Hop til indhold
Leecher

Victoria Milan

Recommended Posts

Mizz Skov skrev, den 10/2/2016 at 19:09:

... Er nysgerrig ... Endte du med at oprette en profil på VM?... 

Ja det gjorde jeg. Havde nogen fantastiske hits, men må desværre erkende at største delen derinde faktisk leder efter noget fast og vil udskifte deres nuværende. Fik selv viklet mig ind i en fræk kvinde, men da hun ville mere end jeg tænkte jeg at købesex nok stadigvæk er det bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Leecher skrev, for 9 timer siden:

Ja det gjorde jeg. Havde nogen fantastiske hits, men må desværre erkende at største delen derinde faktisk leder efter noget fast og vil udskifte deres nuværende. Fik selv viklet mig ind i en fræk kvinde, men da hun ville mere end jeg tænkte jeg at købesex nok stadigvæk er det bedste. 

ja, det er jo sådan de fleste kvinder betragter den platform - som et sted, hvor de kan slå kløerne i en gift mand som de så forsøger at friste til at blive fraskilt og fast kæreste på sigt... Lidt misforstået tænker jeg... Men det er jo bare min holdning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 31/3/2016 at 17:30:

ja, det er jo sådan de fleste kvinder betragter den platform - som et sted, hvor de kan slå kløerne i en gift mand som de så forsøger at friste til at blive fraskilt og fast kæreste på sigt... Lidt misforstået tænker jeg... Men det er jo bare min holdning

Om det er misforstået kan man diskuterer. Svaret på fænomenet ligger nok i at der fundementalt er en stor forskel på mænd og kvinder. Ikke at kvinder ikke også kan se stort på skift af partnere og sex med en masse tilfældige, men mon ikke mænd indtager 1 pladsen der. Min observation er ihvertfald at kvinder er meget mere selektive og ikke spreder ben for hvem som helst. Der er mænd generelt af natur ret ligeglade. Groft sagt er et hul, et hul. Meget sat på spidsen, men overdrivelse fremmer forståelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået fisse på VM en 3-4 gange. 2 af kvinderne mødtes jeg med flere gange. Faktisk ser jeg stadig en fra VM. Hun elsker at få pik.  

Men ellers synes jeg der kan være svært at trænge gennem. Tror kvinderne bliver bombarderet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Leecher skrev, den 8. apr. 2016 at 22:49:

Om det er misforstået kan man diskuterer. Svaret på fænomenet ligger nok i at der fundementalt er en stor forskel på mænd og kvinder. Ikke at kvinder ikke også kan se stort på skift af partnere og sex med en masse tilfældige, men mon ikke mænd indtager 1 pladsen der. Min observation er ihvertfald at kvinder er meget mere selektive og ikke spreder ben for hvem som helst. Der er mænd generelt af natur ret ligeglade. Groft sagt er et hul, et hul. Meget sat på spidsen, men overdrivelse fremmer forståelsen 

Tror ikke at vi tænker på det samme, når jeg skriver at sites formål kan blive lidt misforstået af Q's derinde. Kan klart følge dig i det du siger ang. selektivitet og mangel på samme for hhv. det ene køn og det andet. Det jeg hentydede til var, at kvinder i deres egen kontekst kan tolke ind, at de 'helst' skal ende med at  et rigtigt forhold ud af det, som begyndte som et hemmeligt sidespring, for ellers kan de ikke retfærdiggøre deres egen handling mentalt set. For pæne piger boller jo ikke udenom... ! Sgu svært at forklare, men håber, at i forstod meningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på VM af to omgange. Begge gang med held, men synes absolut også er der er sin del af scam og svindel (Dog ret nemt at spotte). Første gang var i 2013, og der var absolut mest aktivitet og flest kvinder dengang.

Der er jo det altoverskyggende faktum at kvinder får gratis profiler (ingen kvinder, intet VM), mens mænd betaler kassen. Vær ISÆR obs på, at når man starter sit VM abonnement, så står det automatisk på fornyelse. Man skal finde oplysningerne under "Mit Medlemsskab" og deaktivere automatisk fornyelse hvis man ikke ønsker flere spøjse udgifter på kontoudtoget.

Jeg har mødt en håndfuld kvinder derinde, og haft sex med nogle stykker, uden det formåede at blive til en langvarig affære. Des mere det handlede om kun sex, des nemmere er det at stoppe igen. 

Kvinderne er ret forskellige. Nogle har det fint i deres ægteskab, men søger noget gratis spænding. Nogle søger mest opmærksomheden fra de hundredevis af mænd der kigger på deres profil og skriver søde beskeder. Det er ikke sikkert de vil gå all-the-way, eller de ender med at blive for kræsne, fordi der altid er en anden mand som sælger sig selv endnu bedre end den forrige. 

Nogle kvinder jeg har mødtes med har det faktisk ligesom nogle mænd på EG. De trives ikke i deres ægteskab og har en partner som konsekvent undgår enhver fysisk kontakt og seksuel intimitet, men de ved ikke helt om det er en skilsmissen værd, fordi der er børn, fællesøkonomi, stabilitet, m.v.. Har hørt lidt deprimerende anekdoter, og man undrer sig: Hvorfor er vi så gode til at svigte hinanden? :-/

Og pas på: Der er altid den farefulde chance for at blive ramt af en uventet forelskelse, selvom man troede det ikke var muligt.

NB: efter noget tid i VM, finder man ud af, at mange brugere hellere vil tage samtalen i chat-appen: Kik. Profilen er anonym, ingen relationer til FB eller Google, og man kan nemt slette sin korrespondance. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...