Hop til indhold
Pappa-Oscar

Privat/Diskret i Bording.

Recommended Posts

Hej raske svende herinde.

Er der nogen der ved om PD helt er lukket ned.??

Synes ikke der er flere piger tilbage i lysthuset når man kigger på vagtlisten.

Håber da at det kommer op at køre igen, da pigerne fra PD bare er de bedste:-D:cool:

Hilsen fra den gamle Pappa Oscar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du prøvet:

Ring til vores tlf. pige på  28 23 91 23

Ha.. ha  Jernsvin.

Du har da også en løsning på alt.:grin:

 Hvad jeg sidst har hørt derfra er, at der ingen telefonpige er der mere.

Pigerne styrer selv aftalerne, når de er på vagt der.

Men når der ingen vagter er vist og ingen telefonpige, så må man jo prøve at efterspørge i forummet hos de kloge medlemmer.:grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gået lort i citatet.

I så fald er min løsning ofte evt. at kopiere det jeg vil beholde, slette alt og så starte forfra.

Oplever at det kan være en god idé bare at skrive lidt under den røde tråd, inden man begynder at slette citatfeltet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I så fald er min løsning ofte evt. at kopiere det jeg vil beholde, slette alt og så starte forfra.

Oplever at det kan være en god idé bare at skrive lidt under den røde tråd, inden man begynder at slette citatfeltet.

Normalt så kan jeg også flytte curseren ned under den røde tråd, men den slet reagerede ikke i dette tilfælde, så kan det sateme også være lige meget.

Lige præcis, men det er den pisse elendige editor, som producenten åbenbart IKKE orker at få til at virke, som i andre normale programmer, men bare tørre den af på brugerne, lort firma.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt så kan jeg også flytte curseren ned under den røde tråd, men den slet reagerede ikke i dette tilfælde, så kan det sateme også være lige meget.

Lige præcis, men det er den pisse elendige editor, som producenten åbenbart IKKE orker at få til at virke, som i andre normale programmer, men bare tørre den af på brugerne, lort firma.

Kan forstå du trænger til gå en tur i det dejlige vejr, det skal jeg ihvertfald! og må du have en rigtig god søndag :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt så kan jeg også flytte curseren ned under den røde tråd, men den slet reagerede ikke i dette tilfælde, så kan det sateme også være lige meget.

Lige præcis, men det er den pisse elendige editor, som producenten åbenbart IKKE orker at få til at virke, som i andre normale programmer, men bare tørre den af på brugerne, lort firma.

Hej BigDick.

Ved du noget om PD Bording eller lufter du bare din utilfredshed med din nye Tablet og SmartPhone  ??:-D8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BigDick.

Ved du noget om PD Bording eller lufter du bare din utilfredshed med din nye Tablet og SmartPhone  ??:-D8-)

Skriver kun fra PC, og kan jo se at andre der skriver fra smart-phone, har store problemer. Så det undlader jeg så. Og ja men det skal ikke skrives på dette site. Der er jo en profil der er meget nærtagende. Det jeg ved er fortalt til mig i fortrolighed og forbliver i fortrolighed.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver kun fra PC, og kan jo se at andre der skriver fra smart-phone, har store problemer. Så det undlader jeg så. Og ja men det skal ikke skrives på dette site. Der er jo en profil der er meget nærtagende. Det jeg ved er fortalt til mig i fortrolighed og forbliver i fortrolighed.

Fair nok.

Jeg må vente til der kommer oplysninger på deres hjemmeside......   forhåbentlig snart :-D

Er bare LIDT nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min verden er de lige meget med PD, da næsten alle de gamle piger træffes på andre adresser i Bording !! eller hos

Haderuppigerne.dk, bortset fra Sandra som er stoppet. Så er det bare at holde øje med annoncer på div. sider så finder

man nemt sin gamle favorit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men var sgu meget lettere da der var så mange dejlige piger samlet hos PD og man kunne planlægge besøg ud i fremtiden med deres vagtplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...