Hop til indhold
Riesenschwanz

Katrine-Fredericia

Recommended Posts

Annoncetekst: https://annoncelight.dk/showad/190996 Søndagsfræk og liderlig - Det må jeg sige JA til.

Katrine eller her på Eroguide Fræk Leg har jeg besøgt 3 gange. De første 2 gange til superfransk - skønt - ingen hastværk, hvor autografen blev skrevet på de store ægte bløde 70 F bryster. Og det var med fulde navn med adresse + telefonnr. Hæ - der er plads til det.

Mit sidste besøg tirsdag formiddag blev en quicky ca. 15 min. til 700 kr. Fransk til hende og sex med Katrine som cowgirls - og der var gang idet. Fantastisk rytter. Afsluttede med autografen. (Hun var også tirsdagsfræk og liderlig) 

Katrine er en sød og intelligent pige, der ved hvad hun laver. Hun nyder det og gør det ikke kun for pengenes skyld. Men selvfølgelig et gode, i form af en ekstra ferietur eller andre ting.

Stedet er rimelig diskret, pæn lejlighed midt i Fredericia. Jeg føler mig velkommen. Det mærkes tydeligt når man er sammen med hende - indlevelse - ligesom en kæresteoplevelse. Hun er nem at snakke med - klædt frækt på til lejligheden og så er hun en lille frækkert.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

lyder til at hun er et besøg værd...lækkert, hvordan kommer man i kontakt med hende ??..i annoncen er der kun en mail adr, eller ???.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder til at hun er et besøg værd...lækkert, hvordan kommer man i kontakt med hende ??..i annoncen er der kun en mail adr, eller ???.

Kontakt foregår pr. mail. Lidt besværligt - men hun svare hurtigt tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Endnu en gang tak for din dejlige frække anmeldelse. Det luner godt på en våd og kold dag.

Det er altid en fornøjelse at være sammen med en gentleman som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

lyder til at hun er et besøg værd...lækkert, hvordan kommer man i kontakt med hende ??..i annoncen er der kun en mail adr, eller ???.

Jeg er nem at få fat på min mail.

Jeg har også et mobilnr som jeg udlevere til mine faste søde kunder. Den står ikke i min annonce da det er til fordel for seriøse aftaler, og den nervøse mand som lige vil være sikker på det ikke er en mand der sidder i den anden ende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...