er de stærkeste medikamenter Aqua Kommunalis eller Instantkaffe.

Jeg ønsker fremover ikke at blive fjerndiagnosticerer af Hr. Århuselsker!  Tak!!

 

Da tråden er blevet afsporet, så vil jeg bede en af styrmændene oppe på kommandobroen om at flytte tråden til  Hyggesnak.

Er der et venligt menneske, der vil anmelde tråden og få den flyttet på vegne af Krølle Bølle! Jeg har ingen anmeld-knap på min telefon. Tak!!!!!!!

Redigeret af Krølle Bølle
Bøn om hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er der et venligt menneske, der vil anmelde tråden og få den flyttet på vegne af Krølle Bølle! Jeg har ingen anmeld-knap på min telefon. Tak!!!!!!!

Er hermed gjort.

Mistænkeliggørelse af andre skribenter, fra visse profiler er jo altid spændende læsning.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er fair ikke at kunne forstå et skriv.

Men hvorfor skal det kobles sammen med en dignose!!!

Så vidt jeg kan se det, så er det en overtrædelse af reglerne: paragraf 2 og 23.

Nu er det ikke første gang Hr. Århuselsker sidder og fjerndiagnosticerer mig med en lægelig diagnose. Forrige gang fik Hr. Århuselsker besked fra en af styrmændene på kommandoen om, at EG ikke er lægebrevkasse.

Mit alkohol-forbrug  er følgende: På Bornholm kan jeg med venner eller familie få et glas kølig hvidvin eller en fadbamse på Cafe Klint eller Provianten i Gudhjem.

Til daglig er de stærkeste medikamenter Aqua Kommunalis eller Instantkaffe.

Jeg ønsker fremover ikke at blive fjerndiagnosticerer af Hr. Århuselsker!  Tak!!

 

Da tråden er blevet afsporet, så vil jeg bede en af styrmændene oppe på kommandobroen om at flytte tråden til  Hyggesnak.

Er der et venligt menneske, der vil anmelde tråden og få den flyttet på vegne af Krølle Bølle! Jeg har ingen anmeld-knap på min telefon. Tak!!!!!!!

man kan nu godt være i godt humør uden alkohol. 

Hvis du synes jeg fjern diagnostiseret, så synes jeg du overfortolker :grin:

Anmeldeknappen er flaget lige efter tidsangivelsen øverst tv i et indlæg. 

Men hvad mener du egentlig med det du skriver? 

Jeg er jo ikke den eneste der ikke forstår det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sætningen giver fint mening, når man ser bort fra et manglende komma efter "rigtige". Århuselskers kommentar læste jeg kun som en sjov bemærkning om, om trådstarter havde fået en enkelt eller tre en lørdag aften. Begge dele i småtingsafdelingen for forummet som sådan.

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sætningen giver fint mening, når man ser bort fra omvendt ordstilling og et manglende komma. Århuselskers kommentar læste jeg kun som en sjov bemærkning om, om trådstarter havde fået en enkelt eller tre en lørdag aften. Begge dele i småtingsafdelingen for forummet som sådan.

Kunne teksten have været skrevet på en af de nymodens telefoner med "stavekontrol"? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne teksten have været skrevet på en af de nymodens telefoner med "stavekontrol"? ;-)

 Det er helt korrekt.

Men som en klog person engang sagde: Du skal ikke forstå mit skriv, du skal bare gøre  som jeg skriver!!!!!

De steder med foto, der viser den person, man møder i døren, er ikke særlig udbredt.

Håber Prins Knud nu kan forstå det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 Det er helt korrekt.

Men som en klog person engang sagde: Du skal ikke forstå mit skriv, du skal bare gøre  som jeg skriver!!!!!

De steder med foto, der viser den person, man møder i døren, er ikke særlig udbredt.

Håber Prins Knud nu kan forstå det.

Med din omformulerering, forstår selv jeg det. Tak for det. 

Fandt du ud af hvor du finder anmeld knappen, ud fra min beskrivelse ? :) 

 

Jeg ønsker dig, i al fordragelighed, en fornøjelig aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan nu godt være i godt humør uden alkohol. 

Hvis du synes jeg fjern diagnostiseret, så synes jeg du overfortolker :grin:

Anmeldeknappen er flaget lige efter tidsangivelsen øverst tv i et indlæg. 

Men hvad mener du egentlig med det du skriver? 

Jeg er jo ikke den eneste der ikke forstår det. 

Som den gentlemen jeg normalt er, så takker jeg for rådet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...