Hop til indhold
Guest Nytilsex

Hvor mange gange gå i til GP om måned ? :)

Recommended Posts

Gæst

må indrømme, at dem har jeg så ikke lige nærstuderet ret mange af. det er jeg da ked af at høre/læse. det er jo ligesom pointen med  det hele, tænker jeg. er det så fordi nogen af pigerne er uengagerede og 'maskinelle', fordi de har for mange kunder eller? håber ikke, at nogen opfatter mit spørgsmål som uhøfligt og manglende respektfuldt. jeg tænker bare højt... og undres...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den Monday, October 12, 2015 at 23:06:

Jeg besøgte i begyndelsen af september '12 en ny pige. Jeg entrerede med en halv time. Aldrig har jeg fortrudt så meget, at jeg ikke doblede op. Så nu løber jeg risikoen og tager en hel time.

Sidst jeg havde "første besøg" hos en glædes pige, var også til 30 minutter, da det var spontant og budgettet egentligt var brugt. 

Jeg ærgrede mig lige så snart at jeg lå på sengen. Hun tog desværre ikke mobilepay, så ingen mulighed for forlængelse af tiden...  Havde jeg haft en guld tand havde hun fået den :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 59 minutter siden:

Sidst jeg havde "første besøg" hos en glædes pige, var også til 30 minutter, da det var spontant og budgettet egentligt var brugt. 

Jeg ærgrede mig lige så snart at jeg lå på sengen. Hun tog desværre ikke mobilepay, så ingen mulighed for forlængelse af tiden...  Havde jeg haft en guld tand havde hun fået den :D 

Ja, af og til fortryder man nogle valg. Det kunne være, at man skulle prøve at "satse højt" ved næste førstegangsbesøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Ja, af og til fortryder man nogle valg. Det kunne være, at man skulle prøve at "satse højt" ved næste førstegangsbesøg?

Næh... Jeg kom jo bare på gen-besøg :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 18/10/2016 at 12:36:

Næh... Jeg kom jo bare på gen-besøg :)  

Nå, ok, jeg var bare et skaktræk længere fremme i min egen verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Nå, ok, jeg var bare et skaktræk længere fremme i min egen verden.

Man kan da også bestille 1 time, som du havde tænkt.

Når man sin research så går det jo næppe galt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går sådan cirkus en gang om måneden. Det er lidt afhængig af, hvem jeg er afhængig af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ud over et år, ca. 1 gang om måneden. 

Skal passe med at man kan slippe afsted til det. 

Ville gerne lidt oftere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...