Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Har lige været forbi Nicol. Man ved aldrig hvad der venter, heller ikke efter at have læst en  eller flere gode anmeldelser. Tak for dem og her kommer min tilføjelse :-)

Først må jeg sige denne pige er vildt kær, sexet, lækker og sød. Hun er for mig at se, smukkere og meget mere lækker IRL.. Ingen kunstig babe, tværtimod. Samtidig er hun den der super smukke unge  stripper babe du aldrig fik knaldet.- Her er en som kysser og flirter pengene op  af dine lommer   og liderligheden op i dine kolde efterårsbukser.  Troede jeg kom for et 20 min knald, men endte med en time plus diverse tillægsydelser og til sidst drikke penge.  Har aldrig før betalt drikkepenge til en glædespige, men hun er fræk og sød nok i sine måde til at spørge, og ja selvfølgelig... og det var hver en krone værd...  Nu er du advaret...

Hold nu op hun er lækker, mind blowing. Ikke bare sex og føle sig heftigt tømt, men jeg fik en oplevelse af en helt unik pige med hjem, hun er rigtig meget til stede. Man skal selv prøve det med hende, og få sin egen oplevelse tror jeg.,

Min bedste anbefaling af Nicol  og skynd jer før hun rejser.

Redigeret af CykkelMyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i morges. Havde booket tid dagen før. Bekræftede en time før i dag. Og fik så lov at vente en halv time alligevel. Sad i stuen - i den iøvrigt fede lejlighed - og så kom kunden så ud sammen med Nicol. Det er nok det mindst diskrete jeg endnu har været med til. Når det altså ikke lige er sex parties... Havde sat næsen op efter noget stort, men var irriteret over ventetiden, og så synes jeg faktisk ikke hun er så lækker. Naturlig og ung, ja. Men ikke i nærheden af billederne... Skred og fik så en dejlig oplevelse med Leticia i stedet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i morges. Havde booket tid dagen før. Bekræftede en time før i dag. Og fik så lov at vente en halv time alligevel. Sad i stuen - i den iøvrigt fede lejlighed - og så kom kunden så ud sammen med Nicol. Det er nok det mindst diskrete jeg endnu har været med til. Når det altså ikke lige er sex parties... Havde sat næsen op efter noget stort, men var irriteret over ventetiden, og så synes jeg faktisk ikke hun er så lækker. Naturlig og ung, ja. Men ikke i nærheden af billederne... Skred og fik så en dejlig oplevelse med Leticia i stedet...

Respekt at du skred, hvor herrebevares en useriøs luder. Godt at høre du fik en dejlig oplevelse alligevel med en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og så kom kunden så ud sammen med Nicol...

Det kunne da have været hyggeligt lige at hilse på chefen dér :D

Det minder mig om, jeg var engang dum nok at falde for denne Fake ann., dengang kaldte hun sig Anna, og havde nogle flottere fake billeder. Det lille hoved havde taget magten, og jeg dristede mig med ind i soveværelset, hvilket jeg dog fortrød få minutter efter. Da jeg kom stormende ud, sad der pludselig 2 midaldrende damer og rullede cigaretter i køkkenet, som jeg måtte hilse på i forbifarten. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det så ikke Nicol selv der står for booking og modtagelsen. Så den må må du poste på den blondine som nævnes på en anden anmeldelse. Ring til hende og adresser din utilfredshed. 

Smag og behag er en anden sag.

At mande sig op til at sige fra og gå fra pigen, og vel at mærke med god attitude er en tredje ting, som jeg er tilhænger af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I can somewhat relate to Hamder3000's experience regarding the woman handling the phone. I tried booking Nicol last Monday and was told that she would be available in 1 hour and 30 minutes. I said that's fine and was given the address. I called at the appointed time only to be told that I needed to wait at least another hour because the phone lady forgot.

I declined a re-booking and hung up. This is the second time I tried to book one of the polish girls, last time was Niki who pushed the time forward considerably despite calling well in advance and booking. Sad that people are this incapable of keeping agreed upon times, it just reeks of bad service all around.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Sad that people are this incapable of keeping agreed upon times, it just reeks of bad service all around.

Well, it has been described many times they often fuck up bookings. Not the service, however - so your homegrown theory doesn't hold water. 

Respekt at du skred, hvor herrebevares en useriøs luder. G

Vorherre bevares(!) en useriøs stodderkommentar.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Hun lyder jo som en stjerne, selv for de polske piger er hun en ener!!!!

Hvad med deep blow kan hun tage halsknep og ligner hun en der nyder det når hul leger med og sluger det..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...