The Critic 1 Skrevet 14. Oktober, 2015 Hej Alle Jeg er på besøg i Skanderborg. Jeg kan dog ikke finde nogen i dette område. Er der nogen de vil anbefale i skanderborg området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 14. Oktober, 2015 Der er ikke noget i Skanderborg. Tror prostitutionen i området er ved at være færdig. Her i Østjylland bruger dem der ikke selv kan få fat i noget hånden. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5104 Skrevet 14. Oktober, 2015 ... Her i Østjylland bruger dem der ikke selv kan få fat i noget hånden....Tal venligst kun for dig selv!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 15. Oktober, 2015 Tal venligst kun for dig selv!.har du ingen humor??...sur gammel mand, nææææ du hvis vi skal have noget fremmed så bruger vi bare venstre hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 15. Oktober, 2015 (edited) har du ingen humor??...sur gammel mand, nææææ du hvis vi skal have noget fremmed så bruger vi bare venstre hånd.Lad os bare tage den med ro. KF følte sig ramt på stoltheden og det kan vi ikke gøre så meget ved.Mere seriøst; der er ikke så meget i Skanderborg, og det er vel egentlig ikke så dårligt. Mon ikke dating sites og sex-/swingklubber har overtaget en del af klientellet?Tilbage er så den berømte 70 årige svedige "Trucker", personificeret i KF. Hvad gør han? Muligheder er vel kun thaimassage med happy-ending eller den chauffør-vablede hårde hånd. Er der stadig enkebal ved Låsby Kro?Edit: Jeg glemte lige at Århus ikke er så langt væk. Det er Silkeborg og Horsens heller ikke. Så der er masser af muligheder 20-25 Km væk. Redigeret 15. Oktober, 2015 af jhansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Oktober, 2015 Med risiko for at blive kaldt en sur gammel mand, blander jeg mig i debatten. Hvorfor man skal gøre sig morsom på andres bekostning ved jeg ikke. Måske for at skjule sin egen uvidenhed. I Skanderborg kan man møde Tess. En fantastisk dejlig voksen kvinde med dejlige former god tid og god sex. Hun annoncerer i EB ind imellem. Jeg anbefaler gerne. God dag og god tone i debatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 15. Oktober, 2015 (edited) Det var da ikke mange at vælge imellem . Kun Tess der kun annoncerer ind imellem.Århus, Silkeborg og Horsens har mange flere.Edit: Tess er vist heller ikke en "ung pige" men derimod middaldrenden. Det er selvfølgeligt ungt når man er 70år og trucker God dag og god tone i debatten. Er dette virkelig nødvendig? Redigeret 15. Oktober, 2015 af jhansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Oktober, 2015 Det var da ikke mange at vælge imellem . Kun Tess der kun annoncerer ind imellem.Århus, Silkeborg og Horsens har mange flere.Edit: Tess er vist heller ikke en "ung pige" men derimod middaldrenden. Det er selvfølgeligt ungt når man er 70år og trucker Er dette virkelig nødvendig?Åbenbart. Nu betegner jeg også Tess som en voksen kvinde. God aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhansen 178 Skrevet 15. Oktober, 2015 Åbenbart. Nu betegner jeg også Tess som en voksen kvinde. God aften. Men han efterlyste ikke "voksne kvinder" men derimod "ung pige". Tess falder helt udenfor kategori. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5104 Skrevet 15. Oktober, 2015 ...Er der stadig enkebal ved Låsby Kro?...Hvis det er de dér dansebal du tænker på, så ja. Jeg har været der én gang.. 98% af gæsterne var +55år, og det foregik med kaffestel og småkager, lige indtil Kandis spillede op, så skulle ALLE ud og danse. En lille time senere var der pause, og så var der dømt kaffestel igen, og skelen med rynkede pander til vores bord, hvor det gik lystigt med drinks, shots, og fadbamser. Snak lige om at være blevet fejlplaceret.. jeg kommer der ikke igen da Eller var det Linå Kro du tænkte på? Der var jo de legendariske Lørdagsbal, med godt gang i bønderne, og de friske trunter.. Det lukkede vel ned for en 10 år siden ca.. Der har sidenhen været en Spansk skønhed der tog imod kunder på 1. salen, men kun en kort overgang. Idag er Kroen nedlagt og til salg.Hilsen den 70årige svedige trucker (i glemte helt net-undertrøjen!). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg