Hop til indhold
frenchlover1

Bolletur til Harmony eller P-Club søndag 18.10

Recommended Posts

Mon der er nogen der vil med på søndagsbolletur til enten til Harmony eller P-Club på søndag.
Min erfaring er, at det altid er sjovest at være et par stykker eller fire afsted sammen, så hvis andre har frække planer for søndag, så lad os enten køre sammen eller mødes dernede :-)

Jeg planlægger at køre til enten Harmony (girls) eller P-Club (girls) på søndag 18.oktober.

Køreturen er to timer længere til Harmony, men faciliteterne og pigerne er en klasse eller to højere på Harmony end på P-Club.
Til gengæld er det min erfaring, at pigerne på P-Club er mere lige-på og 'beskidte' - at der er mere rå sex og 'pik-i-kusse' på P-Club.
Begge dele kan være en særdeles dejlige oplevelser.

Anmeldelser fra Harmony
Anmeldelse af Harmony 13.9 - eller søg på harmony
Anmeldelse af Harmony 19.8
Tråd om harmony-piger - nogle af pigerne er der ikke mere, men mange er der stadig

Anmeldelse fra P-Club
Seneste anmeldelse af P-Club er Jernsvinets tråden med navnet Fantasy Lounge verliebt und verhaftet'
For flere anmeldelser fra P-Club: Søg på P-Club

Så altså:

Enten:
Harmony i 7 timer
Afgang fra Kolding kl. 8.00. Cirka tre timers kørsel
Ankomst kl. 11.00 (åbningsstid)
Hjem fra Harmony mod Kolding kl. 18.00, og ankomst Kolding kl 21.00
Priser: 45 euro i entre.
60 euro pr. 30 min. Inkl superfransk.

CIM plus 30 euro.

Eller:
P-club i 5 timer
Afgang fra Kolding kl 14.00. Cirka en times kørsel
Ankomst kl. 15.00 (åbningstid)
Hjem fra P-Club mod Kolding kl. 20.00, og ankomst Kolding kl 21.00.
Priser: 20 euro i entre for ophold og drikkevarer.
80 euro pr. 30 min. Som oftest inkl. superfransk.

Extras som CIM, CIF, COB, slikke fisse og kys koster 25 euro pr. stk!

 

Kom frisk. Evt. pr. PM :-)

Venligst
French

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon der er nogen der vil med på søndagsbolletur til enten til Harmony eller P-Club på søndag.
Min erfaring er, at det altid er sjovest at være et par stykker eller fire afsted sammen, så hvis andre har frække planer for søndag, så lad os enten køre sammen eller mødes dernede :-)

Jeg planlægger at køre til enten Harmony (girls) eller P-Club (girls) på søndag 18.oktober.

I kunne jo også overveje Fantasy Lounge - kortere køretid end Harmony og mere plads i økonomien :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jern :-)

Tak for tanken.

Jeg har været på Fantasy Lounge en enkelt gang. Husker den som cirka 100 euro for sex-ad-lib.
Det var da frækt - og sjovt, mødte nemlig en anden hyggelig dansker :-)

Men jeg synes pigerne er klart under Harmonys niveau, og endda under P-Clubs niveau.

Kortere køretid, ja, 21 minutter kortere. Det er ikke afgørende for mig.
Bedre plads i økonomien, ja, men når jeg kører så langt (fra Kbh.), foretrækker jeg kvalitet frem for kvantitet.
Kom det an på penge og/eller tid valgte jeg P-Club i Flensburg, hvor der er alt i alt er cirka 3-4 timer og 400-500 km kortere kørsel end til Hamburg :-)

Venligst
French 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Fantasy Lounge en enkelt gang. Husker den som cirka 100 euro for sex-ad-lib.

Det var da frækt - og sjovt, mødte nemlig en anden hyggelig dansker :-)

Men jeg synes pigerne er klart under Harmonys niveau, og endda under P-Clubs niveau.

Det har du selvfølgelig ret i - ofte er enkelte af pigerne dog også utrolig flotte som f.eks. Monica og Andre, men servicen noget ringere, fordi man kun får kort tid, så forspil er der ofte ikke tid til - desuden er rummene meget mørke. De sidste par gange har jeg ellers fundet ud af at tænde lyset i de mørkeste rum, men så kom en af de andre piger og slukkede lyset, fordi chefen ikke vil have lys på rummene - var ellers lige godt igang med en pige, som havde accepteret det ;-) - og så gik glansen ligesom lidt af Skt. Gertrud :sad: - men man kan have held af at vælge det første rum tv, hvor der ligesom er lidt mere belysning.

Men ellers er det en god ide at komme tidligt, hvor pigerne har mere tid pga. færre kunder og de ligesom gerne vil noteres på dit armbånd - vi fik ihvertfald ikke lov til bare at sidde og snakke før pigerne iført panterkostumer kom og blandede sig - og jeg var faktisk forbavset over at jeg nåede så mange piger og fik så mange gode oplevelser på en aften uden at blive ruineret eller betale ekstra for CIM, som enkelte af pigerne - bl.a. Andre tilbyder (hun gjorde faktisk lidt grin med at jeg ikke kunne huske det) - et par piger var jeg måske ikke så interesseret i - men de var interesserede i at hive mig med på rum - og det tænder :)

Men ja, det er en lang tur - derfor vil jeg også anbefale dig at tage en overnatning - og så evt. tage både en flattrate som f.eks Fantasy og så en FKK.

Af og til kan man også finde nogle billige afgange fra Kastrup til f.eks Bonn, leje en bil og tage en overnating eller 2 - er man 4 mand afsted kan det både blive en hyggelig og forholdsvis billig tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe haft lyst til en tur til Harmony igen, men søndag er virkelig skidt, torsdag eller fredag er meget bedre. 

Hej Feck

Jeg kan desværre kun søndag. Men vi må da finde ud af at ses dernede en anden gang :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig plads i bilen i morgen :-)

Afgang fra Kolding kl 8.00 til Harmony
eller fra Kolding kl 14.00 til P-club

Lige-her-og nu er der 13 piger på Harmony, heriblandt gode dejlige kendinge som Ada,Helena og Nicole samt seks forholdsvis eller helt nye piger. Nice

Kom frisk. Send evt. en PB

Venligst
French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...