Hop til indhold
Hedonis

Gangbang - hvorfor bruger kvinden ikke sexklub hvis hun er så tændt?

Recommended Posts

Nogle annoncer lover os mænd at pigen er fuldstændig vild med sex og derfor ikke kun gør det for pengenes skyld. 

Det undrer mig en smule at pengene således alligevel er omdrejningspunktet. For nylig blev der holdt et GB hvor kvinden skrev sådan her i annoncen:

Men "pæne og "artige" piger kan jo også finde ud af at der er ting som bare er for ophidsende til at de kan undertrykkes - og da jeg her lige efter sommerferien prøvede et gangbang for første gang, havde jeg så fantastisk en oplevelse, at det må jeg simpelthen bare prøve igen - aldrig er jeg blevet kneppet og brugt så meget før, og aldrig har jeg være så tændt og liderlig og fået så mange orgasmer, og lige nu citre min krop af indestængt begær for at prøve det igen.

Der sættes en pris for deltagelse og hun skriver at hun er til anal, men lige præcis det udløser så en ekstrabetaling på 200 kr. Det virker lidt for nøjeregnende på mig. Hvorfor det hvis hun er til anal.

Men hvis hun ligefrem sitrer af indestængt begær, ville det da være ligeså smart at aftale noget med en sexklub, hvor chancen for at der kommer mange mænd er endnu større. De beretninger jeg har læst fra fx. xxdark i København vidner om en ret pæn interesse og det er mænd, som kender spillet og kan give hende hvad hun ønsker.

Jeg siger ikke at det er falskhed, jeg forstår bare ikke helt bytteforholdet - lige her - mellem en kvinde, der vil have sine ønsker opfyldt og nogle mænd der skal betale for at opfylde dem.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Så vidt jeg forstår koster det penge at være medlem af en sexklub... Skal jeg virkelig betale for at blive kneppet? For ikke at nævne alle de penge, tid og energi jeg i forvejen bruger på den slags ting: sminke, frisør, sexet undertøj, grundig barbering og whatnot, hvorfor skal alt det være ud af min lomme (og min tid) og kun min? 

For ikke at nævne at der er noget voldsomt frækt over at få penge for det... Hele luder spillet.

Ekstra for anal... Ja sjovt nok prissætter mange piger efter hvor meget diverse ting slider på kroppen og energien.

Har du nogensinde mødt en mekaniker der nød sit job? Hvorfor går du ikke hen og spørger ham hvorfor han så ikke gør det gratis, hvis han så godt kan lide at rode med biler kan han da bare tilbyde det gratis, i sin egen garage, med sit eget værktøj, og selv betale for reservedelene nu han er i gang. Han får jo glæden ved at få lov at rode med biler... 

"If you're good at something, never do it for free" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"If you're good at something, never do it for free" ;) 

Så skal jeg til at tage penge for det, fremfor at betale siger du? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Så skal jeg til at tage penge for det, fremfor at betale siger du? :D

 

Ja for helvede! Der er slet ikke nok mænd på markedet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle annoncer lover os mænd at pigen er fuldstændig vild med sex og derfor ikke kun gør det for pengenes skyld. 

Det undrer mig en smule at pengene således alligevel er omdrejningspunktet. For nylig blev der holdt et GB hvor kvinden skrev sådan her i annoncen:

Der sættes en pris for deltagelse og hun skriver at hun er til anal, men lige præcis det udløser så en ekstrabetaling på 200 kr. Det virker lidt for nøjeregnende på mig. Hvorfor det hvis hun er til anal.

Men hvis hun ligefrem sitrer af indestængt begær, ville det da være ligeså smart at aftale noget med en sexklub, hvor chancen for at der kommer mange mænd er endnu større. De beretninger jeg har læst fra fx. xxdark i København vidner om en ret pæn interesse og det er mænd, som kender spillet og kan give hende hvad hun ønsker.

Jeg siger ikke at det er falskhed, jeg forstår bare ikke helt bytteforholdet - lige her - mellem en kvinde, der vil have sine ønsker opfyldt og nogle mænd der skal betale for at opfylde dem.

jeg er ofte at finde i swinger klubber og oftes er det GB jeg går efter og da jeg ikke gør det i arbejdstiden er det KUN for min fornøjelses skyld og ingen penge imellem men så bestemmer jeg også hvem jeg vil knalde. Så at jeg tænder på sex er svaret vist rimlig indlysende....

men en annonce som den du hentyder til er jo for at fange så mange interesset som mulig og fremstod hun som om hun ikke nød det eller blev liderlig af det ja så sælger hun jo ikke varen ret god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ofte at finde i swinger klubber og oftes er det GB jeg går efter og da jeg ikke gør det i arbejdstiden er det KUN for min fornøjelses skyld og ingen penge imellem men så bestemmer jeg også hvem jeg vil knalde. Så at jeg tænder på sex er svaret vist rimlig indlysende....

men en annonce som den du hentyder til er jo for at fange så mange interesset som mulig og fremstod hun som om hun ikke nød det eller blev liderlig af det ja så sælger hun jo ikke varen ret god.

Nej det har du ganske ret i, men så skal man altså heller ikke forfalde til at tro, at hun ville gøre det af rent begær, men netop fordi der er penge indblandet. Og jeg antager at vi her har med amatører at gøre, ikke professionelle som Mette Tøsen, som netop har udgangspunkt i at det er et job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg forstår koster det penge at være medlem af en sexklub... Skal jeg virkelig betale for at blive kneppet? For ikke at nævne alle de penge, tid og energi jeg i forvejen bruger på den slags ting: sminke, frisør, sexet undertøj, grundig barbering og whatnot, hvorfor skal alt det være ud af min lomme (og min tid) og kun min? 

Ja det er jo pointen at man betaler for at få tilfredsstillet sine lyster. Det er sådan det lyder i hendes annonce, altså at hun bare ønsker at gentage GB og ligefrem sitrer af begær. Husk nu at hun annoncerer som en pige der overhovedet ikke gør det professionelt, men fordi hun vil have oplevelsen! Det er det der gør forskellen for mig. Og hvis hun tilbyder sig til GB i en klub kan hun sagtens finde et sted der vil slippe hende ind uden betaling. Normalt betaler kvinder ikke for adgang i klubberne, så vidt jeg har forstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Det er da også derfor jeg gør det (eller, forsøgte at gøre det), for oplevelsen. Men hvis man først har besluttet sig for at sælge sex, hvorfor så gå glip af den, forholdsvist, store sum der er at tjene på det... Man kan da sagtens nyde det selvom man tjener penge på det.

Og flot arbejde med fuldkommen at ignorere alt andet i min post end lige den ene sætning...

Men okay, hvis du gerne vil være ham der, ham der skal sætte det op som enten penge eller nydelse, og nægte at tro på at begge kan sameksistere, så værsgo. Ødelæg det for dig selv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg forstår koster det penge at være medlem af en sexklub... Skal jeg virkelig betale for at blive kneppet? For ikke at nævne alle de penge, tid og energi jeg i forvejen bruger på den slags ting: sminke, frisør, sexet undertøj, grundig barbering og whatnot, hvorfor skal alt det være ud af min lomme (og min tid) og kun min? 

 

 

Du skal ofte ikke betale som kvinde for at tage på sexklub, hvis du har mod på at se og prøve helt uforpligtende, kan jeg vise dig rundt i et par klubber i KBH jeg kommer i :D

Her ser du ofte folk laver GB, 3kanter mv.

Jeg færdes næsten over alt, jeg swinger, jeg køber sex, jeg sælger sex (jeg fik 10€ fra en pige sidst :D)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og flot arbejde med fuldkommen at ignorere alt andet i min post end lige den ene sætning...

Fordi den ene sætning præcis er det det handler om. Skal jeg betale for at blive kneppet? Ja hvis hvis du, som ren amatør af ren oplevelsestrang, ønsker at samle en masse mænd for at få den drøm udlevet, burde det vel ikke handle om betaling, når man kan vælge en anden måde, der er lige så god til at få drømmen opfyldt. Men du har da helt ret i, at kvinden godt kan kombinere lysten med pengene. Det ville jeg da se som en spændende mulighed, hvis jeg kunne annoncere efter en masse kvinder til et GB, dog i omvendt betydning, at jeg knepper en masse kvinder fordi det har jeg altid drømt om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser jeg generelt på annonceringer rent forretningsmæssigt og sammenholder det med budskabet "Jeg elsker sex, og kan ikke få nok "  så kan en prisliste med mange forskellige menupunkter og ekstra ydelser godt sende et lidt modsat virkende signal. For mit vedkommende giver en simpel prisstruktur baseret på tid, hvor pigen tilbyder de ydelser hun ønsker at tilbyde et mere sammenstemmende signal med "Jeg kan lide hvad jeg laver, og det handler ikke om at suboptimere økonomien, men økonomien er en nødvendighed for at det kan lade sig gøre".

Sidstnævnte udelukker jo bestemt ikke at pigen kan være særdeles glad for sit arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser jeg generelt på annonceringer rent forretningsmæssigt og sammenholder det med budskabet "Jeg elsker sex, og kan ikke få nok "  så kan en prisliste med mange forskellige menupunkter og ekstra ydelser godt sende et lidt modsat virkende signal. For mit vedkommende giver en simpel prisstruktur baseret på tid, hvor pigen tilbyder de ydelser hun ønsker at tilbyde et mere sammenstemmende signal med "Jeg kan lide hvad jeg laver, og det handler ikke om at suboptimere økonomien, men økonomien er en nødvendighed for at det kan lade sig gøre".

Sidstnævnte udelukker jo bestemt ikke at pigen kan være særdeles glad for sit arbejde.

 Jeg er ikke uenig i din måde at se det på. Min fejl er, at jeg i mit indlæg ikke fik betonet at min undren drejer sig om kvinder, der i annoncen antyder, at de er absolut amatører, der ønsker at få udlevet en drøm/fantasi med mange mænd, fx. skrives der at det er  en "fantasi jeg længe har haft" og lignende formuleringer. Derfor har jeg tilladt mig at markere i dit indlæg, for at understrege, at der ikke er en decideret ydelse, som du skriver. Ydelsen er den mændene står for, ved at give hende det hun ønsker.

Lad mig igen understrege. Jeg forstår da udmærket at piger, der arbejder i branchen og derfor tilbyder GB som et supplement, eller fordi de er nysgerrige på fænomenet, beregner en pris med variation i tid og ydelser. Jeg anerkender også at professionelle godt kan være meget tændt på idéen og skrive annoncen med udgangspunkt i deres lyst.

Min undren går alene på de løse fugle, der bare gerne vil have realiseret en fantasi og i den forbindelse vælger at annoncere efter mænd der skal betale for det. Det er da ulogisk. Men hvis nogen ved noget om at det er en måde at gøre det på, hvor man kan opnå en form for kontrol ved at tiltrække mænd, der forstår præmissen kunne jo være en forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser jeg generelt på annonceringer rent forretningsmæssigt og sammenholder det med budskabet "Jeg elsker sex, og kan ikke få nok "  så kan en prisliste med mange forskellige menupunkter og ekstra ydelser godt sende et lidt modsat virkende signal. For mit vedkommende giver en simpel prisstruktur baseret på tid, hvor pigen tilbyder de ydelser hun ønsker at tilbyde et mere sammenstemmende signal med "Jeg kan lide hvad jeg laver, og det handler ikke om at suboptimere økonomien, men økonomien er en nødvendighed for at det kan lade sig gøre".

Sidstnævnte udelukker jo bestemt ikke at pigen kan være særdeles glad for sit arbejde.

Sådan behøver det jo ikke at være.... det kan jo også være at pigen skifter ydelser alt efter hvad hun har lyst til i de gældende perioder af sit liv/sin GP-karriere

For mit vedkommende skifter jeg relativt ofte ydelser... nogle gange gider jeg på ingen måde de korte møder og vil kun have halve timer eller mere.... men fx pt hvor jeg får timelange seancer hjemme - der tænder jeg vildt på hardcore korte wham-bam-thank-you...... møder.... 

Jeg tror man mere skal se på graden af "usikkerhed" i prislisten hvis man skal tænke prisoptimering.... for jo flere usikre ting pigen tilbyder - jo større chance er der da i min optik for at hun går efter revl og krat.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget, der hedder udbud og efterspørgsel?

Så længe, der er nogen, der vil betale for en ydelse, en vare eller andet, vil varen/ydelsen blive udbudt - jeg er ikke ekspert på området - men er det ikke sådan?

For mig at se er Hedonis lige så hyklerisk, som de piger, han (måske med lidt andre ord) beskylder for at være det, idet han "undrer" sig mod bedre vidende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du skal ofte ikke betale som kvinde for at tage på sexklub, hvis du har mod på at se og prøve helt uforpligtende, kan jeg vise dig rundt i et par klubber i KBH jeg kommer i :D

Her ser du ofte folk laver GB, 3kanter mv.

Jeg færdes næsten over alt, jeg swinger, jeg køber sex, jeg sælger sex (jeg fik 10€ fra en pige sidst :D)

Nille jeg vil gene med på swinger/sex klub Tour :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan behøver det jo ikke at være.... det kan jo også være at pigen skifter ydelser alt efter hvad hun har lyst til i de gældende perioder af sit liv/sin GP-karriere

For mit vedkommende skifter jeg relativt ofte ydelser... nogle gange gider jeg på ingen måde de korte møder og vil kun have halve timer eller mere.... men fx pt hvor jeg får timelange seancer hjemme - der tænder jeg vildt på hardcore korte wham-bam-thank-you...... møder.... 

Jeg tror man mere skal se på graden af "usikkerhed" i prislisten hvis man skal tænke prisoptimering.... for jo flere usikre ting pigen tilbyder - jo større chance er der da i min optik for at hun går efter revl og krat.. 

Du har ret i, at den markedsmæssige signalværdi, kan opfattes meget forskelligt fra potentiel gæst til gæst, samt at den enkeltes opfattelse ikke behøver at stemme overens med virkeligheden. Der vil således altid være en usikkerhed omkring hvorledes potentielle gæster tænker når de læser en annonce.

Der er jo rigtig mange parametre man mere eller bevist kan tage i brug for at sende et bestemt markedssignal, hvorfor det sikkert ikke altid er lige nemt, specielt i de tilfælde hvor man vil tiltrække en bestemt målgruppe. Det vigtigste er vel nok at man gør sig nogle tanker, og forsøger at tænke lidt over hvordan det bliver modtaget, således at man udgår de åbenlyse faldgrupper.

En klassiker er jo at skrive noget om "Jeg har det som en bibeskæftigelse og jeg tilbyder kun sex til få udvalgte gæster". Signalet kan hurtigt virke utroværdigt hvis pigen har mange vagter (klinik) og en rimelig massiv annoncering på forskellige medier. Vælger man derimod at etablere sig som eksempelvis PD med træffetider i et begrænset tidsrum, virker det mere troværdigt.

Jeg er ligeledes enig med dig i, at en meget detaljeret ydelsesstruktur hvor der betales ekstra for en del ydelser, klart sender et signal omkring prisoptimering, samt at det sagtens kan blive opfattet som et signal om at hun går efter revl og krat. Det strider i hvert fald imod princippet "vil du i særklasse være god til noget, så begræns dine ydelser, snarere end at tilbyde alt hvad man kan forestille sig"

Afslutningsvis vil jeg blot sige "Emnet er spændende, og uagtet hvordan jeg eller andre tolker en annonce, så kan en pige i denne branche tiltrække gæster, blot ved at smide nogle flotte billeder på nettet og skrive "I am so horny horny". :)Af den grund kan jeg såmænd godt forstå, at der måske ikke altid tænkes dybere over sammenhængen imellem det man gerne vil give udtryk for og det man så skriver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg får tit ubetalt sex. Claire gør ikke, men jeg gør.

Sex og penge er to fantastiske ting.

jeg er ikke til gangbangs, men udover dét, hvorfor tager jeg penge for sex?

Fordi jeg kan.

Der var en tid, i starten, hvor det med at blive betalt tændte mig, nu gør jeg det fordi, det er en fantastisk, og for mig nem, måde at tjene penge på.

 

Hvorfor skal ting være så komplicerede, når svaret er så enkelt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får tit ubetalt sex. Claire gør ikke, men jeg gør.

Sex og penge er to fantastiske ting.

jeg er ikke til gangbangs, men udover dét, hvorfor tager jeg penge for sex?

Fordi jeg kan.

Der var en tid, i starten, hvor det med at blive betalt tændte mig, nu gør jeg det fordi, det er en fantastisk, og for mig nem, måde at tjene penge på.

 

Hvorfor skal ting være så komplicerede, når svaret er så enkelt? 

Der er også mænd som ikke betaler for sex... Så kan de ikke knalde Claire, men ClaireClaire måske :P hvorfor er du ikke til flere mænd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også mænd som ikke betaler for sex... Så kan de ikke knalde Claire, men ClaireClaire måske :P hvorfor er du ikke til flere mænd ?

Jeg kan godt li flere mænd. Jeg har også deltaget i gangbangs tidligere(ikke som GP dog), Men jeg tror ærligt at jeg er både for kræsen og for selvisk, til at kunne gi en god gangbang oplevelse til alle. Jeg fortrækker den intime oplevelse mellem to mennesker og finder man dén, så er gangbangs og andet gegl et irriterende spild af tid for mit vedkommende. Ingen tvivl om at der selvfølgelig er piger der tænder helt vildt, på den slags oplevelser, jeg vil hellere forsvinde ind i et andet menneske, det sker sjældent men når det gør, er det jagten værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt li flere mænd. Jeg har også deltaget i gangbangs tidligere(ikke som GP dog), Men jeg tror ærligt at jeg er både for kræsen og for selvisk, til at kunne gi en god gangbang oplevelse til alle. Jeg fortrækker den intime oplevelse mellem to mennesker og finder man dén, så er gangbangs og andet gegl et irriterende spild af tid for mit vedkommende. Ingen tvivl om at der selvfølgelig er piger der tænder helt vildt, på den slags oplevelser, jeg vil hellere forsvinde ind i et andet menneske, det sker sjældent men når det gør, er det jagten værd.

Du gør det forkert, du skal finde fyre som er gode og har erfaring med GB. Du skal bare nyde at fyrene kan deres kram og kan tilfredsstille dig. Du skal være i centrum, nyder det og give den gas.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du gør det forkert, du skal finde fyre som er gode og har erfaring med GB. Du skal bare nyde at fyrene kan deres kram og kan tilfredsstille dig. Du skal være i centrum, nyder det og give den gas.

og hvad nu hvis der er éen af de fyre, er særligt fantastisk, og man bare ligger dér og har lyst til at be de andre om at smutte, fordi de er i vejen? :P  så er det, det er nødvendigt at tænde mere på idéen om GB, end på den enkelte person. Og sådan er jeg ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du gør det forkert, du skal finde fyre som er gode og har erfaring med GB. Du skal bare nyde at fyrene kan deres kram og kan tilfredsstille dig. Du skal være i centrum, nyder det og give den gas.

Aaarhh, det er da også til dels GB-pigens ansvar, at alle mænd får mulighed for tilfredsstillelse og være opmærksom på, at også den tilbageholdende / den generte / den uerfarne kommer til fadet. :)

Altså under forudsætning af, at det skal være en god oplevelse for alle.... 

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og hvad nu hvis der er éen af de fyre, er særligt fantastisk, og man bare ligger dér og har lyst til at be de andre om at smutte, fordi de er i vejen? :P  så er det, det er nødvendigt at tænde mere på idéen om GB, end på den enkelte person. Og sådan er jeg ikke...

Så laver du en aftale om at de andre smutter og du knalder videre med din udkårne. :) Det oplever jeg ofte på swinger klubber at fyrene varme pigen op med GB og hun fortsætter alene med sin fyr,mand, master.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...