Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, Inga er efterhånden en institution i blow job kunstens univers. Hun har også sin egen terminologi, hvor "machine" er et yndet udtryk. En pik bliver omtalt som "dragon" og hun siger kælent under akten "give your milk". Inga er en veteran og leverer en fin service.

jeg har ikke besøgt hende siden i sommer og er derfor ikke bekendt med, at hun skulle have tabt sig. Ikke fordi hun var godt i stand før, men bare hun ikke er blevet for tynd og det har reduceret hendes naturlige babser. 

Jeg må så sige, at Inga nu kun giver det næstbedste blæs i København. Der er kommet en ny BJ-dronning i København i den famøse kælder på Tagensvej.

 

j

Hej Blowlover

Spændende med Lily. Kan du gå lidt mere i detaljer omkring hvilke BJ-specialiteter Lily byder på? Jeg overvejer et snarligt besøg:)

PFT! /E

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Spændende med Lily. Kan du gå lidt mere i detaljer omkring hvilke BJ-specialiteter Lily byder på? Jeg overvejer et snarligt besøg:)

 

Opret en efterlysningstråd skriv direkte til ham eller endnu bedre: søg. Der er adskillige anmeldelser. Det er noget rod at diskutere pige B i en tråd om pige A.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står i annoncen kr.800 for en time!

Du skal lige regne med ekstra for fx megafransk. Ved ikke, hvad der ellers er på ekstramenuen. Men jeg gav svjh 1000 for en time med mega, men så var der heller ikke mere tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oralfyr skrev, den 26. okt. 2015 kl. 19.05.46:

Hun et godt nok ikke let,  at komme i kontakt med..

En af grundene er, at hun ikke deaktiverer sin annonce, når hun med jævne mellemrum rejser en tur til Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...