Hop til indhold
Sømanden

Silkeborg - dejligt gensyn

Recommended Posts

Havde et par timer at slå ihjel i Århus her til formiddag, så gav mig til at ringe rundt mere af kedsomlighed end egentlig lyst. Udvidede mine opkald til oplandet omkring Århus og faldt til sidst over en annonce i Silkeborg - 5016xxxx Da røret blev taget gik min dag fra jævnt kedelig til super spændende på få sekunder da der var noget ved stemmen der bare sagde mig at hende der havde jeg mødt før. Jeg spørger ind til hvordan hun ser ud og så begynder det at dæmre for mig at jeg ganske rigtig før har besøgt hende med stor tilfredshed og så bagefter ikke kunnet finde hende igen. Jeg hører til om det ikke er hende der havde været i Bjerge ved Kalundborg for et par år siden og da hun bekræfter bestiller jeg straks en halv time med det hele og suser til Silkeborg egnen. 

Stedet ligger lidt udenfor Ry, dejlig diskret. Rapanden ( fik igen ikke fat i hendes navn ) var blevet et par kilo mere fyldig, men ligende ellers sig selv. Super sød og kærlig og mindst ligeså sensuel som første gang jeg besøgte hende. Forløbet var meget lig første gang som er beskrevet her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/8295-kalundborg-fin-oplevelse/  Jeg fik denne gang fyret rigtig godt op under hende med slikning og fik til gengæld endnu bedre value for money end første gang. Jeg kommer helt sikkert igen. 

 

Sømanden 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, Pia  bruger stadig samme dumme text. Troede ellers hun var gået i kloster  efter udsmidningen herfra.

Hej jhansen hvorfor blev hun smidt ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, den 27/10/2015 13.19.55:

Ja, Pia  bruger stadig samme dumme text. Troede ellers hun var gået i kloster  efter udsmidningen herfra.

Jeg må så skuffe dig jhansen Pia trives godt uden EG. 

Sømanden, du har helt ret. Det kan være skide ligemeget hvorfor en pige er blevet smidt ud her fra hvis sexen er go og du har tid og lyst til at fortælle om det, så gør du det. 

Jeg kan se der gisnes om hvorfor Pia blev smidt ud. Det blev hun fordi hun havde skrevet fornavnet på en meget kendt pimp fra Bording, som før har været i aviserne for at sende jobtilbud til mindreårige piger på arto og som jeg husker tråden så var det vist oppe og vende at flere af damerne i hans stald var startet i en meget ung alder også. Den tråd er nu slettet. Mange andre havde også skrevet hans fornavn, men hun skulle så lige nakkes for det. Efter hun blev smidt ud skrev EGs moderator så at hun af og til har haft logget ind fra samme ipadresse som jeg hvilket ikke er så mystisk da hun igennem mange år i perioder har arbejdet fra min adressen i Holstebro - et forhold som EG flere gange var blevet gjort bekendt med over pm, men måske var for små i skoene til at indrømme efterfølgende.  For netop ikke at blive beskyldt for at have en interesse konflikt havde hun selv bedt mig om ikke at skrive anmeldelser af hende, men sådan er der jo så meget. 

Inden i kommer på andre sjove tanker, så tror jeg ikke Jasmin har noget imod at bekræfte at jeg ikke er et hunkøn. Ligesom Knajten og hans kammersjukker nok også godt kan huske mig som dørmand fra et gangbang de var til. 

Joret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...