Hop til indhold
domino

Dårlig oplevelse i P-Club i Flensburg

Recommended Posts

Var I P-club sidste Fredag aften omkring kl 21 . dette var min 2.gang I clubben så var stadig lidt grøn angående regler og den slags, så jeg sad og nød en drink for at se pigerne , 1 gang jeg var der kom en lys håret pige (kender ikke navnet og kan ikke se hende på foto på deres side, har dog lidt dårlige tænder ?? ) hen og viste mig rundt , god ide.

Nå , men 2 gang var hun der igen , hun er efter min menig meget frem brussende , satte sig ved mig og kunne ikke lade mig være selvom jeg udtrykkelig sagde at jeg vil lige sidde og nyde min drink , og ikke havde travlt da jeg havde planer om at være der det meste af natten , på det tidspunkt spurgte jeg hende om alle pigerne arbejde som "glædes piger" incl dem i baren , skal lige love for at hun blev sur fordi jeg spurgte til dem i baren ( i baren var en fantastisk smuk Thai pige med store bryster , lige noget for mig) , jeg havde ikke fortalt at jeg godt forstår tysk , så da hun siger til de andre spiger at jeg hellere ville være sammen med bar pigen end dem , blev jeg meget overrasket, de må sgu da være van til at blive valgt fra til en anden pige , eller hvad ??

Domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men Harmony er på den anden side af Hamburg , lidt længere at køre, men du har ret , bliver næste gang

 

domino

Jeg kører gerne længere for gode oplevelser, sjovt at du knalder en thai på saunaklub, kunne du ikke finde en pige på thai-stederne ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

P-club er et skod sted, tag hellere på Harmony.

Hvem knaldede du så ?

Din mening som alle vist kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører gerne længere for gode oplevelser, sjovt at du knalder en thai på saunaklub, kunne du ikke finde en pige på thai-stederne ?

:-)

Hvad er der galt I at knalde Thai på sauna club ??

Man kan vel også finde hvid pige på almindelig bodeller ??

 

domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var I P-club sidste Fredag aften omkring kl 21 . dette var min 2.gang I clubben så var stadig lidt grøn angående regler og den slags, så jeg sad og nød en drink for at se pigerne , 1 gang jeg var der kom en lys håret pige (kender ikke navnet og kan ikke se hende på foto på deres side, har dog lidt dårlige tænder ?? ) hen og viste mig rundt , god ide.

Nå , men 2 gang var hun der igen , hun er efter min menig meget frem brussende , satte sig ved mig og kunne ikke lade mig være selvom jeg udtrykkelig sagde at jeg vil lige sidde og nyde min drink , og ikke havde travlt da jeg havde planer om at være der det meste af natten , på det tidspunkt spurgte jeg hende om alle pigerne arbejde som "glædes piger" incl dem i baren , skal lige love for at hun blev sur fordi jeg spurgte til dem i baren ( i baren var en fantastisk smuk Thai pige med store bryster , lige noget for mig) , jeg havde ikke fortalt at jeg godt forstår tysk , så da hun siger til de andre spiger at jeg hellere ville være sammen med bar pigen end dem , blev jeg meget overrasket, de må sgu da være van til at blive valgt fra til en anden pige , eller hvad ??

Thai-barpigen med de store bryster oplyste fornylig at hun var for gammel, havde arbejdet som glædespige i 9 år (tror jeg hun sagde) og derfor var gået på pension, men ellers så arbejder de fleste af pigerne i p-clubben gerne bag disken, hvis bar-pigen ikke lige er der og du bestiller hos dem - der er de meget fleksible, selvom de ikke alle kan finde ud af kaffemaskinen :-(

Jeg har altid haft gode oplevelser i P-clubben:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43535-intro-til-p-club-i-fl/#comment-350667

Især mit sidste besøg var noget af en oplevelse og jeg kommer gerne snart igen - dog med nok Euros i kontanter:

Men ellers har jeg ikke før mine 2 sidste besøg oplevet pigerne på P-clubben som påtrængende - måske en ny politik? Men helt klart kan man godt blive taget lidt med bukserne nede, når det ikke er det man forventer eller er vant til og kan have svært ved at sige nej, når de forsøger at lokke en med ovenpå og man helst ikke vil skuffe dem.

PS. mht. automatens gebyr - så må der være forskel på hvilken knap man trykker på, da jeg kan se at jeg kun har betalt de normale kr. 30,- i gebyr og kursen har også været normal.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

??

domino

Hver gang P-clubben nævnes, har Nille så travlt, med at rakke klubben ned og fremhæve at det er både bedre og billigere længere sydpå, at han desværre totalt overser at det både koster både tid og penge at rejse så langt - så, at alternativet for de fleste fra Jylland og Fyn, ikke er klubberne længere sydpå, men derimod de hjemlige bordeller, hvor hverken piger, priser eller stemning kan matche P-clubbens.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang P-clubben nævnes, har Nille så travlt, med at rakke klubben ned og fremhæve at det er både bedre og billigere længere sydpå, at han desværre totalt overser at det både koster både tid og penge at rejse så langt - så, at alternativet for de fleste fra Jylland og Fyn, ikke er klubberne længere sydpå, men derimod de hjemlige bordeller, hvor hverken piger, priser eller stemning kan matche P-clubbens.

Du spilder også tid og penge på skod oplevelser !

Dominos oplevelser bekræfter at P-club ikke er oplevelsen værd, så hellere køre lidt længere til Harmony hvor oplevelserne, pigerne, klub-atmosfæren flere gange bedre end P-club, vil I/du ikke give mig ret ?

Hvis man tror man har oplevet FKK ved at besøge P-club tager man fejl, der venter bedre eventyrer længere sydpå,

så Domino, op på hesten igen og skip P-club til fordel for fx. Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du spilder også tid og penge på skod oplevelser !

Jeg mindes ikke at have haft dårlige oplevelser på P-club og fremfor at drøne til og fra Hamburg, har jeg enten før eller bagefter, haft tid til at købe ind i de lokale butikker i Förde Park, Bauhaus mv. så det jeg sparede på indkøbene ofte "betalte" mine besøg i P-clubben ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes ikke at have haft dårlige oplevelser på P-club og fremfor at drøne til og fra Hamburg, har jeg enten før eller bagefter, haft tid til at købe ind i de lokale butikker i Förde Park, Bauhaus mv. så det jeg sparede på indkøbene ofte "betalte" mine besøg i P-clubben ;-)

Du er nok bare lykkens pamfilius, nu er det ikke kun mig som synes klubben er dårlig. Det er flere som synes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er nok bare lykkens pamfilius, nu er det ikke kun mig som synes klubben er dårlig. Det er flere som synes.

Og hvor mange år er det lige siden du har været der?

Jeg var der altså i mandags og for kun 3 uger siden :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvor mange år er det lige siden du har været der?

Jeg var der altså i mandags og for kun 3 uger siden :)

Jeg har ikke været der i et stykke tid, men en ven var der i august. Han synes ikke om pigerne og atmosfæren.

Du må åbenbart få bedre service hvis du er "Stamgast".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du spilder også tid og penge på skod oplevelser !

Dominos oplevelser bekræfter at P-club ikke er oplevelsen værd, så hellere køre lidt længere til Harmony hvor oplevelserne, pigerne, klub-atmosfæren flere gange bedre end P-club, vil I/du ikke give mig ret ?

Hvis man tror man har oplevet FKK ved at besøge P-club tager man fejl, der venter bedre eventyrer længere sydpå,

så Domino, op på hesten igen og skip P-club til fordel for fx. Harmony.

Hvis man er i Flensborg for at handle og har en tre fire timer i overskud kan man køre på P-club. Ville man køre til Harmony kan man bruge den samme tid på at køre frem og tilbage; men der bliver ikke tid til frem og tilbage.

Jeg synes også Harmony er bedre; men det udelukker ikke P-club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes ikke at have haft dårlige oplevelser på P-club og fremfor at drøne til og fra Hamburg, har jeg enten før eller bagefter, haft tid til at købe ind i de lokale butikker i Förde Park, Bauhaus mv. så det jeg sparede på indkøbene ofte "betalte" mine besøg i P-clubben ;-)

Jeg har haft tre dårlige oplevelser og rigtig mange gode på P-club, det holder mig ikke væk.

Ikke flere end andre steder, jeg har også haft dårlige ture på Harmony og andre steder, det er nok ikke let at undgå; men man lærer hvilke piger man skal undgå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har tilgode at opleve god stemning i P- club. 2 besøg i år ( 3 ialt) sidste i marts tror jeg.

Desuden koster 30 min alm sex med kys og fisseslik 130 euro. Du kan dog få 30 min basis til " kun" 80 euro. Ja det er jo fedt de dumme danen bor tæt på, klubbens klientel skulle da også være 80 % danskere trods klubben ligger i en by med 90.000 indbyggere, Tyskerne har vel større forventninger.

Var i klubben en kold dag og da klubben sparer på varmen sad pigerne indpakket i tæpper. De sad desuden med tlf hele tiden. Ingen Mænd på en hverdagseftermiddag. Sad selv med tlf og røvkedede mig sidst. Var det ikke fordi jeg ønskede at møde en bestemt Pige kom jeg der ikke.

For mig er den ekstra køretur så rigelig værd at tage. Vil have super oplevelser når jeg sætter en dag eller nogle dage af!!! Så kører gerne hamborg hessen og nrw.

Dog kan jeg lidt forstå dem som bor i grænseregion. 30 min og man er på p club en kop kaffe en pige eller 2.... 1-2 timer senere hjem igen. Det kan nok være ok :-) Men klubben er ikke andet end til et kort besøg!  Det er et hul i jorden og ikke værd at køre langt efter. Det ville være skuffende, hvis man kørte eksempelvis fra Herning og hele vejen derned og glædede sig til at prøve en FKK med stemning piger og alt det der man læser om. For sådan er p club ikke!!! Det er et hul i jorden og man bliver slemt skuffet, hvis man ønsker en fkk dag.

Fint nok folk har nogle hyggelige korte besøg hvor man lige kan side og kigge pigen lidt an fremfor bare ringe på en klinik. Det kan sikkert have en charme. Men det skal ikke reklameres op, for så bliver folk altså skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Men det skal ikke reklameres op, for så bliver folk altså skuffet

Nej, man må tage det som det er og vil man have fisseslik og evt. kys, kan man besøge nogen af pigerne inde i selve Flensborg eller bruge de samme penge + ekstra tid på at køre længere sydpå for at få det, men når man har rendt rundt og ringet på flere steder, hvor der er optaget, billeder og beskrivelser passer ikke og det ser lidt skummelt og misligeholdt ud - så nyder jeg at køre ud til P-clubben, få et bad, sætte mig ind i baren, få en kop kaffe og i fred og ro kigge pigerne lidt ud, før jeg vælger hende, der er mest koket. OK - det koster lidt mere, men jeg står ikke uvasket på gaden igen efter kun 25 min - og jeg skulle måske alligevel have haft en kop kaffe inden hjemturen :wink:

Ofte bliver det også til en tur i saunaen, Jacuzzien er måske ikke lige mig, men så møder man måske nogen andre danskere, man evt. har aftalt at mødes med, får en hyggelig sludder og oplever lidt af den stemning Rejse så tit har efterlyst. Enkelte af pigerne spiller måske op til en ekstra tur ovenpå og pludselig er der gået en hel eftermiddag - og man kan stadig være hjemme samme aften - det er jo ikke alle, der sådan lige kan rive flere dage ud af kalenderen - og uden P-clubben så er alternativet for de fleste altså ikke en flerdages tur til Hamburg eller klubberne længere sydpå, så jeg gør gerne lidt reklame for klubben, så den kan bestå :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

På p-club betaler man jo pr ydelse , på klubberne i Hamborg er det jo flat rate så man kan være der hele dagen uden at skulle betale for hver ydelse,så jeg dropper p-club for flat rate selvom der er længere .

 

Domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

På p-club betaler man jo pr ydelse , på klubberne i Hamborg er det jo flat rate så man kan være der hele dagen uden at skulle betale for hver ydelse,så jeg dropper p-club for flat rate selvom der er længere .

 

Domino

Der er vel kun Fantacy Lounge og Flat 99 der er flatrate, andre steder betaler man for hver ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...