Hop til indhold
Gæst

Hvad er vigtig for kvinder når der skal gives et blowjob?

Recommended Posts

Især det sidste faktisk ... det er så distraherende når jeres hænder flyver rundt i stedet for at i ligger stille og nyder det uden at gøre en hel masse imens... 

Når i kan ligge stille er det tegn på at vi virkelig gør noget godt som i bare kan "flyde ind i".... noget i bare har lyst til skal forsætte.... og forsætte :):):)  

 

Jeg kan slet ikke ligge stille, når det først begynder at kilde og trække i hele kroppen

Jeg spræller som en blæksprutte der får 10.000 volt igennem sig:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommunikation er meget vigtig og det at turde fortælle undervejs hvad man godt kan lide og evt. ikke er så vild med.

Man skal da ikke bare sidde og vente på at nu sker det nok, vi mennesker er jo ikke tanke læsere.

Jeg kan selv godt lide at pigen viser med ord eller lyd, hvad hun er vild med når jeg slikker hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan slet ikke ligge stille, når det først begynder at kilde og trække i hele kroppen

Jeg spræller som en blæksprutte der får 10.000 volt igennem sig:shock:

hahaha - det er jo kommunikation på den gode måde :)  - det er bare et turn on når manden nyder så meget at han vrider sig som ålen i rusen...... Jasmin godt lide

 

det er mere de mænd hvis hænder flyver rundt i formålsløse berøringer der er et turnoff...  fx dem der decideret rykker sig for at kunne komme til at klemme lettere arbitrært på mine bryster undervejs.... det er altså virkelig ikke et hit for det distraherer helt vildt på den dårlige facon...  især fordi et tilfældigt tryk på mælkekirtlerne hver andet minut altså ikke tænder noget som helst... 

Blowjob = manden 110% i fokus... så er det bare ham der skal nyde nyde nyde nyde nyde..... og lade sig selv flyde helt ind i nydelsen og ikke tænke på andet...  det er min chance for at give manden den ultimative oplevelse.... hvor det på ingen måde handler om mig.... hvor det at manden nyder max er min tilfredsstillelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - det er jo kommunikation på den gode måde :)  - det er bare et turn on når manden nyder så meget at han vrider sig som ålen i rusen...... Jasmin godt lide

 

det er mere de mænd hvis hænder flyver rundt i formålsløse berøringer der er et turnoff...  fx dem der decideret rykker sig for at kunne komme til at klemme lettere arbitrært på mine bryster undervejs.... det er altså virkelig ikke et hit for det distraherer helt vildt på den dårlige facon...  især fordi et tilfældigt tryk på mælkekirtlerne hver andet minut altså ikke tænder noget som helst... 

Blowjob = manden 110% i fokus... så er det bare ham der skal nyde nyde nyde nyde nyde..... og lade sig selv flyde helt ind i nydelsen og ikke tænke på andet...  det er min chance for at give manden den ultimative oplevelse.... hvor det på ingen måde handler om mig.... hvor det at manden nyder max er min tilfredsstillelse

 

 Det lyder godt men jeg kan bare ikke holde den ret længe når man rammer de piger som gir et godt bj.

Selvom jeg ligger helt stille og bare nyder det så tænder det også bare mere inde i hovedet når man faktisk kan se og mærke at i nyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - det er jo kommunikation på den gode måde :)  - det er bare et turn on når manden nyder så meget at han vrider sig som ålen i rusen...... Jasmin godt lide

 

det er mere de mænd hvis hænder flyver rundt i formålsløse berøringer der er et turnoff...  fx dem der decideret rykker sig for at kunne komme til at klemme lettere arbitrært på mine bryster undervejs.... det er altså virkelig ikke et hit for det distraherer helt vildt på den dårlige facon...  især fordi et tilfældigt tryk på mælkekirtlerne hver andet minut altså ikke tænder noget som helst... 

Blowjob = manden 110% i fokus... så er det bare ham der skal nyde nyde nyde nyde nyde..... og lade sig selv flyde helt ind i nydelsen og ikke tænke på andet...  det er min chance for at give manden den ultimative oplevelse.... hvor det på ingen måde handler om mig.... hvor det at manden nyder max er min tilfredsstillelse

 

Pigen må nu gerne have placeret sig sådan, at jeg har noget at klamre mig til, når hun til sidst 'sparker' mig ud over kanten . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen må nu gerne have placeret sig sådan, at jeg har noget at klamre mig til, når hun til sidst 'sparker' mig ud over kanten . . . ;-)

Elsker også at have et par dejlige baller at klamre mig til og en varm våd fisse til at dæmpe mine brøl, når jeg kommer

så er der også bedre chance for at vi begge bliver på sengen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker også at have et par dejlige baller at klamre mig til og en varm våd fisse til at dæmpe mine brøl, når jeg kommer

så er der også bedre chance for at vi begge bliver på sengen :-P

JO - Det er det ultimative - MEN Jasmin taler om KUN at forkæle manden . . . :P Så gælder det jo om at ha' noget at ha' noget at holde fast i . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

JO - Det er det ultimative - MEN Jasmin taler om KUN at forkæle manden . . . :P Så gælder det jo om at ha' noget at ha' noget at holde fast i . . . ;-)

sgu mest for hendes egen skyld, så jeg ikke får hende sparket ud af sengen mit i det hele:cool:

Man er vel en gentleman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...