Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter , er der nogen af jer der har prøvet hende her ???

Jeg skrev og fik en aftale , men så skulle jeg lige pludselig overføre halvdelen af beløbet inden hun ville komme.

Jeg skrev at jeg under ingen omstændigheder ville overføre penge , men at jeg var 100 % seriøs og at hun ville få det fulde beløb når hun var her.

Jeg fik et svar.....at jeg kunne skrive igen hvis jeg skiftede mening :-D

Hun kan jo i bund og grund være reel nok og derfor vil jeg godt høre om der skulle være nogen der har haft besøg af hende.

 

Link. https://annoncelight.dk/showad/194398

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find en anden, det er et dyrt foretagende Jeg ville i hvert fald ikke, er der en garanti for at hun dukker op? Aldrig 100 %

Men jeg forstår hende faktisk godt, vi mænd kan være store i slaget  siger ja til en aftale og alligevel få kolde fødder det vil så ikke indrømme. Find en anden der mange derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncer hvor der kræves betaling forud er altid scam. Så glem ALT om at sende penge, men find en der er seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver jeg også at jeg under ingen omstændigheder ville overføre penge , kunne aldrig finde på det.

Men tænkte bare at der måske var en der kendte til hende og kunne stå inde for at hun var seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan skrive tilbage, at du har skiftet mening og gerne vil overføre halvdelen..

- Så snart hun har sendt dig en kopi af pas/kørekort og sygesikring, sammenholdt med dagens travblad :grin: :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skrev hun ikke noget om , hun spurgte bare om jeg kunne overføre halvdelen og det skrev jeg så nej til , så kunne jeg skrive igen hvis jeg skiftede mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skrev hun ikke noget om , hun spurgte bare om jeg kunne overføre halvdelen og det skrev jeg så nej til , så kunne jeg skrive igen hvis jeg skiftede mening.

I kommunikerer på mail? Prøv at spørge om du ikke kan ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den fremgangsmåde kunne Veri-pigen få meget ud af. Tænk at få halvdelen uden at dukke op :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uanset hvor spændende og tiltrækkende en annonce der ud - så

ALDRIG betale forud - den går ikke her ihvertfald....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typisk AL annonce, useriøs og dyr.

Det synes jeg nu ikke man generelt kan sige - jeg har ihvertfald flere gange fundet guldklumper der - men man skal selvfølgelig være lidt kritisk og lade være med at bruge tid eller smide penge efter de mest vidtløftige, men ellers er pigerne på AnnonceLight jo ikke mere useriøse eller dyrere end alle andre steder - ofte synes jeg derimod pigerne på AL er bedre til at komme med en god ligefrem beskrivelse af dem selv og hvad de tilbyder, end når de kun har et begrænset antal annoncelinjer til rådighed :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej priserne er ikke ublu på AL i forhold til andre steder , jeg har haft en hel del gode oplevelser med piger på AL til hvad jeg syntes var yderst rimelige priser og flere gange har jeg haft nogle piger hvor de er blevet meget længere end hvad der var aftalt fra start og dermed ryger time prisen jo noget i bund.

Jeg har så også prøvet at priserne hos en pige/piger har været så høj at hvis det skulle ende i et møde ville jeg ha været nødt til at ringe til min bankrådgiver får at få et lån :-o det sker jo ind imellem at der kommer en pige som tror hun er guds gave til manden og hvis man skal have lov til at hygge med hende , JA skal han godt nok have lov at betale kassen , men så kan man jo bare sige pænt nej tak.

Men sådan vil det jo nok altid være i denne her verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

 Samme oplevelse, og ingen response efter jeg klart skrev der aldrig kom penge først ;)

Det er lidt sjovt at det kan betale sig at sidde i den anden ende ... Nogen må dumme sig ;(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja - et par stykker eller tre............ så kan man sikkert godt grine lidt i skæget.............

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt tosset bare at overveje det.

Men forstår alligevel godt, for når pikkemand er sulten virker hjernen ikke særlig godt, jeg vil tro man(d) mister omkring 90% hjernekapasitet i den situation.

:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...