Hop til indhold
Aladdin

Piger med en stor bagdel! :)

Recommended Posts

Hej

Jeg har en svaghed for store numser og synes det er lidt svært at finde ud af hvem der har den numse jeg søger, ved at kigge på pigernes billeder på klinik hjemmesiderne.

Jeg søger typer a la dem her, og nu nævner jeg navne på ponostjerner, som måske sikkert har fået lidt hjælp eller er virkelig velsignet på det området, i dont know!

Alexis Texas

Brianna Love

Sara Jay

Katja Kassin

Kelly Divine

Lisa Ann

Olivia O'lovely

Sophie Dee

Anikka Albrite

Monica Santiago

Caroline Pierce

Og ja listen kunne blive ved!

Er der piger derude med lignende kroppe og bagdele? Vil blive meget glad for oplysning om dette! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også fascineret af svulmende baller hvis de er faste og velformede. Jeg har prøvet Caty der er refereret til ovenfor da hun var her sidst før sommerferien. Hendes baller er ret præcist som på billederne, ansigtet synes jeg ikke ligner, så om hele billedet er fake eller ansigtet er retoucheret ved jeg ikke. Men Hendes Baller faste og meget smukke og så bevæger de sig på en yderst fascinerende måde når hun rider en. Det holdt jeg ikke til i ret langt tid.

Bortset fra denne vigtige del var servicen fin, hun var meget imødekommende og sexet, men hendes sprogkundskaber ud over spansk er ret begrænsede. Kunne godt finde på at besøge hende igen engang.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, Angelina opfylder dit krav med en stor dejlig bagdel.

Angelina har en dejlig stor røv, men en rigtig strutrøv vil jeg nu ikke kalde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...