Hop til indhold
Flemming Busk

Min ip-adresse

Recommended Posts

Eg er gået i selvsving og beskylde mig for at være den samme person som Joret, derfor får i lige et screen shot af min ip taget nu. Joret har hans ip i en anden tråd, så med mindre jeg kan flyve med lynets hast så er det en beskyldning der er grebet ud af luften! 

 

Mvh. Pia 

 

 

image.jpg

Redigeret af Flemming Busk

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

Redigeret af Display
orker ikke deltage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi skriver at Joret og VarmePia har brugt samme faste ip-adresse en del gange, en ip-adresse som kun de har brugt, og det er fakta. Det benægter hverken VarmePia eller Joret. Vi bliver beskyldt for en masse usandheder af Joret i forbindelse med VarmePias karantæne og vi kunne se på historikken at de ofte skrev fra samme faste ip-adresse.

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skynd dig at slette ordet Pia i dit indlæg..:) Vanens magt måske..?

Er dette efterhånden en sommerrevy eller hva..?

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator behøves i øvrigt ikke smide mig ud fra Eg fra denne profil, jeg går helt frivilligt, nu da eg er gået i samarbejde med ledende tidligere VLer så skal jeg igen mistænkeliggøres. Tak for det! Det er meget længe siden jeg SELV SKREV TIL eg at når jeg er i Holstebro arbejder jeg i Jorets hus. FØJ EG. DET ER FANDEN GALEMIG FOR DÅRLIGT! Med mindre jeg kan flyve med lynets hast så er der langt fra Århus til Holstebro 

 

 

 

FARVEL

 

Knus til jer der stadig er her fra Pia

Redigeret af Flemming Busk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eg er gået i selvsving og beskylde mig for at være den samme person som Joret, derfor får i lige et screen shot af min ip taget nu. Joret har hans ip i en anden tråd, så med mindre jeg kan flyve med lynets hast så er det en beskyldning der er grebet ud af luften! 

 

Mvh. Pia 

Ha ha,,,,,,,,,Enten god humor eller en eklatant dumhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er noget uforstående overfor VarmePias udfald og det hun skriver, men hun skulle have lov til at skrive hendes holdning, og det har hun så gjort via navnet Flemming Busk.

(PS Ingen fra EG er i samarbejde med tidligere ledende VL'er, blot for at lukke den nye usande påstand om ledelsen som hun fremsætter. Annoncelight drives ikke længere af nogen med relation til VL, som de fleste ved.)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...