Hop til indhold
Gæst

Erfaring med frækkemis, Sugarbabe 30 år?

Recommended Posts

Har lige idag faktisk skrevet en smule sammen med hende.

Hun har fortalt sin fantasi og jeg har spurgt ind til pris men mangler stadig et svar. Hun virker amatør agtig nok men kan ikke være sikker. Hun ser ellers dejlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hun ser dejlig ud8-) tror hun får mange beskeder, hun svarer ikke så hurtig.

Vil prøve at få en aftale med hende:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har bedt om 2500. Jeg har meldt fra. 

Hvorfor tage en time med en random tøser for 2500 på en time når man  kan besøge en klinik med luksus trunter som ved hvad de laver og er opsat på at please.

kommer aldrig til at forstå det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har skrevet til hende aftalt en tid hun har ikke skrevet noget beløb i nu:???: 2500 for en time er lidt højt.

Hvis hun skiver tilbage med det beløb, aflyser jeg aftalen. 

Takker for respons på indlæg:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke snakket om tid til mig men ønsker at man kommer og leger med hende og knepper  hende og går igen.

Kan selvfølgelig godt tage en time men det kan også sagtens tage mindre tid.

Det giver jeg ikke 2500 for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har snakket med hende og hun ville ha det uden gummi men man måtte ikke komme op i hende men på hendes bryster, og det lyder til hun har snakket med mange om det, så jeg takker nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
The_Man skrev, den 6/12/2015 16.49.03:

Jeg har snakket med hende og hun ville ha det uden gummi men man måtte ikke komme op i hende men på hendes bryster, og det lyder til hun har snakket med mange om det, så jeg takker nej tak. 

Fornuftig beslutning tror jeg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er stadigt den samme fantasi, noget copy+paste værk :) tror mest hun er der for "sjov" 

Svarede hende ikke - hun får sikkert breve nok og sidder næppe spændt og venter på mit - da det lugter en smule upersonligt, til mig smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er FOR REAL ... Konceptet er hun ligger klar, leger med sig selv, du kommer ind, slikker hende - Knepper hende og kommer ud over hende.
bagefter smutter du bare igen .. 

Wam-Bam-Thank You Mam' ... 

Konceptet er fint & frækt nok, prisen må i selv få på plads 

 

Men, Hun er altså God nok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Yup det var helt den samme fantasi jeg fik kastet efter mig :) lod det blive ved det... ikke rigtigt min stil ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den ‎14‎-‎10‎-‎2016 at 20:07:

Yup det var helt den samme fantasi jeg fik kastet efter mig :) lod det blive ved det... ikke rigtigt min stil ;) 

Hvordan kan det ikke være nogens stil??? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michael50
SnowmanKbh skrev, den ‎12‎-‎10‎-‎2016 at 21:44:

Nogen der har været der her i 2016???

Ja jeg har været der flere gange og det er super. Hun er amatør.

Speciel fantasi men det er ok med mig :-) 

Redigeret af Michael50

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelxxxkbh skrev, den 28/12/2016 at 13:50:

Har også haft gang i hende, aftalte 1200kr, synes det var rimeligt, men hun sprang fra på dagen, måske hun fik overtalt en til at give 2500kr....?

jeg har besøgt hende 2 gange - til mindre end 2500 kr. -  det hun "vil gå ned til" er også for meget IMHO

2500 kr. er alt for meget............ regn ikke med at være i hendes lejlighed over 15 min. ialt

jeg ville gerne komme oftere - men pris og ydelse skal altså hænge sammen. så kommer der formentligt ikk mere..

 

 

Redigeret af norbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

BUMP

Nogen der ved om hun er aktiv endnu - kan ikke finde profilerne frækkemis og nullerpigen (som hun kaldte sig til sidst) på SB

Det frister meget  med at se hende igen.

God søndag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Hun er der on/off, og kan ikke huske hendes seneste navn. Men hun er der ikke lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tatra

Tak for svar :-)  - Hhmm  ja så er det vist "lidt op ad bakke"  med at finde hende igen - jeg må holde øje så godt det er muligt.

God søndag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...