Hop til indhold
Jan16

Diskret hotel Odense

Recommended Posts

Det kan du vel på alle hoteller? Uanset by og kæde. Hvis både du og hun er diskrete, så er der da ingen, der spørger om jeres årsag til at bo på hotellet. Det skulle da lige være som smalltalk under check-in, men så kan man svare med et "Vi har nogle timer i byen og trænger til ro inden vi skal videre".

Du kan selv sikre dig yderligere ved at booke værelset til to personer og ikke kun én.

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der i Odense hvor man diskret kan tage en dame med for nogle timer en aften, uden løftede øjenbryn fra en Pottier?

Hvis i ikke ankommer samtidig, meddeler du at din ledsager ankommer på et senere tidspunkt. Vedkommende skal ligeledes registreres på værelsesnr. af sikkerheds hensyn, Ingen problemer i det.

Som Gina skriver så bestil et DB værelse.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Findes der i Odense hvor man diskret kan tage en dame med for nogle timer en aften, uden løftede øjenbryn fra en Pottier?

Det findes ingen steder, hvilket skyldes  at der i alle Gp´ers  pande står "Jeg er glædespige". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det findes ingen steder, hvilket skyldes  at der i alle Gp´ers  pande står "Jeg er glædespige". :)

Er du sikker på at det ikke nærmere er fordi at der bliver holdt ekstra øje med de herre hvor der står 'jeg benytter mig af købesex' i panden på? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du vel på alle hoteller? Uanset by og kæde. Hvis både du og hun er diskrete, så er der da ingen, der spørger om jeres årsag til at bo på hotellet. Det skulle da lige være som smalltalk under check-in, men så kan man svare med et "Vi har nogle timer i byen og trænger til ro inden vi skal videre".

Du kan selv sikre dig yderligere ved at booke værelset til to personer og ikke kun én.

Mvh,

/Gina.

Hotel Knudsensgaard. Der er en Anex afdeling langt fra reception. Eneste minus: De modtager kun betaling med kort!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke en GP, men en anden lækker kvinde.

Findes der i Odense hvor man diskret kan tage en dame med for nogle timer en aften, uden løftede øjenbryn fra en Pottier?

Hotel Knudsensgaard. Der er en Anex afdeling langt fra reception. Eneste minus: De modtager kun betaling med kort!! 1200,- pr overnatning

 

Findes der i Odense hvor man diskret kan tage en dame med for nogle timer en aften, uden løftede øjenbryn fra en Pottier?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...