Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre. Så skete det.

Efter at have læst anmeldelsen af den yndige Ai, af TBoneDK, besluttede jeg mig for, at hoppe i samme båd.

Med de uheldige mistanker, der er set i forbindelse med positive førstegangsanmeldelser, i tankerne, rapporterer jeg herfra.

Jeg sidder sådan en fredag aften og læser herinde, da jeg falder over tidligere nævnte anmeldelse. Jeg tjekker finanserne og ser til alt held, at der lige er til 1 time i selskab med Ai.

Som sagt som gjort. Jeg sender en tekst og hører om hun skulle være ledig, hvilket der meldes grønt lys til. 

En hurtig tandbørstning og jeg er afsted. Bliver taget godt imod af Mimi og vist ind i et rum, hvor jeg ligger mig regnvejrsvåde jakke, vender mig om og ser denne yndige skabning komme ind med et uhyre smitsom smil og hilser på mig. Jeg hilser naturligvis igen. Hun kommer straks hen og giver kys og kram og mærker åbenbart at soldaten er lidt kold. 

Jeg bliver tilbudt et bad, hvor jeg jo kan få varmen hvis ønsket, hvilket lød som en glimrende ide.
Derefter gik turen til afregning og så ellers 1 time i utroligt godt selskab.

Selve akten skal jeg undlade at beskrive men Ai er en fræk pige der absolut ikke er bange for at blive rørt. Hverken på den ene eller anden måde.
Jeg fik sluttet af med en rigtig god gang massage, som jeg først her bagefter fandt ud af jeg trængte kraftigt til. Det er sådan en lækker afslappet følelse. 
Jeg kunne heller ikke fjerne det fjogede smil jeg gik med hele vejen hjem.

Jeg håber blot Ai nød det i lige så høj stil, som hun lød til. Jeg gjorde i hvert falde hvad jeg kunne! :)

Nyd hende og pas på hende, de herrer. Som TBoneDK skriver regner hun med at være der i en måneds tid.

P.S If you read this, Ai, thank you for a lovely time . The username is for you! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad er det lige du har imod Daisyclub Peter? Det er ikke første gang du kommer med de beskyldninger mod deres piger. Faktisk har jeg ikke kunnet finde meget andet blandt dine skriverier end beskyldninger mod piger der knepper uden for 500 kroner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

husk hun knepper uden gummi så ,undlad at slikke fisse bare et godt råd.... 

Det er jeg meget sikker på hun IKKE gør, for hun var meget OBS på at vi fik gummi på, da jeg var sammen med hende, så med mindre du selv harværet der, og kan dokumentere det, så stop den slags beskyldninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg har været på DC og blev tilbudt uden gummi - uden ekstra betaling - hvilket jeg selvfølgeligt ikke tog i mod og heller ikke overvejede....Måske fordi jeg er gift at jeg fik tilbudet -  det ved jeg ikke...Så det er der nogle af pigerne der gør i hvertfald med nogle mænd - som nævnt er det nok ikke en god ide at slikke piger der tilbyder uden Gummi. det er længe siden jeg var der så jeg ved ikke om de piger de har der nu gør det. Men jeg tør ikke selv tage chancen :-) 

Dette er ikke en moral ting for mig - så længe man ikke skader andre kan man gøre hvad man vil i min bog :-) - men det er blot for at konstatere at man i hvertfald har kunnet blive tilbudt sex uden gummi på DC. Så kan man fakture det med ind i sine betragtninger

Anders

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ønske at i ville holder op med at løbe med løse rygter, samt holde jeres paranoia for jer selv. Jeg sms'ede lidt med Daisyclub, og svaret er at Ai IKKE kneppe uden gummi, men at det er muligt med både Kelly og Miyo.

Bare fordi 1 pige på en address tilbyder uden gummi, er det ikke ensbetydende med at alle pigerne på den addresse gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Andet sted kan man stadig se hendes ubedækkede store fisseflapper. Sød lille pige.

Er det hendes indre, eller ydre "flapper", der er store?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ønske at i ville holder op med at løbe med løse rygter, samt holde jeres paranoia for jer selv. Jeg sms'ede lidt med Daisyclub, og svaret er at Ai IKKE kneppe uden gummi, men at det er muligt med både Kelly og Miyo.

Bare fordi 1 pige på en address tilbyder uden gummi, er det ikke ensbetydende med at alle pigerne på den addresse gør det.

Tak for reasearch - om end din konklusion virker noget fjernt fra det svar du fik?

Super gustent og usympatisk sted! Ikke alene er usikker oralsex standart med mindre kunderne siger fra inden, men 2 ud af 3 piger knalder åbenbart gerne uden gummi.....med hvor mange mænd om dagen?

Stakkels pigebørn og thank heaven for Club Erotica, Seductiongirls, Romantica etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"det er muligt med både Kelly og Miyo" .... jeg er ikke professor i matematik, men i min bog er det ikke en, men to piger, og oven i købet to piger der er på stedet lige nu. Og altså kun en pige der IKKE gør det uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"det er muligt med både Kelly og Miyo" .... jeg er ikke professor i matematik, men i min bog er det ikke en, men to piger, og oven i købet to piger der er på stedet lige nu. Og altså kun en pige der IKKE gør det uden.

Jeg ved ikke lige hvor du vil hen med denne kommentar. Pointen er at du ikke bare kan tro at alle piger på en addresse, og her taler vi ikke specifikt om Daisyclub, tilbyder sex uden gummi, bare fordi du har fået det tilbudt af en af pigerne tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke lige hvor du vil hen med denne kommentar. Pointen er at du ikke bare kan tro at alle piger på en addresse, og her taler vi ikke specifikt om Daisyclub, tilbyder sex uden gummi, bare fordi du har fået det tilbudt af en af pigerne tidligere.

Hvor jeg vil hen? Du siger at to piger af tre på Daisyclub tilbyder sex uden gummi. Og trækker konklusionen at fordi en gør det, kan man ikke forvente det af alle??? Come on, hvor meget nørd er du?

Åbenbart er sex uden gummi en meget realistisk mulighed på Daisyclub, og det er - igen åbenbart - interessant for publikum der eventuelt tænker sig at ville besøge stedet. Dem der med den info nu absolut vælger at gå udenom,  og dem der løber hurtigt til stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

i japan er der tradition for at glædespiger tilbyder sex unden gummi - det er er æressag at have fuld tillid :-) så jeg tror der er større chance for at japanske piger tilbyder uden end andre steder

jeg har været både i kina og i japan og begge steder skal man nærmest kæmpe for at få gummiet på :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kneppet Kelly og Miyo. Begge med en gummi. Ingen af dem accepterede fingre i deres kusse medmindre sætte et kondom på fingeren. Jeg tvivler på de ville acceptere min nøgne pik, hvis de ikke acceptere min nøgne finger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det lige du har imod Daisyclub Peter? Det er ikke første gang du kommer med de beskyldninger mod deres piger. Faktisk har jeg ikke kunnet finde meget andet blandt dine skriverier end beskyldninger mod piger der knepper uden for 500 kroner.

det er ikke nogen beskyldninger.det er oplysninger til folk som gerne vil kneppe uden  oki  kvik

Del dette indlæg

Link til indlæg

alle piger på den adr kan kneppes uden for 500 kr jeg har været der på alle 3   og jeg har ikke noget imod det sted slet ikke jeg oplyser bare at det er muligt så dem der vil det ved det   ... bare lige til alle de kvikke  ....omg

Del dette indlæg

Link til indlæg

i japan er der tradition for at glædespiger tilbyder sex unden gummi - det er er æressag at have fuld tillid :-) så jeg tror der er større chance for at japanske piger tilbyder uden end andre steder

jeg har været både i kina og i japan og begge steder skal man nærmest kæmpe for at få gummiet på :-(

I Kina har jeg været på bordeller i flere byer, og ingen steder blev jeg tilbudt uden gummi. Gummiet var tilsyneladende indarbejdet rutine. Men okay,  det var også store 'pæne' steder - ikke de sidegade-snasker, som også findes derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

I Kina har jeg været på bordeller i flere byer, og ingen steder blev jeg tilbudt uden gummi. Gummiet var tilsyneladende indarbejdet rutine. Men okay,  det var også store 'pæne' steder - ikke de sidegade-snasker, som også findes derude.

det er rigtigt der er meget at bælge imellem :-) jeg er ikke til det snuskede - måske er det fordi jeg er gift - men det var ingen rutine - jeg tror også der er regionemle forskelle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Fuck hun ser dejlig med eller uden gummi jeg er på vej ..;-)

Enig hun ser virkelig dejlig ud :-) Tror også jeg skal ned til hende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er trafikradioen med en trafikmelding "der er rapporteret store trafikale problemer på Spontinisvej og de omkringliggende veje" :wink:

Hun er sq ose en lille frækkert :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brødre. Så skete det.

Efter at have læst anmeldelsen af den yndige Ai, af TBoneDK, besluttede jeg mig for, at hoppe i samme båd.

Med de uheldige mistanker, der er set i forbindelse med positive førstegangsanmeldelser, i tankerne, rapporterer jeg herfra.

Jeg sidder sådan en fredag aften og læser herinde, da jeg falder over tidligere nævnte anmeldelse. Jeg tjekker finanserne og ser til alt held, at der lige er til 1 time i selskab med Ai.

Som sagt som gjort. Jeg sender en tekst og hører om hun skulle være ledig, hvilket der meldes grønt lys til. 

En hurtig tandbørstning og jeg er afsted. Bliver taget godt imod af Mimi og vist ind i et rum, hvor jeg ligger mig regnvejrsvåde jakke, vender mig om og ser denne yndige skabning komme ind med et uhyre smitsom smil og hilser på mig. Jeg hilser naturligvis igen. Hun kommer straks hen og giver kys og kram og mærker åbenbart at soldaten er lidt kold. 

Jeg bliver tilbudt et bad, hvor jeg jo kan få varmen hvis ønsket, hvilket lød som en glimrende ide.
Derefter gik turen til afregning og så ellers 1 time i utroligt godt selskab.

Selve akten skal jeg undlade at beskrive men Ai er en fræk pige der absolut ikke er bange for at blive rørt. Hverken på den ene eller anden måde.
Jeg fik sluttet af med en rigtig god gang massage, som jeg først her bagefter fandt ud af jeg trængte kraftigt til. Det er sådan en lækker afslappet følelse. 
Jeg kunne heller ikke fjerne det fjogede smil jeg gik med hele vejen hjem.

Jeg håber blot Ai nød det i lige så høj stil, som hun lød til. Jeg gjorde i hvert falde hvad jeg kunne! :)

Nyd hende og pas på hende, de herrer. Som TBoneDK skriver regner hun med at være der i en måneds tid.

P.S If you read this, Ai, thank you for a lovely time . The username is for you! ;)

Tak for en god anmeldelse, der giver lyst til mere. :)

Kan du bekræfte at hun har glatbarberet fisse som på hendes billede på hjemmesiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Her er trafikradioen med en trafikmelding "der er rapporteret store trafikale problemer på Spontinisvej og de omkringliggende veje" :wink:

Hun er sq ose en lille frækkert :P

Ja Arne, der var slet ikke plads da jeg var der :-):-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Tak for en god anmeldelse, der giver lyst til mere. :)

Kan du bekræfte at hun har glatbarberet fisse som på hendes billede på hjemmesiden?

Ja, hun er glat ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...