Hop til indhold
Gæst

Sprøde biler...

Recommended Posts

Min drømmebil er denne Zenvo ST1 med en 7.0 liters motor og 1104 hk, der er kun lavet 15 biler og så er det endda en dansk bil :)

Zenvo-ST1.thumb.jpg.78f78eb2bdab6a72ab7c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 21/10/2015 at 19:19:

image.thumb.jpg.982afb1dd4be98e85f417995... hvad siger i drenge...? man må jo godt drømme...

Koenigsegg CCX

Ja så skulle jeg da i det mindste kører ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mr183cm

det er jeg så ret sikker på, at du ikke skulle. Det vil jeg da i den grad selv nyde, uhm... smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 13 minutter siden:

det er jeg så ret sikker på, at du ikke skulle. Det vil jeg da i den grad selv nyde, uhm... smiler

Nå der er vidst ikke noget at diskutere der.. :-( god tur så ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... mr183cm...

til gengæld vil jeg gerne indtage passagersædet på en tur i din ynglingsbil... smiler., men vil ikke love, at jeg kan holde hænderne for mig selv, griner. så frem med koncentretionsevnerne hr. 183...  !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 7 minutter siden:

... mr183cm...

til gengæld vil jeg gerne indtage passagersædet på en tur i din ynglingsbil... smiler., men vil ikke love, at jeg kan holde hænderne for mig selv, griner. så frem med koncentretionsevnerne hr. 183...  !!

Nu bliver det lidt for varmt synes jeg :-D.. Men det ville da også være en skam at skulle ... binde dine hænder fast til bilen indtil den holder parkeret ;) .. Også alligevel der går nok nogen år inden jeg får en R8 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 21. okt. 2015 at 19:37:

Du kom mig i forkøbet. 

Jeg har ejet mange forskellige biler, også nogle i imponator klassen. Aldrig aldrig nogensinde fik jeg flere glade og inviterende smil, som når jeg kørte i en af mine 2CV´er. Det er en bil der skal køres. Den stiller krav til chaufføren, og den klarer a l t. 

Jeg ønsker mig en Mahari!

2CV kørere hilste på hinanden som motorcyklister gør. Havde en varevogn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gungner skrev, Lige nu:

2CV kørere hilste på hinanden som motorcyklister gør. Havde en varevogn.

Ja. Somme tider rakte vi en, to, tre eller flere fingre i vejret. Det angav hvor mange hundrede tusinde vi havde kørt i bilen, på samme motor. Min sidste 2cv. Palæ hvid :) kørte 350000 km, jeg kørte de sidste 270000. Den havde hardtop på om vinteren, derved kunne temperaturen presses 3-4 grader over udetemperaturen ;) Det lykkedes mig at få en fartbøde på landevejen med den. Jeg var meget stolt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja. Somme tider rakte vi en, to, tre eller flere fingre i vejret. Det angav hvor mange hundrede tusinde vi havde kørt i bilen, på samme motor. Min sidste 2cv. Palæ hvid :) kørte 350000 km, jeg kørte de sidste 270000. Den havde hardtop på om vinteren, derved kunne temperaturen presses 3-4 grader over udetemperaturen ;) Det lykkedes mig at få en fartbøde på landevejen med den. Jeg var meget stolt. 

Ja, det var nogle seje bæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Ja. Somme tider rakte vi en, to, tre eller flere fingre i vejret. Det angav hvor mange hundrede tusinde vi havde kørt i bilen, på samme motor. Min sidste 2cv. Palæ hvid :) kørte 350000 km, jeg kørte de sidste 270000. Den havde hardtop på om vinteren, derved kunne temperaturen presses 3-4 grader over udetemperaturen ;) Det lykkedes mig at få en fartbøde på landevejen med den. Jeg var meget stolt. 

Kender en lidt ældre dame hende og manden købte to 2cv'er og satte dem i stand hen over en vinter. Og til sommer kom de ud.. Fantastisk at hører sådan en gamle bil få nyt liv .. Nu kører de kun i dem når der er godt vejr :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...