Hop til indhold
Brutus

Ingen brugt fisse, tak!

Recommended Posts

http://m.b.dk/nationalt/laeger-skal-dokumentere-kvinders-jomfruelighed

Jeg kan bestemt godt føle med de stakkels piger, som er tvunget til at få en jomfrutest - Eller som måske kan blive nødt til i hemmelighed at få opereret en ny mødom, for at blive accepteret af deres 
familier i et middelalderligt parallelsamfund. Men det er frygteligt at det accepteres af vores samfund, som oven i købet stiller sig til rådighed for den slags barberi.

Hvad kan/bør vi som samfund gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://m.b.dk/nationalt/laeger-skal-dokumentere-kvinders-jomfruelighed

Jeg kan bestemt godt føle med de stakkels piger, som er tvunget til at få en jomfrutest - Eller som måske kan blive nødt til i hemmelighed at få opereret en ny mødom, for at blive accepteret af deres 
familier i et middelalderligt parallelsamfund. Men det er frygteligt at det accepteres af vores samfund, som oven i købet stiller sig til rådighed for den slags barberi.

Hvad kan/bør vi som samfund gøre?

Tage abselut afstand og nægte at deltage i det! Det burde sidestilles og dermed forbydes på samme måde som omskæring af piger. Hvis man vil en kvinde, må man altså tage hende som hun nu engang er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kan/bør vi som samfund gøre?

Vi bør overveje, om vi synes vores samfund skal køre på mellemøstlige middelalderlige præmisser, eller på de moderne, liberale ligestillings præmisser, vi indtil for nyligt holdt i hævd. Men det bliver nok svært. Der er en utrolig vilje i vores samfund til at påtage sig al mulig synd og skam for alverdens ulykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhhh jeg siddet og tænker på om man virkelig kan få en sådan erklæring uden beregning. Skal man have en læge erklæring til feks arbejdsgiveren får man en faktura. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre at muslimske piger finder sig i det. De er i Danmark, de er fri til at gøre som de lyster. Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis? Vi har heller ikke hår på ryggen, og der er mange fordele..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://m.b.dk/nationalt/laeger-skal-dokumentere-kvinders-jomfruelighed

Jeg kan bestemt godt føle med de stakkels piger, som er tvunget til at få en jomfrutest - Eller som måske kan blive nødt til i hemmelighed at få opereret en ny mødom, for at blive accepteret af deres 
familier i et middelalderligt parallelsamfund. Men det er frygteligt at det accepteres af vores samfund, som oven i købet stiller sig til rådighed for den slags barberi.

Hvad kan/bør vi som samfund gøre?

Parallelsamfund må rode med deres egne problemer. Det er ikke en sag for det danske samfund. Bare min mening.

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

paralelsamfund må rode med deres egne problemer. Det er ikke en sag for det danske samfund. Bare min mening.

Helt uenig! Parallelsamfund skal ikke kunne rode med så ekstreme ting i et oplyst land som Danmark. Vi er nødt til at blande os!

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt uenig! Parallelsamfund skal ikke kunne rode med så eksterne ting i et oplyst land som Danmark. Vi er nødt til at blande os!

Det hjælper ikke det mindste. Tværtimod. Hvis de muslimske indvandrere skal integreres i Danmark, så bliver man nødt at smide danskerne ud!

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre at muslimske piger finder sig i det. De er i Danmark, de er fri til at gøre som de lyster. Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis? Vi har heller ikke hår på ryggen, og der er mange fordele..

Blodets bånd er stærke og de fleste muslimske piger bøjer hovedet og nejer, når et familie overhoved banker i bordet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blodets bånd er stærke og de fleste muslimske piger bøjer hovedet og nejer, når et familie overhoved banker i bordet!

Det er ikke bare blodets bånd, der er stærke. Frygten for at blive offer for muslimsk terror er overalt nu. Hvor mange genoptrykte Muhammed-tegningerne her på 10-års dagen? Ingen! Jyllandsposten genoptrykte siden, men uden tegninger, der var bare nogen tomme felter. Så de har sejret allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre at muslimske piger finder sig i det. De er i Danmark, de er fri til at gøre som de lyster. Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis? Vi har heller ikke hår på ryggen, og der er mange fordele..

De gange jeg har haft lejlighed til at stille spørgsmålet om deres valg af partner har jeg fået svaret at de vil have at deres børn får en muslimsk opdragelse, og derfor vælger de en muslimsk mand. Jeg har ikke spurgt til hvad ønsket udspringer af.

Desuden skal du regne med at de her små parallelsamfund netop er små, og sladderen render vildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ikke, at der er noget galt i, at en læge skriver en sådan værdiløs nonsens-attest. Det er jo "svigermor", der bliver snydt, og det har hun da rigtigt godt af.

De muslimske piger skal selvfølgelig have lov til at give efter for deres lyster, som uden tvivl er lige så stærke som andres. Fandtes der ikke en sådan nødventil som en nonsens-attest, ville det sikkert lægge en dæmper på mange pigers udfoldelser og give anledning til angst, skyldfølelse m.m., og det ville da være synd.

Jeg fristes her til at sammenligne situationen med danske piger – ofte teenagere – der i 60'erne fik foretaget illegale aborter eller rejste til London for at få den foretaget.

Dette var resultatet af, at de gav efter for deres naturlige lyster og af, at samfundet/forældrene ikke accepterede sex imellem unge i den grad, som det/de gør i dag.

Kan en nonsens-attest hjælpe en muslimsk pige, der blot har fulgt sin natur i stedet for tugtelsen, så for min skyld ingen alarm.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fristes her til at sammenligne situationen med danske piger – ofte teenagere – der i 60'erne fik foretaget illegale aborter eller rejste til London for at få den foretaget.

Men mener du så, at problemet er overstået, når vi runder det næste årti, ligesom dengang da 60'erne blev til 70'erne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ikke, at der er noget galt i, at en læge skriver en sådan værdiløs nonsens-attest. Det er jo "svigermor", der bliver snydt, og det har hun da rigtigt godt af.

De muslimske piger skal selvfølgelig have lov til at give efter for deres lyster, som uden tvivl er lige så stærke som andres. Fandtes der ikke en sådan nødventil som en nonsens-attest, ville det sikkert lægge en dæmper på mange pigers udfoldelser og give anledning til angst, skyldfølelse m.m., og det ville da være synd.

 

Vi skal da ikke give efter for sådan noget, det vil netop være med til at fastholde de muslimske piger i en forkrampet middelalderlig tilværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre at muslimske piger finder sig i det. De er i Danmark, de er fri til at gøre som de lyster. Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis? Vi har heller ikke hår på ryggen, og der er mange fordele..

Kære tiger:)

Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis?    --  det du skriver er rent faktisk slet ikke så meget ved siden af det som en markant del af de muslimske pigers dybfølte ønske : at blive scoret af ung veluddannet dansk mand, i stedet for deres "egne" - for det meste værdiløse mænd.

Jeg læste om fænomenet for ca. 1 år. Hvor de unge muslimske piger fylder mere og mere på de videregående uddannelser, så fylder de unge muslimske mænd mere og mere i kriminalregistret. Af undersøgelsen fremgik også, at de unge muslimske piger tit følte, at unge danske mænd undgik dem - ikke turde vise interesse for dem/score dem. Nogle af de unge danske mænd udtalte, at de ikke turde - eller usikre på de muslimske pigers forældre/brødre/onkler/fætre/osv   - - - hvad ventede der dem som "vantro" i en muslimsk svigerfamilie?  - budt oprigtigt velkomme med åben arme - eller jagtet af bundt fædre - onkler - brødre - fætre !!!!!

Jeg føler virkelig med disse unge muslimske kvinders triste skæbne : tvangsgift (og næppe ret meget af kærlighed) - skal være jomfru - være mandens undersåt - - -        i min verden hører denne syge form for ægteskabs dannelse ikke hjemme i Danmark

Mange hilsner

Nyder livet      +    det danske frisind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hjælper ikke det mindste. Tværtimod. Hvis de muslimske indvandrerne skal integreres i Danmark, så bliver man nødt at smide danskerne ud!

Kære Gummidrengen:)

- så bliver man nødt at smide danskerne ud! --  tja der er faktisk noget rigtigt i det, og på en tragisk komisk måde.

Mange hilsner

Nyder livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg fristes her til at sammenligne situationen med danske piger – ofte teenagere – der i 60'erne fik foretaget illegale aborter eller rejste til London for at få den foretaget.

Dette var resultatet af, at de gav efter for deres naturlige lyster og af, at samfundet/forældrene ikke accepterede sex imellem unge i den grad, som det/de gør i dag.

 

Det er helt forskellige ting. Ved aborten hjælper de pigen imod familien. Ved jomfrutesten hjælper de familien imod pigen. Det er et voldsomt overgreb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor finder de sig ikke bare en blegfis?    --  det du skriver er rent faktisk slet ikke så meget ved siden af det som en markant del af de muslimske pigers dybfølte ønske : at blive scoret af ung veluddannet dansk mand, i stedet for deres "egne" - for det meste værdiløse mænd.

 

Jeg vil da håbe at dette er sandt. Jeg tror at det ville gøre underværker for integrationen -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt forskellige ting. Ved aborten hjælper de pigen imod familien. Ved jomfrutesten hjælper de familien imod pigen. Det er et voldsomt overgreb. 

Øhhh, jeg ser det faktisk lige omvendt. Ved jomfrutesten hjælper man – med en velvillig læge – da pigen mod familien. Er det udbredt viden blandt muslimske piger, at de kan få en nonsens-attest på begæring, så kan de da leve et nogenlunde normalt ungdomsliv. Og det synes jeg, de skal have lov til.

Jeg har faktisk arbejdet i disse miljøer og har år og dag imellem set både det ene og andet. Bl.a. fortvivlelse over, at man har svært ved at leve et ungdomsliv, som man gerne vil, relativt til familiens krav. Det har bl.a. ført til sexuelle udfoldelser de mest underlige steder.

Det skal jeg af diskretionshensyn ikke komme nærmere ind på her, men det har ført mig til den konklusion, at de selvfølgelig bare skal have lov til bolle løs og senere kunne få en anti-bolleattest – giv kejseren (læs: svigermor), hvad kejserens er, og giv Gud (læs: sexualiteten), hvad Guds er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår hvad du mener, Borende X, men jeg ser det anderledes:
Under 60/70-ernes europæiske frigørelsesproces, var muligheden for abort, så ubehageligt det nu end er og var,en mulighed som pigen fik, for at få sin "tabte ungdom" tilbage. For med en "horeunge" og ofte ingen til at forsørge hende, var hun "uafsættelig" og måtte gå hjemme hos forældrene. Her er det pigen som frigør sig for familien.
Jomfrutesten, som nogle indvandrerpiger påtvinges, er familiens og den kommende svigerfamilies binding af pigens liv. Oh ve, den stakkels pige, som ikke passerer testen, for så er hun uafsættelig og en skamplet for familien. Her er det familien som binder pigen.
Jeg håber at du ser forskellen!
vh
Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...