Hop til indhold

Recommended Posts

Mina har et fint forhold til mig!

Ellers ville hun ikke dele en masse private ting efter kun 2 besøg mm. Ellers ville hun ikke lave de næste ting som vi laver. Jeg spørger Alt km det er ok for og efter. Hun synes nærmest jeg er fjollet. Hun siger alt, at hun elsker ALL sex og jeg ved at hun vil sige fra.

 

Der er ingen som har tænkt sig at bede hende om at overskride hendes grænser. 

Jeg ved ikke i hvilken verden du lever. Alt bliver aftalt med hende.

Eftersom de fleste, hvis ikke alle tilmeldte, er stamgæster så tror jeg pigen er i trygge hænder.

Alle de ovenstående ting er noget Mina HAR lavet. Når min ven og jeg har DP'et hende, så tror jeg, at jeg har prøvet det meste med hende.

 

Jeg har sku ikke rykket hendes grænse. Hun er sku endnu vildere irl.

 

Fordi jeg og Mina tænder på sex er forskellige fra dig DADDY, så gør det hverken Mina eller mig til ubehagelige mennesker. DADDY du skulle måske tænke på hvad du er, når du vil bestemme over Mina og mig mfl. og kaster om dig med betegner.

Måske skulle du blot respektere Mina egne ønsker og vælg!

 

Mina vil være omgivet af stamgæster (kan jeg se af tilmeldingen) og jeg er sikker på vi vil passe godt på hende. Du glemmer at tøsen tænder på at blive godt og grundigt brugt. Domineret. Det opfylder vi for hende. Det er hele formålet med arrangementet.

 

Lad være med at proppe din egen seksualitet ned over os andre. Mina er vild med det vi skal lave. Jeg vil bruge megen tid på at gennemgå det med hende, så hun er 100 på det som skal ske.

Endelig vil hun være omgivet at stamkunder som ingen interesse har for at ødelægge deres forhold til hende. Men fordi hun er tryg ved os, så er der mulighed for, at vi og hun kan leve nogle vilde fantasier ud, som hun eller ikke ville med folk hun ikke kender.

 

 

 

Redigeret af onkelmorfar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mina har et fint forhold til mig!

Ellers ville hun ikke dele en masse private ting efter kun 2 besøg mm. Ellers ville hun ikke lave de næste ting som vi laver. Jeg spørger Alt km det er ok for og efter. Hun synes nærmest jeg er fjollet. Hun siger alt, at hun elsker ALL sex og jeg ved at hun vil sige fra.

 

Der er ingen som har tænkt sig at bede hende om at overskride hendes grænser. 

Jeg ved ikke i hvilken verden du lever. Alt bliver aftalt med hende.

Eftersom de fleste, hvis ikke alle tilmeldte, er stamgæster så tror jeg pigen er i trygge hænder.

Alle de ovenstående ting er noget Mina HAR lavet. Når min ven og jeg har DP'et hende, så tror jeg, at jeg har prøvet det meste med hende.

 

Jeg har sku ikke rykket hendes grænse. Hun er sku endnu vildere irl.

 

Fordi jeg og Mina tænder på sex er forskellige fra dig DADDY, så gør det hverken Mina eller mig til ubehagelige mennesker. DADDY du skulle måske tænke på hvad du er, når du vil bestemme over Mina og mig mfl. og kaster om dig med betegner.

Måske skulle du blot respektere Mina egne ønsker og vælg!

 

Mina vil være omgivet af stamgæster (kan jeg se af tilmeldingen) og jeg er sikker på vi vil passe godt på hende. Du glemmer at tøsen tænder på at blive godt og grundigt brugt. Domineret. Det opfylder vi for hende. Det er hele formålet med arrangementet.

 

Lad være med at proppe din egen seksualitet ned over os andre. Mina er vild med det vi skal lave. Jeg vil bruge megen tid på at gennemgå det med hende, så hun er 100 på det som skal ske.

Endelig vil hun være omgivet at stamkunder som ingen interesse har for at ødelægge deres forhold til hende. Men fordi hun er tryg ved os, så er der mulighed for, at vi og hun kan leve nogle vilde fantasier ud, som hun eller ikke ville med folk hun ikke kender.

 

 

 

Jøsses!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke i hvilken verden du lever. Alt bliver aftalt med hende.

Tip: Lad være med at skrive mega-lange indlæg, hvor du indimellem gætter løs  om alt muligt angående pigen og andre debattører. Det får dig til at fremstå som en, der ikke er så god til at skelne mellem hvad der foregår inde i dit eget hoved og hvad der sker ude omkring i verden. Og som en, der ikke har verdens bedste kontrol over sit temperament. 

Jeg siger det ikke, fordi jeg tror du er skør, eller en skidt karl eller noget. Jeg påpeger det bare, fordi det altid er påfaldende når forsvarsreaktionen ser ud som om den er helt ude af proportioner med "angrebet." Bare til eftertanke, så får det fx mig til at springe dit forslag over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de andre, som ikke ønsker at deltage i at give Mina den store tur, er i velkomne til at åbne jeres egen lille tråd. 

 

Jeg kan oplyse, at vi nu er 7 tilmeldte. Der er een åben plads tilbage.

Jeg er dog åben for yderligere tilmeldinger, da det kan være vanskeligt, at finden en dato hvor vi alle kan.

 

Redigeret af onkelmorfar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Mina sagde til mig da hun var på et allnighter besøg her i ugen : Just because you read about some guys fantasy on the reviewforum, doesn't mean I will participate in it.
Hun er en pige med ben i næsen, og absolut ikke dum ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Francois skrev, for 17 timer siden:

Som Mina sagde til mig da hun var på et allnighter besøg her i ugen : Just because you read about some guys fantasy on the reviewforum, doesn't mean I will participate in it.
Hun er en pige med ben i næsen, og absolut ikke dum ;)

 

 

Nej, hun er bestemt ikke dum - hun er skarp og dejlig - havde selv et lækkert besøg af hende for lidt tid siden. Hun er endda så intelligent at hun sørger for at sweettalke de fyre der ikke kan rumme at hun evt deltager i et dirty DP-arrangement ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reaper skrev, for 20 timer siden:

Nej, hun er bestemt ikke dum - hun er skarp og dejlig - havde selv et lækkert besøg af hende for lidt tid siden. Hun er endda så intelligent at hun sørger for at sweettalke de fyre der ikke kan rumme at hun evt deltager i et dirty DP-arrangement ;-).

Den mulighed foreligger da, men istedet for at folk der læser denne tråd spekulerer over hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, så lad os få det fra direkte fra kilden - Skrev med Mina i går aftes og i formiddags på tlf og som hun skrev : "I am not gonna make it, I hate it"

Hun har sin annonce hvor man kan kontakte hende og spørge direkte selv omkring det.

Altid bedre at få det direkte fra kilden, istedet for fra et forum.

 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...