Hop til indhold
1955

Er der nogen der har fået lingam massage her

Recommended Posts

Tak :)

 

Selv tak, er bare nysgerrig om nogen har besøgt dig og vil dele oplevelsen med vi andre interesserede.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak, er bare nysgerrig om nogen har besøgt dig og vil dele oplevelsen med vi andre interesserede.

1955

Hmm er der tale om diskretion / passe på fra jer drenge, eller er hun ikke besøgt? Det sidste undrer mig meget...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blond med plastik boobs og helt nøgen når hun arbejder.hun er lidt lækker men der varbare 0 kemi

Hej Donus, er du sikker på det er den samme vi taler om? når jeg det halve ansigt på hjemmesiden er der tale om en mørkhåret kvinde, og det nye billede viser ikke placticbryster synes jeg !!

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 17. oktober 2015 kl. 17.19.26:

http://60212881.webnode.com/

Synes hun lyder meget spændende

1955

 

Jeg har haft besøgt hende 1 gang, og vil gerne under hendes behandling igen. Jeg syntes hun var utrolig behagelig, nærværende, dygtig.. Jeg syntes hun var rigtig god til at læse mine "signaler"..hvilket gjorde oplevelsen fantastisk.

Det er private omgivelser, ingen fancy briks, eller andet tingel tangel som i sidste ende er med til at hæve prisen..

jeg syntes hun var flot, fræk og bakker op om donus beskrivelse, men vil tilføje et rødeligt skær (min opfattelse).. Det billede i annoncen tråden henviser til, genkender jeg ikke som hende.. Men derimod kan jeg se hun har kommenteret tråden, med et billed fra sugardaters.. Det er ægte billed.;)

 

jeg vil, hvis Du er til:

lidt mere primitive private omgivelser

en helt igennem fair pris

Massørens absolute respekt for lingam-massagen anbefale Dia Blue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggersen skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har haft besøgt hende 1 gang, og vil gerne under hendes behandling igen. Jeg syntes hun var utrolig behagelig, nærværende, dygtig.. Jeg syntes hun var rigtig god til at læse mine "signaler"..hvilket gjorde oplevelsen fantastisk.

Det er private omgivelser, ingen fancy briks, eller andet tingel tangel som i sidste ende er med til at hæve prisen..

jeg syntes hun var flot, fræk og bakker op om donus beskrivelse, men vil tilføje et rødeligt skær (min opfattelse).. Det billede i annoncen tråden henviser til, genkender jeg ikke som hende.. Men derimod kan jeg se hun har kommenteret tråden, med et billed fra sugardaters.. Det er ægte billed.;)

 

jeg vil, hvis Du er til:

lidt mere primitive private omgivelser

en helt igennem fair pris

Massørens absolute respekt for lingam-massagen anbefale Dia Blue.

For at udelukke misforståelse: Når jeg skriver "bakke op om Donus beskrivelse" er det i forhold til udseende og ikke behandlingen.. Jeg syntes den var fantastisk.. Ingen stress.. Ikke noget med at kigge på ur.. God tid til at komme ind i massagen, dejlig massage og god tid til at mærke nydelsen, den intense følelse i det øjeblik der var udløsning og god tid til at vende tilbage til virkeligheden med følelsen af den skønne kvinde tæt på, som var skyld i den lille "rejse".. Som skrevet vil jeg gerne tilbage.. Men også nysgerrig for at prøve andre med samme "håndelag".. Syntes bare de er svære at finde.. Når man nu er til disse mere privatbasseret oplevelser.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Håret er rødt fra fødslen. Jeg farver det efter årstiden. Om sommeren er det lysere end om vinteren. Men altid rødt  i hvert fald i mine øjne  

Alle billeder jeg viser frem, er af mig. Billedet af øjnene på hjemmesiden er taget i marts - derfor det mørkere næsten sorte hår :) Det er kun på billedet det er så mørkt. 

Bedømmelsen af kvaliteten af massagen, nærværet og min lille hule, overlader jeg til jer der har været her. Tak fordi i taler om det. Og tak fordi I gør det på så fin en måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dia Blue skrev, for 15 timer siden:

Håret er rødt fra fødslen. Jeg farver det efter årstiden. Om sommeren er det lysere end om vinteren. Men altid rødt  i hvert fald i mine øjne  

Alle billeder jeg viser frem, er af mig. Billedet af øjnene på hjemmesiden er taget i marts - derfor det mørkere næsten sorte hår :) Det er kun på billedet det er så mørkt. 

Bedømmelsen af kvaliteten af massagen, nærværet og min lille hule, overlader jeg til jer der har været her. Tak fordi i taler om det. Og tak fordi I gør det på så fin en måde. 

Kære Dia så kom der pludselig liv i tråden og med dig til sidst :-) Vi ses på lørdag......Glæder mig max.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 5/11/2015 22.47.16:

Kære Dia så kom der pludselig liv i tråden og med dig til sidst :-) Vi ses på lørdag......Glæder mig max.

1955

Kære Dia, nu er det søndag og filmen i mit indre sind og bag øjenlågene kører konstant - du er så smuk og dejlig og ikke mindst dygtig og indlevende. Tak for en fantastisk oplevelse.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

ser spændende ud, er der nogen der gider skrive lidt om økonomi i forbindelse med at besøge hende - det fremgår ikke af hendes hjemmeside :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 25 minutter siden:

ser spændende ud, er der nogen der gider skrive lidt om økonomi i forbindelse med at besøge hende - det fremgår ikke af hendes hjemmeside :)

 

 
Dette står på forsiden: Jeg tager mig 800 kroner betalt for et besøg i min bolig, der ligger i Egedal kommune.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilmelde mig mængden af mænd der er kommet i hendes hjem...

Hun er seriøs omkring hvad hun gør, og hun gør sig meget umage. Men for mig var det for det meste bare en gang nuldren af de nedre regioner. Sov gjorde hun serviceminded hvad jeg bad hende om. Men jeg blev aldrig helt tændt, kald det manglende kemi eller hvad man vil. 

Jeg er vant til tilsvarende ydelser fra thai steder, og jeg syntes de er langt bedre til at overbevise mig om at jeg er guds gave til folket, og ikke bare modtager af en ydelse jeg har købt.

Og så skal man også vide at man besøger hende meget privat. Hendes børn sad i stuen nedenunder og så fjernsyn. Ingen overlast på dem da det er store børn, og hun er åben over for hvad hun arbejder med. Men for mig var det lidt mærkeligt. 

Så prøv det hvis du er nysgerrig. Hun holder hvad hun lover, og er reel i sit virke.

Det her blev nærmest en anmeldelse, og jeg vil derfor også placere en kopi af den under anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag fået premium massage af Dia. Har aldrig prøvet noget mere intim og lækkert. Dis er meget sød og nærværende heletiden. 

Kan kun anbefales !

pas godt på hende 

// Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...