Hop til indhold
Gæst

Køb min kæreste? - erfaringer?

Recommended Posts

Gæst

Hej med jer,

Er der nogle der har erfaringer med at "dele" ens kæreste for penge? Vi har det helt kanon godt sammen og alt virker som det skal. Tanken om hun laver små ting med andre for penge er bare lidt spændende for os.

Positive og negative ting?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en super fræk ting at gøre, og jeg kan bestem anbefale at tage penge for det.. jeg har ikke selv solgt min egen, men jeg har tit købt andres, og her er der ligesom en "kontrakt" skrevet med penge, om at hertil og ikke længere. Altså at det kun er sex og sjov, og bagefter hører i ikke fra hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Slemmert.

Tak for dit svar. Må jeg spørge hvad du har "købt" så og gik alt uden problemer med det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej med jer,

Er der nogle der har erfaringer med at "dele" ens kæreste for penge? Vi har det helt kanon godt sammen og alt virker som det skal. Tanken om hun laver små ting med andre for penge er bare lidt spændende for os.

Positive og negative ting?

 

Reel er der jo tale om, at du/I ønsker at din kæreste skal starte som glædespige. I den forbindelse vil jeg umiddelbart mene, at det vil give mere mening, at din kæreste kontakter nogle glædespiger for at få en god indsigt i, hvad dette valg indebærer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Reel er der jo tale om, at du/I ønsker at din kæreste skal starte som glædespige. I den forbindelse vil jeg umiddelbart mene, at det vil give mere mening, at din kæreste kontakter nogle glædespiger for at få en god indsigt i, hvad dette valg indebærer. 

Bluejacket

Hold da op. Jeg er overrasket, totalt rystet, får kvalme og åndenød over din tilsyneladende accept af betalt sex!

Det her er da både usundt og umoralsk.

Ønsker vi virkelig, at vores unge skal eksperimentere med salg af sex i et kærlighedsforhold? Jeg tænker, det bør gøres ulovligt, så vi kan få et sundt element af adfærdsregulering på plads. 

Jeg citerer til støtte herfor dit velformulerede indlæg i en anden tråd (blot med en enkelt begreb udskiftet), for tankegangen passer perfekt:

"Jeg kan sådant set ikke se noget forkert i, at man i vores lovgivning også har elementer af adfærdsregulering. I stedet for at have fokus på genstanden for sexen tænker jeg mere på mennesket:

  1. Synes vi at det skal være helt normalt, at vores unger eksempelvis starter eller udvikler deres seksualitet gennem eksperimenter med betalt sex?
  2. Synes vi at betalt sex skal være et helt ok alternativ for singler og andre der måske ikke evner at finde et ligeværdigt voksent menneske til at dyrke sex med?
  3. De fleste er vist enige om, at et godt og velfungerende sexliv har mange positive effekter på os. Tror vi også at betalt sex kan have de samme effekter og erstatte sex imellem ligeværdige mennesker?

Jeg har svært ved at få øje på den menneskelige positive udvikling ved at dyrke betalt sex. Jeg kan derimod få øje på en kedelig seksuel udvikling, uden at jeg behøver at fremtrylle argumenter omkring, at deltagerne tager skade, eller fremlægge dokumentation for, at den form for sex giver de pågældende mennesker et forkvaklet eller afstumpet forhold til intimitet og kærlighed.

Jeg ønsker blot ikke et samfund hvor det opfattes som helt naturligt, at involvere betalt sex i sit sexliv, eller måske snarere manglende sexliv."

(Det absurde i den citerede type moralbaserede argumentation for seksuel adfærdsregulering via lovgivning turde være indlysende for alle - men for en sikkerheds skyld: Ironi kan være anvendt her.)

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hold da op. Jeg er overrasket, totalt rystet, får kvalme og åndenød over din tilsyneladende accept af betalt sex!

 

Normalt ville jeg skrive det her i en mail, men der er en generel pointe som ikke blot er til dig: Det er komplet afsporende og ødelæggende for frugtbar debat af et emne, hvis en debattørs synspunkter fra andre tråde skal rives ind. Det skaber bare kaos og diskussion om, om det nu er relevant eller ej og udvikler personskænderier. Ovenikøbet manipulerer du her uden klar kildeangivelse, så andre selv kan afklare forvirringen. Bluejackets andet argument handlede vist om enten unge under 18 der køber sex eller dyresex - det er ligegyldigt, for under alle omstændigheder er det helt irrelevant at inddrage det her.

Det vil give meget bedre tråde, hvis folk holder op med at inddrage nid og nag fra gamle diskussioner i alle nye tråde, hvor de støder ind i samme debattører. Om folk skifter mening fra den ene tråd til den anden er ligegyldigt! Vi er alligevel allesammen anonyme og nogle har angiveligt flere profiler. Så det giver ingen som helst mening at holde folk op på deres synspunkter og insistere på at de allesammen skal hænge sammen (det samme gælder i resten af livet, men det er en anden snak)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej med jer,

Er der nogle der har erfaringer med at "dele" ens kæreste for penge? Vi har det helt kanon godt sammen og alt virker som det skal. Tanken om hun laver små ting med andre for penge er bare lidt spændende for os.

Positive og negative ting?

 

Det var sdan jeg startede som GP. Pas på ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt ville jeg skrive det her i en mail, men der er en generel pointe som ikke blot er til dig ...

Jeg synes dit indlæg stritter i alle retninger, og er sært i sin stærkt ladede sprogbrug.

Faren for en komplet afsporing og uinteressant metadiskussion om trådes optimale udvikling og indhold er 100 %, hvis jeg vælger at skille det ad i sine bestanddele og tage offentligt til genmæle over for hver enkelt af dem.

Jeg nøjes derfor med at svare, at jeg ikke er enig med dig i, at man bør undlade at holde en debattør op på, hvad han eller hun har udtrykt stærke meninger om tidligere, når grundsynspunktet modsiges af et senere indlæg fra den pågældende debattør.

Det vil efter min mening kun være ubetinget rigtigt i tilfælde, hvor den pågældende åbent har tilkendegivet, at han eller hun har ændret mening. Så er den nu forladte mening selvfølgelig irrelevant.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes dit indlæg stritter i alle retninger, og er sært i sin stærkt ladede sprogbrug.

Faren for en komplet afsporing og uinteressant metadiskussion om trådes optimale udvikling og indhold er 100 %, hvis jeg vælger at skille det ad i sine bestanddele og tage offentligt til genmæle over for dem hver for sig.

Jeg nøjes derfor med at svare, at jeg ikke er enig med dig i, at man ikke bør holde en debattør op på, hvad han eller hun har udtrykt stærke meninger om tidligere.

Det er efter min mening kun rigtigt i tilfælde, hvor den pågældende åbent har tilkendegivet, at han eller har ændret mening, så er den nu forladte mening irrelevant.

Thumbs up, Good Fun!

:-)

Hykleri og dobbeltmoral bør altid udstilles!

Love med afsæt i "adfærdsregulering uden offer" har fanden skabt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thumbs up, Good Fun!

:-)

Hykleri og dobbeltmoral bør altid udstilles!

Love med afsæt i "adfærdsregulering uden offer" har fanden skabt!

Ja - især Good Funs nu han ser sig kaldet til at lege debat politi IGEN - hvilket er en komplet afsporing af en tråd og ganske irrelevant for emnet...  

For en der har så uendelig travlt med at tråde ikke skal afspores - så er det det himmelråbende hyklerisk at han selv benytter chancen i denne tråd og blot går direkte efter Blue. 

GF- du mangler vist en gedigen størrelse fejekost så du kan feje for egen dør først...   er det kort nok beskrevet til at selv du kan få fat i det ??? 

Nå - med hensyn til emnet.....  

Hej med jer,

Er der nogle der har erfaringer med at "dele" ens kæreste for penge? Vi har det helt kanon godt sammen og alt virker som det skal. Tanken om hun laver små ting med andre for penge er bare lidt spændende for os.

Positive og negative ting?

At være GP er fabelagtigt når man gør det af de rette grunde.... så er det sjovt, fedt, hyggeligt og man får en masse god sex. Man kan udvikle sig selv og måske sine præferencer og man kan opnå en selvindsigt der er super... 

Det var alt det gode... 

Så kommer vi til det dårlige... 

Du skriver "små ting" - hvad er det... der er ikke noget der hedder små ting i den her branche for tingene sker altså bare... de udvikler sig og pigen udvikler sig over tid... 

I har det kanon sammen nu.... men hvordan vil du have det når hun har haft en kanon oplevelse med en fremmed der har givet hende en oplevelse du end ikke har tænkt på at give hende.... det sker altså...  og ofte endda

Det er sket for mig mange gange... det er også sket efter jeg blev gift..... jeg ved hvordan jeg tackler det - men hvordan har i planlagt at tacke det... hvordan vil du føle det og hvordan vil hun have det når sexualitet og følelser risikerer at blive mixet forkert ?? 

Hvordan har i tænkt jer at skrue scenariet sammen så i ikke bliver jaloux - på hinanden... du på hendes frihed og partnere... og hun på din troskab...  det er ikke en let konstellation og i skal virkelig tale de ting igennem inden ... 

Det er let nok for mig - min mand kom gennem døren som gæst hos Jasmin... så han vidste hvad han gik ind til.... det er sværere den anden vej rundt for når ting først er sket som måske ikke lige var meningen... hvordan kommer man så videre ??? hvordan undgår man "hvad nu hvis" spørgsmålene der hele tiden dukker op

INDEN i kaster jer ud i det her projekt - så vil jeg sige i skal tjekke ud hvordan i har det med i det hele taget at "dele" hinanden... tag i klub som par fx... inden der bliver penge involveret....  du som mandlig partner er nødt til at finde ud af hvor du er henne ifht at dele inden hun købes af andre... 

At være GP er et job eller en markant hobby.... noget i aldrig kan dele med den normale omverden.... hvordan vil i tackle hvis hun bliver genkendt ???  Jeg har haft tidligere businessforbindelser, en klassekammerat fra folkeskolen og en fra gymnasiet gennem døren.... alle gift - så jeg var safe.... men de kender min hemmelighed. Det vil ske.... over tid... 

Hvad vil i så gøre ?? 

Der er uendelig mange ting i skal være forberedt på som par hvis i skal gå i gang med det her.... for det er meget svært at vende tilbage hvis i først har kastet jer ud i det og projektet fejler.., 

Men ud over det ønsker jeg jer held og lykke... for det er super fedt at være GP når man er det af de rette grunde :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - især Good Funs nu han ser sig kaldet til at lege debat politi IGEN - hvilket er en komplet afsporing af en tråd og ganske irrelevant for emnet...  

For en der har så uendelig travlt med at tråde ikke skal afspores - så er det det himmelråbende hyklerisk at han selv benytter chancen i denne tråd og blot går direkte efter Blue. 

GF- du mangler vist en gedigen størrelse fejekost så du kan feje for egen dør først...   er det kort nok beskrevet til at selv du kan få fat i det ??? 

 

Just præcis. Dobbeltmoralsk og hyklerisk. Det blev så udstillet ganske tydeligt her af GF selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - især Good Funs nu han ser sig kaldet til at lege debat politi IGEN - hvilket er en komplet afsporing af en tråd og ganske irrelevant for emnet...  

For en der har så uendelig travlt med at tråde ikke skal afspores - så er det det himmelråbende hyklerisk at han selv benytter chancen i denne tråd og blot går direkte efter Blue. 

GF- du mangler vist en gedigen størrelse fejekost så du kan feje for egen dør først...   er det kort nok beskrevet til at selv du kan få fat i det ??? 

Jasmin

Jeg beklager, at jeg ramte en rå nerve, da jeg i MetteTøsens meget personlige 1 års statustråd bad dig om at tale på egne vegne i stedet for på "vores" vegne, og senere udtrykte min glæde over, at du i dit efterfølgende indlæg valgte at skrive kort og undlade yderligere at hijacke tråden.

Hvad dernæst angår mit første indlæg denne tråd, giver jeg Bebob og dig ret: Det var en tilbagevenden til en tidligere diskussion. Den skete, fordi Bluejacket i dyresextråden gjorde sig umage for at tale uden om den principielle problemstilling om, hvorvidt vi et frit samfund bør ophøje flertallets seksualmoral til symbol-/signallovgivning med forbud og straf og faren ved at tillade en sådan seksualmoralsk baseret lovgivning. Og hans indlæg i denne tråd var mere end velegnet til at illustrere dilemmaet. Så jeg lod mig friste til gøre netop det.

Som jeg skrev til Bebob, er jeg ikke enig i, at vi ikke bør holde hinanden op på vores udtrykte holdninger. Det er vigtigt for at sikre en lødig debat, synes jeg. Hvilken betegnelse, du bruger om det, er mig underordnet. :grin:

 

Nå - med hensyn til emnet.....  

At være GP er fabelagtigt når man gør det af de rette grunde.... så er det sjovt, fedt, hyggeligt og man får en masse god sex. Man kan udvikle sig selv og måske sine præferencer og man kan opnå en selvindsigt der er super... 

Det var alt det gode... 

Så kommer vi til det dårlige... 

Du skriver "små ting" - hvad er det... der er ikke noget der hedder små ting i den her branche for tingene sker altså bare... de udvikler sig og pigen udvikler sig over tid... 

I har det kanon sammen nu.... men hvordan vil du have det når hun har haft en kanon oplevelse med en fremmed der har givet hende en oplevelse du end ikke har tænkt på at give hende.... det sker altså...  og ofte endda

Det er sket for mig mange gange... det er også sket efter jeg blev gift..... jeg ved hvordan jeg tackler det - men hvordan har i planlagt at tacke det... hvordan vil du føle det og hvordan vil hun have det når sexualitet og følelser risikerer at blive mixet forkert ?? 

Hvordan har i tænkt jer at skrue scenariet sammen så i ikke bliver jaloux - på hinanden... du på hendes frihed og partnere... og hun på din troskab...  det er ikke en let konstellation og i skal virkelig tale de ting igennem inden ... 

Det er let nok for mig - min mand kom gennem døren som gæst hos Jasmin... så han vidste hvad han gik ind til.... det er sværere den anden vej rundt for når ting først er sket som måske ikke lige var meningen... hvordan kommer man så videre ??? hvordan undgår man "hvad nu hvis" spørgsmålene der hele tiden dukker op

INDEN i kaster jer ud i det her projekt - så vil jeg sige i skal tjekke ud hvordan i har det med i det hele taget at "dele" hinanden... tag i klub som par fx... inden der bliver penge involveret....  du som mandlig partner er nødt til at finde ud af hvor du er henne ifht at dele inden hun købes af andre... 

At være GP er et job eller en markant hobby.... noget i aldrig kan dele med den normale omverden.... hvordan vil i tackle hvis hun bliver genkendt ???  Jeg har haft tidligere businessforbindelser, en klassekammerat fra folkeskolen og en fra gymnasiet gennem døren.... alle gift - så jeg var safe.... men de kender min hemmelighed. Det vil ske.... over tid... 

Hvad vil i så gøre ?? 

Der er uendelig mange ting i skal være forberedt på som par hvis i skal gå i gang med det her.... for det er meget svært at vende tilbage hvis i først har kastet jer ud i det og projektet fejler.., 

Men ud over det ønsker jeg jer held og lykke... for det er super fedt at være GP når man er det af de rette grunde :)

Et rigtigt godt indlæg med gode pointer.

Man kan tænke og tale meget igennem på forhånd, men et er teori, noget andet er praksis. I kan ikke vide på forhånd, om det går. I er nødt til at prøve det.

Men gør det langsomt til en start, så I kan nå at trække i nødbremsen, hvis det knirker.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just præcis. Dobbeltmoralsk og hyklerisk. Det blev så udstillet ganske tydeligt her af GF selv.

News

Jeg henviser til mit svar til Jasmin ovenfor. Du er som sædvanlig mand for et lækkert, lille personangreb. Jeg ryster på hovedet af dig. ;-)

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...