Hop til indhold
Gusse

Fkk Harmony

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg besluttede at køre til Harmony i går eftermiddag, havde fundet et hotel 7 km har Harmony (koster 70 euro med morgenmad), så slap jeg for at køre hjem igen..

der var rigtig mange mænd dernede, men ok med piger så man kunne sagtens hygge sig :-)

der er kommet en ny pige fra Rusland, jeg har desværre glemt navnet men hun er 19 år, virker til at hun nyder sex og giver et fint blowjob, det var en god oplevelse.:

derefter fik jeg massage af ham manden nede i hjørnet, dette kan også varmt anbefales.. 

Næste pige var Mary og det var som altid en stor fornøjelse..

Næste pige var Masha, der kunne jeg ligeså godt have doneret pengene til anden side, smuk pige men rigtig dårlig oplevelse, hvis hun kunne malke dig for alt hvad du havde så gjorde hun det:-) 

efter dette oplevede jeg noget meget underligt, to piger ( den ene var Lina den anden var hendes veninde på 2 meter), jeg gik ind i bio og så "overfaldt" de mig bogstavelig talt og ville have sex nu osv, Lina sad nøgen ovenpå mig og veninden pillede alle mulige steder.. Free blowjob osv, men der er jo ikke noget der er free i den verden tænkte jeg og fik "skubbet" hende veninden væk og var meget høflig..

de var noget fortørnet over at man ikke var klar.. Og jeg tænkte sikke nogle kællinger :-)!!

senere kom Lina hen og sagde at hun var ked af det og håber alt var ok, jeg sagde at de var cool.. 30 min senere var jeg på værelse med Lina, meget proff og hun kan nok være kold og udspekuleret :-) men jeg tror hun havde lidt dårlig samvittighed eller andet da vi først kom igang, fik jeg en tur jeg sjældent glemmer og ingen ekstra priser! 

 

Den første pige og Mary kan jeg varmt anbefale !

 

Lina der tror jeg at det var grundet hendes opførsel tidligere at jeg fik en super tur..

mascha og hendes slæng dernede gå langt uden om dem!!!

 

prøvede hende den nye Lisa dernede sidste gang jeg var der det var også rigtig Dejligy hun var der desværre ikke i går..

 

pas på jer selv og de gode piger derude..de dårlige gå uden om dem

 

god dag og mon ikke det bliver til tre point til Brøndby Idag ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Javel, altid rart at høre nyt fra FKK'erne i Hamborg. Men nu vil det sige at man skal holde sig fra 2 af pigerne på Harmony; Masha og Melanie.

Kan du oplyse hvem der ellers tilhøre slænget omkring Masha ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var de der to piger på 185 og tatovering og piecing i de nedre regioner..begge to blonde og ret sikker på de er tyske

meget anmassende typer..

de lavede en KÆMPE scene flere gange dernede i går.. :-)

Redigeret af Gusse

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis du havde læst tidligere anmeldelser fra Harmony, var du gået langt uden om Masha - vi havde advaret...:shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja læste den lige inden hun kom hen til mig, men var for liderlig til at kunne modstå, men jeg kan kun bekræfte jeres anmeldelser:-)

 

tog derind før jeg tog hjem her til middag og fik en rigtig god oplevelse med Melina.. Hende havde jeg meget mistænkt for maskinsex og har egentlig stadigvæk men det var ret godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 

efter dette oplevede jeg noget meget underligt, to piger ( den ene var Lina den anden var hendes veninde på 2 meter), jeg gik ind i bio og så "overfaldt" de mig bogstavelig talt og ville have sex nu osv, Lina sad nøgen ovenpå mig og veninden pillede alle mulige steder.. Free blowjob osv, men der er jo ikke noget der er free i den verden tænkte jeg og fik "skubbet" hende veninden væk og var meget høflig..

de var noget fortørnet over at man ikke var klar.. Og jeg tænkte sikke nogle kællinger :-)!!

 

 

 

Jeg er sikker på at pigen der var sammen med Lina om at overfalde dig i bioen var Melanie. De prøved det samme nummer på mig. Fik dog hurtigt forklaret dem at jeg ikke ønskede en 3 kant med dem. Lidt sener kom Melanie tilbage og bød sig til igen. Lidt sjove at hun tror jeg vil med hende igen efter hendes forsøg på at få ekstre penge ud af mig sidst. 

Melanie er nu lyshåret og ikke sort som der står på hjemme siden. Og så har hun et par tatoveringer på baglåret. Den ene er " Daddy's Bitch" eller noget i den stil. Den anden blondine kunne godt være Pam da hun hang en del ud med Lina og Melanie i går.

 

Tror den unge russiske pige er Jenna. Ung pige med sort glat hår og en tatovering øverst på ryggen. Hun er rigtig sød og taler godt engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...